Ben:Te-a chemat Slendy.
Eu:Geniule nu pot sa merg cum vrei sa ajung la Slendy?
Pleaca din camera si aduce cariciorul.
Ce urasc sa stau la mila cuiva.
Si intram in birou. Si Ben a plecat.
Slendy:Buna...
Eu:Ce dracu? Ma lasi asa? Macar sa vi la mine sa-mi spui ca plecati nu sa ma lasati in aer ca de fiecare data!
Slendy: Imi pare rau. Dar as vrea sa-ti pun niste intrebari despre tine.
Eu:Continua.
Slendy :Acum trei zile oameni aceea care au intrat in padure erau pe urmele tale?
Eu:Da.
Slendy:De ce?
Eu:Pentru ca am omorat pe unu.
Slendy:Esti criminala?
Eu:Cam da dar prefer numele de mafioata.
Slendy:Bun...
Eu:La orice spun si nu ai argumente spui bun?
Slendy:Ai vro poza cu parinti tăi?
Eu:Nu... ce ce?
Slendy:Nu conteaza... Mai poti merge?
Incerc sa ma ridic si aproape cad daca nu era Slendy.
Eu:Mersi.
Slendy:Nu-i nimic. Dar cum ai putut sa te ridici ieri?
Eu:Habarnam.
Slendy:Cand ucizi ce senzatie ai?
Eu:Cand prind mirosul de sange parca sunt alta eu si imi place.
Slendy :Cum adica?
Eu:Nu mai am control doar omor orice persoana, aproape, din fata mea.
Slendy :Cum adica,, aproape''?
Eu:Din cauza ca fratele meu ma aducea cu picioarele pe pamant dar de cand a murit doar gandul la el ma opreste.
Spun un pic enervata. Nu imi place sa discut despre asta. Ma doare ca nu am putut face nimic pentru el
Slendy:Si cati avea fratele tau.
Eu:16. La fe ca mine.
Slendy:Sa inteleg ca erati gemeni?
Eu:Da.
E atat de plictisitor.
Slendy:Astazi o sa plec si tu o sa ai grija de ei.
1 petrecere 2 o cursa si 3 petrecere. Bun mam pregatit cu ce sa facem.
Eu:Dar cat o sa stai?
Slendy:O saptamana.
Eu:Ok.
Slendy: Ben poti so iei.
Ben ma duce jos la ceilalti.
Eu:Hei lume. Stalpul pleaca si cine are chef de petrecere.
Toti:Eu!
Slendy :Ce strigati asa?
E. Jack:Iam intrebat daca vor sa vina la vanatoare.
Slendy :Sa zicem ca te cred! Sa vedeti ca plec. Sa nu ardeti casa sau s-o inundati.
Toți: Bine Slendy.
Si dispare.
Dupa cateva ore casa e organizata de petrecere si toti erau beti inafara mea.
Eu:Cine vrea o cursa de caricioare?
L. Jack:Eu, eu, eu, eu.
Eu:O sa ne dam pe scari si apoi luam la dreapta pana la bucatarie.
L. Jack: Ok... Am sa te inving. Hahaha.
Neam pozitionat in capatul scarilor si asteptam sa da-ie Ben startul.
Eu:Ben hai o data ca inbatranesc aici!
Ben:Bine bine. Trei... doi... Unu.
Si am pornit. Ne zguduiam amandoi pe scari pana la curba opresc o roata si cu celalalta o dau la maxim si am ajuns in bucatarie. Cand ma uit in spate vad pe L. Jack pe jos cu scaunul pe el si radea ca un nebun.
De sus apare Jeff nervos.
Jeff:Ce naiba omu nu mai poate sa doarma?
Se uita la L.Jack si isi da una peste cap.
Jeff :Slendy iar e plecat?
E. Jack:Da si nea lasat pe mana Miei.
Isi mai trage una peste cap.
Eu:Daca iti mai dai mult iti dau si eu una.
Deodata L. Jack începe sa tipe de sub caricior.
Ma indrept spre el, baieti iau cariciorul de pe el si vad ca e descusut? Ma panichez ca habarnam de ce sa intamplat asta. Jeff isi mai trge una.
Jeff:Bravo, felicitari. Acum trebuie sa-l cos din nou...
L. Jack:Nuuu...
Si incepe sa planga. Nu stiam ca o sa se ajunga la asta.
L. Jack:Nu te vreu! Esti rau! Si prost!
Jeff :Daca iti frec doua palme mai te plangi? Baieti ducetil in camera mea!
Eu:Pot sa ajut?
Jeff :N...
L. Jack:Da vreau!
Jeff :Off. Ben aduo si pe ea!
Ma cara pana sus si ajung in camera lui Jeff.
Jeff :Ce a fost in mintea ta? A fost nesabuit sa faci asta! Plus ca nu numai Jack putea fi ranit chiar si... ceilalti daca stateau la baza scarilor!
Eu:Nu ma gandeam. Nu vreeam sa pun pe nimeni in pericol dar... dar...
Jeff :Dar ce?
Eu:Vreeam sa-mi aduc aminte de el... In fiecare seara faceam cate o cursa.
Jeff :Crezi ca mie imi pasa de povestea ta lacrimogena?
Pov. Jeff
Ce prostie... Pun pariu ca asta a vrut si face acum teatru. Daca esti prost... Uite aproape ii curg lacrimile. Vai de mine saraca de ea serios constinta? Ma rog. Bine nu mai ma bag fa ce sti ca faci rau.
Mai trag o privire spre ea si odserv ca plange. Imi pare rau de ea! Gata! Ma intorc la L. Jack!
Dupa ce va timp am terminat cu ruptura lui si ma uit ca a adormit in patul meu. Ma uit in spate si vad ca si Mia a adormit de la plans? Ce naiba?
Merg pe hol si il strig pe Ben numic. Cred ca au adormit toti. Ce fac eu cu astia doi? Nu am niciun chef sa dorm in camera mizerabila a lui Jack dar nici pe jos aici ca asta ma calca dimineata. Si ea cred ca o so doara spatele di cauza cariciorului. Te-ai gandit si la ea? Oooo. Nu tio lua in cap! Macar du-o in camera ei si dormi cu ea. Ce idee geniala mai ai si tu! Ti-am dat doar o idee. O sa-mi ascult si eu constiinta macar odata. O duc la ea in canera si o pun pe pat si eu langa ea. Imi dau hanoracul si tricoul jos si ma pun pe marginea patului.
CITEȘTI
Fica lui Zalgo
FanfictionIubirea apare unde nu crezi dar ea apare. Cel mai bine e sa o accepți ca altfel o sa o pierzi.