*ೃ ꒰ 02꒱ ⟳ˎˊ˗

114 16 2
                                    

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
ᑭᖇIᗰᗴᖇᗩ ᑭᗩᖇTᗴ

Lᴏs ᴅᴜʀsʟᴇʏ


sᴇɴ̃ᴏʀ ʏ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ Dᴜʀsʟᴇʏ, ǫᴜᴇ ᴠɪᴠɪ́ᴀɴ ᴇɴ ᴇʟ ɴᴜᴍᴇʀᴏ 4 ᴅᴇ ᴘʀɪᴠᴇᴛ ᴅʀɪᴠᴇʀ, ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴏʀɢᴜʟʟᴏsᴏs ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀɴ ᴍᴜʏ ɴᴏʀᴍᴀʟᴇs, ᴀғᴏʀᴛᴜɴᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Eʀᴀɴ ʟᴀs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ǫᴜᴇ sᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʀɪᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴅᴀs ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴏ, ᴘᴏʀǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀʟᴇs ᴛᴏɴᴛᴇʀɪᴀs.

Eʟ sᴇɴ̃ᴏʀ ᴅᴜʀsʟᴇʏ ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴀ Gʀᴜɴɴɪɴɢs, ǫᴜᴇ ғᴀʙʀɪᴄᴀʙᴀ ᴛᴀʟᴀᴅʀᴏs. Eʀᴀ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴄᴏʀᴘᴜʟᴇɴᴛᴏ ʏ ʀᴏʟʟɪᴢᴏ, ᴄᴀsɪ sɪɴ ᴄᴜᴇʟʟʟᴏ, ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ʙɪɢᴏᴛᴇ ɪɴᴍᴇsᴏ.

Lᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ᴅᴜʀsʟᴇʏ ᴇʀᴀ ᴅᴇʟɢᴀᴅᴀ, ʀᴜʙɪᴀ ʏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴ ᴄᴜᴇʟʟᴏ ᴄᴀsɪ ᴇʟ ᴅᴏʙʟᴇ ᴅᴇ ʟᴀʀɢᴏ ᴅᴇ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴛᴜᴀʟ, ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʀᴇsᴜʟᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴜ́ᴛɪʟ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇsᴛɪʀᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴘᴏʀ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴀʟʟᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴊᴀʀᴅɪɴᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴇsᴘɪᴀʀ ᴀ sᴜs ᴠᴇᴄɪɴᴏs.

Lᴏs ᴅᴜʀsʟᴇʏ ᴛᴇɴɪᴀɴ ᴜɴ ʜɪᴊᴏ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ Dᴜᴅʟᴇʏ, ʏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴏs ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟ.Lᴏs ᴅᴜʀsʟᴇʏ ᴛᴇɴɪᴀɴ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀɴ, ᴘᴇʀᴏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴛᴇɴɪᴀɴ ᴜɴ sᴇᴄʀᴇᴛᴏ, ʏ sᴜ ᴍᴀʏᴏʀ ᴛᴇᴍᴏʀ ᴇʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴅᴇsᴄɪʙʀɪᴇsᴇɴ: ɴᴏ ʜᴀʙʀɪᴀɴ sᴏᴘᴏʀᴛᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴜᴘɪᴇʀᴀɴ ʟᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴘᴏᴛᴛᴇʀ.

Lᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ ᴇʀᴀ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ᴅᴜʀsʟᴇʏ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ sᴇ ᴠᴇɪᴀɴ ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀɴ̃ᴏs; ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴀsɪ ǫᴜᴇ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ Dᴜʀsʟᴇʏ ғɪɴɢɪᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ʏ sᴜ ᴍᴀʀɪᴅᴏ, ᴜɴ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ ɪɴᴜᴛɪʟ, ᴇʀᴀɴ ʟᴏ ᴍᴀs ᴏᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴀ ʟᴏs ᴅᴜʀsʟᴇʏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀɴ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀ. Lᴏs ᴅᴜʀsʟᴇʏ sᴇ ᴇsᴛʀᴇᴍᴇᴄɪᴀɴ ᴀʟ ᴘᴇɴsᴀʀ ǫᴜᴇ ᴅɪʀɪᴀɴ ʟᴏs ᴠᴇᴄɪɴᴏs sɪ ʟᴏs ᴘᴏᴛᴛᴇʀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴇsᴇɴ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴀᴄᴇʀᴀ.

𝑺𝒉𝒆 -  𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒂 𝒈𝒂𝒎𝒆¹♡ - Wizarding WorldDonde viven las historias. Descúbrelo ahora