Cap I

77 7 1
                                    

Buna sunt Mia si am 16 ani. Am parul blond si ochii caprui. Fac parte dintr-o mafie sau mai bine zis am facut pana acum. Ma bazez doar pe principiul,, Sânge pentru sânge" si inseamna ca daca moare o persoana apropriata mie trebuie sa omor asassinul. Nu conteaza ca o sa mor eu doar într-un fel dreptatea. Bun sa revenim... mia fost ucis fratele meu geaman si lam omorat pe cel care la ucis si acum sunt urmarita de fosti mei camarazi.
O nu mi s-a dus inca un pistol.
Sa va explic am o geanta cat mine care am in ea sau am avut 10 pistoale incarcate ful si o duzina de gloante  pentru fiecare niste cuțite care acum sunt nefolositoare, plus si o luneta care doar ea a ramas plina.
Bun acum am ajuns într-o padure destul de mare caut cu privirea un copac mai mare. Pana la urma lam gasit chiat in adâncuri paduri. Ma urc in el si ma pozitionez sa trag. Ma urmareau 50 la intrare in padure si acum mai sunt vo 30, ce naiba? Mai vad niste tipi ciudati care ii mai doboara. Fixez luneta si trag in mafioti si cad la pamant pana nu mai vad pe nici unu. Am terminat. Deodata simt cum imi intra un glont in umar si in picior. Ce dracu? Ma uit jos si vad pe Rares cum sta la baza copacului dar imidiat este luat de picior de un tentacul lung negru.
Las tot acolo si urmaresc tentaculul si vad o creatura mare de cel putin 3 metri alba si fara nicio trasatura fizica. Din spatele acestuia mai apar inca trei tentacule. Cu primul tentacul il tine suspendat in aer si ia scos inima pe loc. Eu uimita la ce facu ma apropri ce el.
Eu:Wow a fost... incredibil.
El:Finta inca nu te-ai speriat de mine?
Eu:De ce sa ma speri de asa ce va? E foate fain ce ai făcut . Iai scos inima fara mult efort. 
El:Fiinta de ce nu te temi de asa ce va? Sau chiar de mine?
Eu:1 finta esti tu si 2 e atat de interesant cum ai facut-o fara mult efort.
Altu:Slendy vezi ca iam omorat pe toti! Ea cine este?
Apare un baiat alb ca varu si mutilat pe fata. Are parul ca abanosu si are hainele pline de sange. Pare un pic turbat doar atat.
Slendy:Fa-ti de cap.
Se aproprie de mine si din hanoracul alb scoate un cutit murdar de sange. O nu mi-am lasat armele in copac. Ma dau inapoi cati va pasi pana cand dau de un cutit ascuns in pantaloni si il scot.
Eu:Hai sa ne jucam.
Incearca sa ma atace dar ma fresc la timp, ma misc cam greu cu ranile astea tampite. Ii infing cutitul in mana si are nici o senzatie. O nu cred, sange prost acum sa curgi din rani? Incerc sa-i vad un punct slab, dar imi face o rana in mana inde am fost impuscata. Ma enerveaza de ja si ii infing cutitul in stomac in repetate randuri pana nu mai poate. Ma iut la baiatu de jos care mai are un pic de viata apoi cad lesinata pe jos de la cantitatea mare de sange pierdut.

Fica lui Zalgo Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum