Lipsa de aer isi spune accent si ne desprindem. Se uita la mainile mele si vede ca nu mai am ranile ale. Nu schiteaza nimic dar imi saruta mana unde le-am am avut.
Jeff:Bine ca sau dus.
Eu:Mda.
Jeff:Te supara ce va. Ce sa intamplat?
Eu:Nimic...
Jeff:Nu pare a fi nimic.
Pov Jeff
O simt ca ma minte oare ce are?
Eu:Nu pare a fi nimic.
Mia:Stii... Eu... eu... eu te plac.
Si se inroseste. Chiar ma place? Spunei ca si tu o placi. Nu nu o plac. Prost mai esti, ai sărutat-o de doua ori. Nu conteaza.
Mia:Stiam ca nu ma placi. și pleaca plangand de langa mine.
Ce prost sunt o...o...o... o iubesc.
Pov. Mia
De ce mi-am facut sperante? Sigur ca nu ma place. Sunt o toanta. De ce sa te intereseze de el? Chiar nu stiu dar stiu că-l iubesc. Prosta mai esti.
Fug si ajung la marginea paduri. Imi strang lacrimile si merg prin oras. Merg ce merg pana merg pe o strada rau-hamata. Am chef sa omor pe cineva. Intru într-o casa si vad in bucatari un barbat. In omor fara nicio expresie ii gust sangele si de acolo mi sa rupt firu.
Pov Jeff
O caut ca disperatu. De ce am stat ca mortul. O iubesc si nu pot sa o las sa pateasca ce va.
O caut prin tot orasu si nu o gasesc. Trec pe langa un magazin cu televizoare si o vad. O nu. Fug la periferie si vad ca e si politia aici. Dar ii omoara fara pic de efort. Mai iau si eu că-ți vabpana nu au ramas nimeni. Fug la ea dar iar are ochii rosi. Ce sa fac...
Eu:Ce a spus L. Jack? Hmmm. A da. Sfinte Zalgo!
O vad ca se opreste din cioparcit si clipeste de cateva ori.
Mia:Ce naiba sa intamplat.
Eu:Cam esti cautata prin oras.
CITEȘTI
Fica lui Zalgo
FanfictionIubirea apare unde nu crezi dar ea apare. Cel mai bine e sa o accepți ca altfel o sa o pierzi.