🌙1. BÖLÜM🌙

4.7K 176 36
                                    

Bu benim ilk deneyimim olucak şimdiden keyifli okumalar.

Yazar

Marinette tasarladığı elbise için kumaş almış eve dönüyordur . O sırada Onu biri arar arayan Alya'dır

Marinette  " efendim Alya "

Alya " Marinette parkta buluşalım "

Marinette " Tamam Alya geliyorum "

Marinette kumaşı eve bıraktıktan sonra parka gider. Alya'yı görür ve yanına gider.

A: Mari sana anlatmam gereken şeyler var.

M: Seni dinliyorum Alya

A: Bugün kütüphaneye gittiğimde bir çocukla tanıştım adı Nino yarın onla Cafe'ye gidicez sohbet falan  etmek için.

M: Harika peki beni onla ne zaman tanıştıracaksın .

A: Mari onunla daha yeni tanıştım .

M: Tamam gitmem lazım yarın görüşürüz.

A:Görüşürüz Mari

Marinette'in  Ağzından ;

Eve geldiğimde saat 16:17 di bende odama çıkıp elbisemi yapmaya başladım. Ve emek dolu saatlerin sonunda elbisenin taslak kısmını dikmeyi bitirdim. Tam yatağıma uzanmışken Annem akşam yemeği hazır diyerek seslendi alt kata inip. Yemeğimi yedikten sonra yatağıma uzandım bugün yorucu ama bir o kadar da güzel bir gündü .

Yarın

Marinette  sabah kahvaltısını yaptıktan sonra elbisesini tasarlamaya devam etti. Sonra Marinette  Alya'yı ardadı.

M: Alya naber¿¿

A:İyi Mari sen

M: Bende iyiyim Alya hadi bize gelde bana Cafe'de ne yaptıklarınızı anlatın.

A: Tamam 15dk ya ordayım.

M:bb

A:bb

Evde

M: Eee... ne yaptınız ¿

A: Sohbet ettik ve çok fazla ortak yanımız olduğunu fark ettik . Ve çıkmaya karar verdik.

M:Peki sonra ne oldu ¿

A:" ..."

M:" ..."

"........."

Sonra Alya'yı geçirdim.

M&A: Görüşürüz.

Marinettin amcası Huan Marinetti yanına çağırdı ve ona direk . Evleniyorsun dedi.

Marinette " Nee?"

Huan " Adrien Agrest ile evleniceksin ."

Marinette " HAYIR !!! Onu tanımıyorum bile "

Marinette " Sana ne kadar para verdi de kabul ettin "

Huan" Bu seni İlgilendirmez!!

Marinette" EVET İLGİLENDİRİR BENİ ZORLA EVLENDİREMESSSİN" bağırarak söyler"

Huan " Marinette'e vurur ve Marinette  duvara yapışır ve duvardaki üstü dikenle kaplanmış tabloya sırtını vurur."

Marinette Alya'yı Arar ve olanları anlatır Alya hemen Marinette'in yanına evine gider .Geldiğinde Marinette'in gözleri ağlamaktan kızarmıştır . Marinette sabah kadar ağlar.

İki Yabancı |Adrinette| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin