part 5

23 2 5
                                    

Jam sudah menunjukkan lapan malam untuk taehyung dan hyo jin makan malam.

"Mana hyo jin penatlah aku tunggu dia",kata taehyung seorang diri.

"Aku kena call hyo jin bukan boleh percaya dia dulu aku sampai tidur tak sedar diri",kata taehyung dengan geram lalu taehyung pun menelefon hyo jin.

"Kau buat apa lama-lama kat dalam rumah kau penatlah aku tunggu kau",bising taehyung pada hyo jin.

"Sabarlah aku nak keluarlah kau tak payah bising kat aku",kat hyo jin sambil menutup pintu lalu hyo jin mematikan telefon.

Lalu hyo jin pun masuk kedalam perut kereta milik taehyung lalu mereka pun bergerak ke restoran untuk makan malam tanpa mereka sedar ada kereta yang sedang mengikut mereka dari belakang.

skip
.
.
.
.

N&J restaurant

Sebaik saja mereka sampai,mereka pun duduk dan memesan makanan.mereka berbual dahulu sementara menunggu makanan sampai tanpa mereka sedar ada orang sedang melihat mereka dengan mengambil gambar.lalu makanan pun sampai pada mereka.

"Makanan dah sampai",kata hyo jin dengan seronoknya.

"Kau sopanlah sikit kat tempat makan kau macam budak kecillah",kata taehyung dengan geram tapi gembira.

"Biarlah aku nak seronok kau bukan tahu betapa bahagia kalau dapat makan",kata hyo jin dengan Menjerling taehyung sebagai tanda tidak puas hati.

"Jemput makan",kata pekerja di restaurant itu.

skip

"Thanks sebab belanja aku makanan yang sedap",kata hyo jin pada taehyung.

"Tak apa bukan selalu dapat belanja kau makan",kata taehyung pada hyo jin.

"Betul aku nak masuk dulu kau bawa kereta hati-hati",kata hyo jin pada taehyung.

"Baik boss kau masuk dulu baru aku balik",kata taehyung menyuruh hyo jin masuk kedalam rumah.

Sebaik sahaja hyo jin masuk kedalam rumah taehyung terus pergi meninggalkan rumah hyo jin.hyo jin tinggal seorang diri,hyo jin tak mahu tinggal dengan omma dengan appa dia sebab hyo jin nak berdikari katanya.

skip
.
.
.
.

Jimin pov

Jimin sedang sibuk main telefon miliknya sementara menunggu "orang bawahan"nya yang sedang buat kerja atas kemahuannya.

"Balik sudah kau",kata jimin sambil meletakkan telefon miliknya diatas meja.

"Ini yang tuan mahu kan",kata lelaki berbaju hitam sambil memberikan sampul yang berwarna coklat terang.

Lalu jimin mengambil dan membuka sambil melihat gambar yang diambil oleh orang bawahannya.jimin menyuruh lelaki itu keluar dan jimin tersenyum tapi dalam masa yang sama jimin tersakiti.

"Gembira sungguh kau hyo jin tapi aku akan pastikan kau akan jadi milik aku park hyo jin",senyum sinis sambil melihat gambar hyo jin dan taehyung.

Jimin ada perasaan kat hyo jin dalam diam waktu jimin belajar tapi jimin tak nak bagi tahu hyo jin takut kena tolak jadi jimin perlu sembunyikan perasaannya.jimin kenal hyo jin tapi hyo jin tak kenal jimin.

skip
.
.
.
.

Soo yeon pov

Semasa soo yeon mengemas rumah,ting menandakan ada mesej masuk lalu soo yeon mengambil telefon miliknya dan duduk di sofa sambil melihat siapa yang mesejnya.

"Hi soo yeon awak sibuk ke maaf kalau saya kacau awak sekarang",kata jungkook.

"Hi jungkook saya tengah kemas rumah tapi tak
apa",kata soo yeon sambil senyum.

"Saya nak ajak awak keluar hujung minggu dengan saya",kata jungkook mengeluarkan emoji malu pada soo yeon

"Boleh juga sebab saya tak ada rancangan nak pergi mana pun",kata soo yeon.

"Jadi awak mahu keluar dengan saya",kata jungkook dengan nada gembira.

"Saya mahu keluar dengan awak",senyum soo yeon sampai ke telinga.

"Kalau macam tu nanti saya ambil awak okay sayang soo yeon",terlepas pula jungkook cakap.

"Terlepas pula cakap kat awak",kata jungkook lagi.

"Ada-ada je awak saya nak sambung buat kemas rumah okay",kata soo yeon ingin menutup telefonnya.

"Okay soo yeon bye"kata jungkook lalu menutup telefonnya.

Lalu soo yeon menutup telefonnya dan kembali mengemas rumah.
.
.
.
.

maaflah kalau ada typo....sape baca tolonglah vote ff aku nie🌻

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[OG] HIMWhere stories live. Discover now