Until Dawn Şafaktan Sonra Bölüm 4

72 2 4
                                    

JESSİCA 

Kişilik: Dürüst:6/10 Yardımsever:5/10 Komik:7/10 Cesur:5/10 Romantik:7/10 Meraklı:4/10

İlişki: Ashley:4/10 Chris:4/10 Emily:2/10 Matt:6/10 Mike:10/10 Sam:4/10


Gözümü açtığımda üstünde hasta elbisesi ve bir hastanedeydim kendimi daha iyi hissediyorumdum odamda yalnızdım ama hala acı çekiyordum yataktan kalktım o sırada kapı tıklandı içeri gel dedim gizemli bir adam geldi bana bir kart uzattı her gün saat 15:00 dedi Ne dedim ama adam hızla dışarı çıktı.

Kartı incelemeye başladım üstünde Dr.Hill in psikiyatri kliniği yazıyordu. Kafam allak bullak olmuştu. İçeri bir doktor girdi iyi misiniz Jessica hanım dedi ben de evet evet sanırım dedim birazdan dedektifler  gelecek ve ifade nizi alacaktır hiç endişelenmeyin ifade alındıktan sonra arkadaşlarınızı görebileceksiniz dedi ben hafifçe başımı sallayıp yatağıma uzandım.

Aradan yaklaşık bir saat geçti gene kapı açıldı ama bu sefer gelenler dedektifleri bir sandalye çektiler ve oturdular. İki tane adamdı evet Jessica Jessica Riley değil mi? Dediler ben hafifçe başımı salladım size bir kaç soru sorucaz dediler ve hemen ardından ilk soruyu sordular " Seni ne bu hala getirdi?" "Micheal ve ben eğleniyorduk sonra ben camın önundeydim sonra birden her taraf cam oldu ve kar ve ağaçlar ve... Bilmiyorum bilmiyorum..." Ta... Micheal nerede o iyi mi dedim adamlar evet çok iyi dediler. "Bunu sana yapan bir arkadaşın olabilir mi?" "Hayır hayır onlar değildi" adamlar ısrarla "Emin misin" dediler bende " Hayır hayır onlar değildi dedim " "peki madenlerde ne gördün?" "Bir yaratık..." Adamlar sanki bir şey biliyorlarmış gibi "yaratık galiba kafanız karıştı hanım efendi"
"Yaratık..." Dedim sorguyu tamamladılar ve dışarı çıktılar.

İçeri Arkadaşlarım geldi hepsi hayatta'ydı Mike a sarıldım, onun kollarında huzur buluyordum. Emily hepsine bir şey söyledi Emily hariç hepsi geçmiş olsun dedikten sonra odadan ayrıldılar. Odada Emily ile başbaşa kalmıştık. Emily konuşmaya başladı  Jess çok özür dilerim beni affeder misin dedi o sırada ne kadar üzgün olduğunu gördüm Emily gitmiş sanki yerine başka biri gelmiş gibiydi yaşananlar onu çok değiştirmişe benziyordu özrünü kabul ettim ve tek kelime etmeden ona sarıldım birbirimize sıkıca sarıldık hala o benim en iyi arkadaşımdı.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik eğer beğendiysen iz oy vermeyi sizce gelecek bölümde neler olacak o gizemli adam kimdi hepsini gelecek bölümde öğrenebilirsiniz görüşmek üzere 😘

Until Dawn Şafaktan SonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin