🌙4.BÖLÜM🌙

2.4K 126 13
                                    

Marinette'in ağzından

Alya ve Chole ile buluştuk. Sonra Nino'nun bir parti verdiğini duyduk hemen oraya gittik pek sarmadı o yüzden bizde bara gittik. Bende biraz fazla kaçırdım her halde o gece ne yaptığımı hatırlamıyorum.

Adrien'ın ağzından

Akşam su içmek kalktım. Suyu içtim tam yukarı çıkıyordumki deprem olduğunu fark ettim ama bizim ev sağlamdı o yüzden pek sallanmadık . Sonra Felix depremi hissetmiş .odadan çıktı . Ve bana baktı . Sonra Felix Marinette'in odasına girdi . Çıktı ve bana Abi Marinette yok dedi . Sonra aşağı indik . Ama hiç bir yerde yok. Saatlerce gelmesini bekledik . Ama yok sonra kapıdan Marinette geldi .

Adrien: GECENİN BU SAATİNDE NERDEYDİN!.!

Marinette: Bundan sanane!

Adrien: Ben senin kocanım hem bu kılık ne! Birde içmişsin!

Marinette: Olabilir ! Ama zaten biraz içtim tam o sırada Marinette Adrien'ın üstüne düşer .

Adrien: Biraz mı ayakta bile duramıyorsun!! Felix araya girer.

Felix: Abi zaten içmiş sabah tartışırsınız.

Marinette: Hadi gelin sohbet edicez!! der ve ikisinde salona çeker!

Marinette: Şimdi birbirimizi tanıcaz herkes bi anı anlatıcak . Adrien başla hadi .

Adrien:Ne saçmalıyorsun! Gece gece !

Marinette: Uff! Amma mızıkçı çıktın sende ben başlıyorum.

Marinette: Şimdi benim güzel anım pek yok. Ama babam ölmeden öncesi zaten güzeldi. Ama babam öldükten sonra amcam Çin'den geldi. Normalde yapmazdı ama bir planı vardı demekki. Planı ise beni her türlü pis içine sokmaktı . Beni bi malmışım gibi insanlara satıyordu. Her yere sattı ama en sondan önceki çok kötüydü . Bir adam geldi  ve benim üstümde bir deney yapacağını söyledi kaçamıyorum kaldım orda sonra o an ki sinirle beni bağladığı yeri kırdım kaçtım . Zaten bu olandan sonra sinirim taştı . Sonra geldi dediki evleniyorsun dedim nee ben onu tanımıyorum diyorum zorla evlenmem diyorum. Sonra tartıştık arkamdan sertçe duvara itti sırtımıda dikenli tabloya vurdum .sırtım komple çizildi kanıyo umrumda bile değil . Zaten sonrasını biliyosun evlendim . Bunları duyan Felix ve Adrien şaşırmış Marinette'e bakıyorlardır .

Marinette:Felix sende hadi başla.

Felix: Bence bu gece bu kadar yeter. Sonra Marinette koltukta uyuya kalır Adrien onu odasına yatırır .

Sabah

Marinette'in ağzından

Sabah kalktım duşa girdim. Ve üstümü giyindim.

Kahvaltı için aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı için aşağı indim . Yemekte Adrien bana kızgın bir şekilde bakıyordu. Kafamla ne var dedim ama hiç cevap vermedi . Sonra salona geçtik .

Marinette: Ne var niye bakıyorsun .

Adrien: Akşamki o halin neydi. Elbisenin hali neydi birde içmişsin gitmişsin .

Marinette: Kafa dağıtmak için kızlarla biraz içtik ne var bunda .

Adrien: Bu evin kuralları var! Akşamın o saatinde kimse gidemez.

Marinette: Çok saçma biraz eğlendim o kadar.

Adrien: 1 hafta cezalısın hiç bir yere gitmiyorsun.

Marinette: Ben çoçuk değilim beni cezalandıramazsın !!

Adrien: O zaman çoçuk gibi davranmayı kes .

Uzun süre tartışırlar en sonunda Marinette odasına çıkar .

Marinette: Çok saçma ne var biraz eğlendiysem . 1 hafta evde duramam buna bir çözüm bulmalıyım...gerekirse evden yine kaçarım.

Sabah

Yazar

Marinette sabah kahvaltıya gelmez. Odasında sabaha kadar film izlediği için uyuyordur. Adrien Marinette'in neden gelmediğini merak eder ve yukarı çıkar. Marinette'i o şekilde görünce şok olur .

Devam edicek...

466 kelime

Bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım. Ama sıradaki bölümü çok daha uzun yapmaya çalışıcam . Görüşürüz 👋🏻

İki Yabancı |Adrinette| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin