🌙9.BÖLÜM🌙

1.9K 97 29
                                    

Sabah

Marinette'in ağzından

Sabah işe gitmek için hazırlandım son zamanlarda hayatım çok karmaşıklaştı . İşe gittim masama geçtim oturdum ve önümdeki kağıtları izlerken hayatı sorguladım sonra içeri Adrien girdi .

Adrien:Marinette topantı var hadi

Marinette: üzgünüm hemen geliyorum

Toplantı salonuna geçtik ben not almaya başladım ama Adrien sinirli gözüküyordu ne olduğunu anlayamadım .

Adrien'in ağzından

Toplantı salonunda Alex durmadan Marinette bakıyordu çok sinirlendim bugün akşam kutlama vardı . Marinette ile birlikte şirketten çıktık akşam için hazırlandık ikimizde birbirimize uyumlu bir şekilde giyinmiştik Marinette çok güzeldi aşık oldum sanırım ne ne saçmalıyorum ben ya artık evden çıkabiliriz .

Oraya girdiğimizde bütün erkekler Marinette'e bakıyordu bu kadar kısa giymek zorundamıydı her neyse biz orda kutlama için ayrıca üst kata çıktık orda bugünki toplantıda olan kişiler vardı Alex de oradaydı Marinette'i baştan aşağı süzdü ve yanına gitti.

Alex:Çok güzel olmuşsun prenses *elini tuttu ve öptü

Kıskançlıktan ölüyordum sonra o kadar sinirlendimli Alex'i yumruklamak istememde bunu yapmazdım çünkü herkes oradaydı bende Marinette'i bir köşeye çektim ve on iş arkadaşımla flortleşmeyi kesmesini söyledim.

Marinette:Ne saçmalıyorsun sadece konuştuk

Adrien: her neyse

Marinette'in ağzından

Adrien beni kıskanıyordu ona inat erk eklerin oturduğu masanın başına oturdum onlarla sohbet ettik bu konuşmadan keyif alıyordum ama karşı masadaki kızlar bana kötü bir şekilde bakıyorlardı . Bende lavaboya gittim çıkınca bir kız karşıma geldi .

"Zemin kata gel"

Bunu dedi ve gitti bende gittim macera arıyordum her halde zemin kata gelince biraz üşüdüm sonra biri beni itti ve bir odaya kapadı kitledi ve gitti ayakkabısının Sesinden anlamıştım oda buz gibiydi dondurucuda olduğumu anladım donuyordum her yerim uyuşmaya başlamıştı hiç bir yerimi hissetmiyordum ve oynatamıyordum burdan nasıl çıkıcaktım...

Devam edecek...

264 kelime

Evet merak ediyorsunuzdur Marinette'e ne olucak kurtulabilecek mi? Biraz merak ediceksiniz yeni bölümü hemen atamayacağım.

İki Yabancı |Adrinette| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin