SabahAdrien'ın ağzından
Sabah o iğrenç alarmın sesiyle kalktım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip aşağı indim.
Babamla kahvaltıyı yaptıktan sonra "Marinette'i" evinden almak için yola çıktık. İlk nişan kıyafetlerini almaya gittik.
Marinette'in ağzından
Sabah kalktım zaten gece pek uyuyamamıştım. Sonra aklıma bugün alışveriş yapacağımız geldi hemen banyoya koştum ve duş aldım. Sonra üstümü giyindim ve biraz atıştırdım.
Sonra çıktım. Gelmişlerdi Bay Gabriel bana bir liste uzattı listede sırayla neler alıcağımız yazıyordu . İlk nişan kıyafetleri vardı .
Sonra yüzükleri almaya gittik.
Her şeyi aldık tabi kıyafetleri alırken 30-40 dk sürdü yüzüklerde ama gelinlik ve damatlık onları almak çok uzun sürdü 6 mağaza gezdik. Bay Gabriel özel tasarım olmasını istemişti ve en sonunda aradığı gelinliği bulduk.
Sonunda alışveriş bitti ama bende bittim gelinliği giymek ayrı bir zor zaten birde durmadan giy çıkar yapınca yoruldum en az 40 gelinlik denemişimdir. Birde bunları isteksiz yapınca ayrı bi yoruldum .Adrien'ın ağzından
Çok yoruldum en sonunda babamın içine sinen gelinliği aldık o kız ise denediklerinin hepsine evet diyordu bunu hızlıca bitirmek istediği belli oluyordu. Babam sonunda seçti . Aldık ve yemek için yola koyulduk o sırda babam Marinette iyi olup olmadığını sordu bende o sırada kafamı ona doğru çevirdim rengi solmuştu iyiyim dedi. Arabaya tam biniyorduk ki kız bayıldı . Yemek yiyemeden hastaneye gittik . Doktor iyi olduğunu sadece yorgun düştüğünü söyledi.sonra kendine geldi saat çok geç olmuştu. Bu yüzden onu evine bıraktık . 1 hafta sonra düğün vardı . Bende yattım o kadar yorgundum mi kafamı yastığa koyduğum an uyudum.
Devam edicek...
268 kelimeSelam ilk önce şunu belirticem
Erkek kıyafeti bulamıyorum bulduğum zaman hoşuma gitmiyor o yüzden bulursam koyarım bulmasam koymam zaten .
Ve eğer sevdiyseniz lütfen yorumlarda belirtin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yabancı |Adrinette|
FanfictionBir Adrinette Hikayesi: - Gabriel Agreste oğlunun bu kötü ve duraksamış hayatından çıkarmak için aşık olabileceği bir kız bulur - Marinette adlı nazik, arkadaş canlısı, sevimli ve yardım sever bir kız bulur ve onu seçer Bay Agreste sonra bir ş...