Unicode
Please notice tag 'child abuse' that I mentioned before you read .
"ဗွမ်း"
အေးစက်စက်ရေတစ်ပုံးလုံးက သမံတလင်းပေါ်ခွေခွေလေးအိပ်မောကျနေတဲ့ 15နှစ်အရွယ်ကောင်လေးတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့
လျှိုမင်အာရဲ့ခန္ဓာကိုယ်ပေါ်ကို လောင်းချခံရသည်။အဝတ်ဗလာဖြစ်နေတဲ့အပြင် ဖြူဝင်းဝင်းကျောပေါ်က ဒဏ်ရာဒဏ်ချက်နဲ့အရှိုးရာတွေပေါ် စီးကျလာတဲ့ရေခဲရေတွေရဲ့အထိအေတွ့ကကျိန်းစပ်လွန်းလှတာ ကြောင်းနိုးလာခဲ့သည် ။မျက်လုံးတွေကပါဝေဝါးနေပေမယ့် ကြိုးစားပြီးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ စီးကရက်တစ်လိပ်ကိုမီးဖွာနေတဲ့လူတစ်ယောက်ရဲ့ ပုံရိပ်ကသဲသဲကွဲကွဲတော့မဟုတ်။ဒါပေမယ့်ဒီလူဘယ်သူလည်းဆိုတာ တွေးကြည့်စရာမှမလိုဘဲ အတပ်သိတာပေါ့။ အခန်းထောင့်မှာကျနေတဲ့ ကိုင်းတစ်ဖက်လိမ်မျက်မှန်လေးဆီရောက်အောင်တွားသွားနေရတော့ထိုလူက ခြေတစ်ဖက်နဲ့ကန်ပြီးပေးတယ်။မိမိကယောက်ျားတစ်ယောက်ဖြစ်နေရက်သားနဲ့ ထိုလူပြုသမျှခံရတဲ့ အားနည်းလွန်းတဲ့ ဒီခန္ဓာကိုယ်ကိုမုန်းတီးမိတဲ့အထိ။ဒီအဖြစ်ကဝဋ်ကြွေးတစ်ခုဆိုဒီဘဝနဲ့သာကျေပါစေ။" စောက်ပျင်းတစ်မနေနဲ့။ ထပြီးရေချိုးတော့ မင်းကျောင်းသွားရဦးမှာမလား။"
မနက်တိုင်းအမြဲလိုလိုကြားနေရတဲ့ ဆူပူကြိမ်းမောင်းသံတွေကနားထဲသံရည်ပူလို။
ဒီထက်ပိုပြီးကြိမ်းမောင်းမခံရခင် လက်တစ်ဖက်ကိုကြမ်းပြင်ပေါ်ထောက်ရင်း ထဖို့ကြိုးစားတော့ ကျောရိုးတစ်လျှောက်နာကျင်မှုကစိမ့်ခနဲ။တဖန်ပြန်ပြီးလဲကျသွားရသည်။"အာ့!"
နာကျင်မှုကြောင့် ပါးစပ်ကလွှတ်ခနဲ ထွက်သွားမိတဲ့အာမေဋိတ်သံ။"အဟက်၊စောက်ပိုလုပ်မနေနဲ့။ဒီလောက်ခံရရုံလေးနဲ့ မင်းမသေသေးဘူး။စားပွဲပေါ်မှာလိမ်းဆေးရော။သောက်ဆေးရော တင်ပေးခဲ့တယ်။စေတနာရှိလွန်းလို့တော့မဟုတ်ဘူး။
ငါ့အတွက် အသုံးဝင်လွန်းတဲ့ မင်းပစ္စည်းလေးသုံးစားမရတော့မှာစိုးလို့။အဟက်!ဒီငရဲကမင်းကိုလွှတ်ပေးဖို့စိတ်ကူးမရှိသေးဘူးရယ်။ဒီထက်ခံနိုင်ရည်ရှိအောင်သာကြိုးစားထား။ဟားးးဟားး ဟားး"
YOU ARE READING
🚨The Truth in Darkness🚨
FanfictionWang Yibo and Xiao Zhan(Uni+Zawgyi) About Detective Xiao and Criminal doctor Wang Don't read if you are sensitive with violent and bloody type. Pls careful tags I mentioned below Start Date:1.6.2020