ASHLEY
Kişilik: Dürüst:5/10 Yardımsever:5/10 Komik:2/10 Cesur:3/10 Romantik:4/10 Meraklı:8/10
İlişki: Chris:8/10 Emily:0/10 Jess:4/10 Matt:3/10 Mike:0/10 Sam:4/10
Jessicanın durumu iyiydi içten içe onun için üzülüyordum etrafıma bakındım Chris koridorun sonunda Sam ile kaleriferde dedikodu yapıyorlardı Mike ortada yokdu oysaki en çok kapıda beklemesi gereken oydu Emily ve Matt koridorun ortasında konuşuyorlardı.
Yanlarına gittim Emily aşkım ben lavaboya gidip makyajımı tazeleyeyim dedi Matt her zamanki gibi saf saf olur hayatım çabuk dön dedi Emily koridordan döndü ve gitti.
Matt'in yanına geldim Naber dedim iyidir senden dedi bende iyiyim deyip konuya girdim ve dedim ki Emily'e neden bu kadar çabuk güvenmeye başladın sonuçta teleskoptan onları gördün. Emily'nın oyuncakları dan biri olan Matt şöyle dedi hayır onlar sadece yolda karşılaşmışlar Emily bana öyle anlattı eminim öyledir deyip oyuncak Matt'in yanından ayrıldım.
Micheal ve Emily hala ortada yoklardı
Bu seferde Sam ve Chris in yanına gittim.
Jess hakkında konuşuyorlardı sam şöyle diyordu Duyduklarıma göre Micheal ve o tam sevişecek ken Jessica yı o yaratıklardan biri onu kaçırmış ve madenlere götürmüş Matt ile orada karşılaşmışlar. Chris ovv büyük drama Mike'ın yerinde olmak istemezdim hehe diye bir espiri patlattı
Sam hemen şöyle dedi Chris böyle bir şeyle dalga geçmen hiç hoş değil. Mike için bu olay psikolojik sorunlara yol açabilir Chris ovv tamam tamam dedi.Ve sohbetlerine devam ettiler. Hala Mike ve Emily ortada yokdu. Meraklı olduğum için onları aramalıydım :) koridordan döndüm hemen ileride tuvaletler vardı. Emily makyajını temizleyeceğini söylediği için kadınlar tuvaletine girdim.
Emily içeride yoktu. Fırsattan istifade ederek yüzüme bir su çarptım beni ferahlatmıştı. Acaba Mike erkekler tuvaletinde mi diye etrafta hiç kimse yokken kapıyı açtım ve baktım ama Mike yoktu.
Koridordan devam ettim Emily'nın sesi geliyordu uzaktan devam ettim koridordan ses gittikçe daha da yakınlaştı Mike in sesini de duymaya başlamıştım ordalardı duvarın arkasına saklandım. Beni görmemişler di seslerini net bir şekilde duyabiliyordum.
Emily " Mike anla artık şunu ikimiz artık ayrıyız ve ikimizin de yeni sevgilileri var birlikte olamayız " her zaman ki Mike ve em dedim Mike tuhaf bir ses tonuyla " Emily onlar kimin umrunda " deyip bir anda Emily nın dudaklarına yapıştı öpüşüyorlardı Emily öpüşmeyi bırakıp çıkışta sana gidelim burada birileri görebilir biliyorsun etraf her şeye burnunu sokan minik sıçanlarla dolu dedi.
Bunu biliyordum dedim kendi içimden ve sessiz adımlarla oradan uzaklaştım Jess'ın odasına doğru gittim jessica dan evin anahtarını istedim atkım kalmış dedim ve oda hemen verdi ama Jess'e gerçekleri söyliyemezdim çünkü hem durumu çok kötüydü hemde bana inanmazdı kanıt toplamalıydım tuvalete doğru yöneldim. Orada plan yapaktım. Planım şuydu onları takip edip fotoğraf makinesiyle onları çekip herkese yaymaktı. Tuvaletten çıktığımda Emily matt'in yanına geri dönmüştü Mike ise sam ve chrisle sohbet ediyordu.
Aradan 2 saat geçmişti doktor jessicanın bir kaç gün daha burada kalacağını söylemişti bunun üzerine herkes evine gidiyordu Emily Matt'e Matt hayatım arkadaşım Kate ile birlikte moda haftasına gidiceğiz dedi Matt ise tabi ki gidebilirsin dedi. Herkes gitti Chris arabasıyla gidecekken aşkım benim bı işim var gelirim sonra dedim o da tamam dedi.
Mike ın evi hastaneye yakındı fotoğraf makinem yanımdaydı. Yürümeye başladım.
Yaklaşık 20 dakika sonra...
Mike'ın evi oradaydı Jessica dan aldığım anahtarla kapıyı yavaşça açtım İçerden ağlama sesleri geliyordu yaklaştıkça bu sesler inlemeye benzemeye başladı. Kapı hafif açıktı içeri çaktırmadan baktım gözlerime inanamadım Micheal içeride Emily'yi beceriyordu fotoğraf makinesiyle birkaç fotoğraf çektim.
Evet bu bölüm burada bitti bu bölüm biraz uzun oldu gelecek bölümü bekleyin oy vermeyi ve merak ettiklerinizi yorumlarda sormayı unutmayın görüşmek üzere 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until Dawn Şafaktan Sonrası
Teen Fictionuntil dawnnın şafaktan sonraki hikayesi deavam için oy vermeyi unutmayın