Until dawn şafaktan sonra bölüm 2

104 7 2
                                    

SAM

Kişilik: Dürüst:5/10 Yardımsever:5/10 Komik:3/10 Cesur:10/10 Romantik:3/10 Meraklı:7/10

İlişki: Ashley:4/10 Chris:5/10 Emily:4/10 Jess:4/10 Matt:4/10 Mike:6/10

"Saam sam gözlerini aç sam beni duyabiliyor musun sam" sam yaşanan olayları kalıramayıp anında dağ evinin dışında bayılmıştır. Sam gözlerini yavaşça açıp kapatıyor ama her şeyi bulanık görüyordu birden bir helikopter sesi duydu kulakları ağır işitiyordu.

Bir kız sesi duymuştu ses aynı Ashley'nın sesine benziyordu tanrım sam iyi olucaksın merak etme dedi ash birden her şeyi net bir şekilde görmeye başladı. Sam yerde yatıyordu güneş gözüne vuruyor sonunda sabah olduğunu anlayabiliyor du bir hışım la ayağa kaltı Ashley ona sarıldı aman tanrım sam iyisin iyisin dedi Ashley.

Sam etrafa meraklı gözlerle bakıyordu bir helikopter inmişti içerisinden bir kaç adam ve kadın çıktı adamlardan biri gençler sinyalinizi aldık hemen helikopterlere binin
Dedi. 3 tane helikopter vardı. Sam birden yürümeye başladı ve ilk helikoptere bindi Chris istersen yanına binebilirim kötü bir gün geçirmişe benziyorsun dedi ama sam ısrarla sana iyiyim tek başıma gidebilirim diye ısrar etti. Ashley ve Chris bir helikoptere bindiler Mike ve Emily hala bekliyorlardı görevliler neden hala bekliyorsunuz dediler mike donmuş kalmıştı cevap bile veremiyordu. Emily hemen atıldı erkek arkadaşım hala ortada yok adı matt onu bekliyorum yani ona çok kötü şeyler yaptım ama onu sevdiğimi biliyor dedi Emily.

Aradan 20 dakika geçmişti sonunda adamlar birilerini başka hayatta kalanlar olabilir diye görevli bir ekip gönderdiler madenlere.

Evet bu bölüm bu kadarı umarım beğenirsiniz eğer beğendiysen iz oy vermeyi ve gelecek bölüm hakkında tahminlerinizi yorumlara yazabilirsiniz sizi seviyorum görüşmek üzere 😘

Until Dawn Şafaktan SonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin