Chapter 6: 💔1

7 2 16
                                    


Dyla POV

Em taehyung ni aku bagi number bukan nak chat aihhh baru nak chatting chatting. Hemmmm

Taehyung

Taehyung

Kim Taehyung

Dia

Handsome

And

Dia

Something

End Of Dyla POV

———————————

PAGI SEKOLAH

Taehyung yang baru turun dari motornya terkejut dgn jerkahan perempuan.

" aduhhhhh sampai daaaa" keluh Taehyung perlahan.

Dyla berlari dan menepuk kuat Taehyung . Hayunan rambut Dyla yg panjang tertampar lengan Taehyung.

" WOI" jerkah keduanya.

" rambut kau ni jaga ah sebelum aku botakkan kang"

" aiy aiy aiyy rambut saya lawaaaa okay mcm saya " sengih Dyla sertakan kenyitan mata kirinya.

Taehyung hanya menggeleng dan berlalu ke kelas.

" tunggu laaaa!"

Taehyung mengabainya.

" Taehyung taehyung , kenapa awak xcontact saya? Saya tunggu awak lama tau sampai aihhhhhh sampai mcm ni mata jadinya." Terang Dyla seraya meletakkan jari ke arah bwh matanya yg hitam.

Taehyung berhenti melangkah dan mula melangkah ke arah Dyla .

Mencengkam rahang Dyla.

Deruan nafas mint milik Taehyung berlalu di hadapan wajah bersih Dyla.

" eh haah la hahahahahah aku xperasan eyebag kau menebal plus hitam pulak tu fuh package"

Dyla hanya kaku di hadapan Taehyung mencengkam rahangnya. Bagi Dyla kedudukan mereka amat rapat .

" T-taehyung"

" hem?"

" s-saya"

" r-rasa kan"

" s-saya"

KRING~

Taehyung melepaskan cengkaman pada rahang Dyla.

" kau lambatla tersekat sekat , dah jom masuk kelas kang kena denda kau salahkan aku pulak" kata Taehyung dan gegas ke kelas.

" m-mata dia cantik" Dyla senyum malu perlahan.

Sepanjang waktu persekolahan Dyla menghabiskan masanya dgn termenung saja. —termenung ke mana tu kak ahahahhaha😂

Jihyun yang memerhati Dyla menepuk meja sang gadis sehingga gadis itu terperanjat.

" hey!" Tegur jihyun

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Catch Ur Heart || KTHWhere stories live. Discover now