Kapittel 2

54 1 0
                                    

Det som kom var en liten gjeng, med noen som så ut som barbie dukker. De var pyntet opp med fancy merke klær, michael kors veske og acne skjerf.
Vi hadde noen sånne hjemme i Fredrikstad også , men ærlig talt, de var ikke så ille.
Alle folkene rundt dem, så ut som om de trodde de var guder eller noe sånt.

Det var 3 av dem. Hun i midten så ut til å være lederen av denne lille høneflokken. Hun hadde langt blondt hår helt ned til navelen, og hun var ganske høy. Tynn var hun også . Så tynn, at det så ut som om hun hadde spiseproblember.

De to andre på siden var litt mer "normale", kan mann kalle det. Hun ene var rødhåret, og hun andre hadde mørkebrunt hår.
Det var nok de som dominerte skolen, tenkte jeg .

Så ringte klokka. Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle, men jeg bare fulgte etter den store folke mengden som presset deg gjennom den lille døra. Jeg gikk bort med kjappe skritt, og var egentlig ganske så stressa. Jeg var nesten framme, også merker jeg en stemme bak meg .

:- hei. Sier en stemme, det var en gutte stemme.
Jeg snur meg fort for å se hvem det er .
Det er en super kjekk gutt , med blå øyne og lyse brunt hår.
:- ehm..h..eii? Sier jeg med en skjelven stemme.
:- er du ny her eller? Sier han og smiler et skrått smil. Som egentlig er veldig søtt.
:- eh.. Ja. Sier jeg og smiler tilbake .
Også bare står vi der og stirrer på hverandre, i noe som føles som en evighet. Og plutselig så sier han

:- men eh.. Kanskje vi burde gå inn?
Jeg sier ingen ting , bare nikker på hodet .
Han løper fra meg, men hvisker :- ring meg !

Millionerer og andre problemerWhere stories live. Discover now