Eveeet. Şimdi Alison ile ilgili teorime gelelim. Tabii bu herkesin aklına gelmiştir ama ben yine de düşüncelerimi yazmak istiyorum.
Önceden kitapla aynı yönde olduğu için bu teoriyi hiç düşünmemiştim. Ama 5×14 fragmandaki replik böyle düşünmeme neden oldu. Repliğe bakalım. -Aklımda kalan kısmına-
Jason eski bir fotoğrafı gösterir ve Ali o günün nasıl güzel olduğundan bahseder. Jason'da:
Herkesin gülümsediği bir fotoğraf çekmek için 8 kez denemiştık. der. Ve Ali de ben böyle hatırlamıyorum der. Jason da bunun üzerine dikkat çekmek istediğim yer burası: Senin herzamanki gibi olayları farklı anlama yeteneğin var. gibi bir şey der anladığım kadarıyla. Yani şunu söylemek istiyorum Ali bunu ya yanlış hatırlıyor ya da uyduruyor. Ki bunun için ya unutma gibi bir hastalığı ya da orada bulunmaması gerekiyor. Ama orada fotoğrafta var. EEee o zaman...
İkiz teorisi.
Eveet. O fotoğrafta bulunan Ali, şu an gördüğümüz ikizi -ya da tam tersi- olabilir. İkiz kuçukken Ali'nin 2×13 te anlattığı gibi Ali tarafindan öldürüldu. Aslında ölmedi ve ailesi de bunu biliyor. Ama Ali nin yine zarar verecegini dusunerek onu reddediyorlar ya da su an gorduğumuz ikizi. Ali ona zarar verdi diye Radley'e kapatılıyor ve aslında gerçek olan ikiz. Ama Ali bazen kaçıp ikizi'nin yerine geçerek arkadaşlarına farklı davranıp ikizini kötü göstermeye çalışıyor.
Sonra ikizi her şeyi anlayıp onu öldürüyor olabilir ya da bana daha mantıklı gelen Ali ikizini kıskanıp ailesinin arkadaslarinin icine karisip ikizini ölduruyor.
Multimedia'daki Ali'nin öldugu geceden. Ikisi de Ali olarak gosterildi ama saclar kolye falan farkli yani bu da bir gosterge.
Ali'nin ikiz teorisi hakkinda bir cok daha kanit var odasindaki tablo,bazi degisiklikler falan ama bunlar neredeyse her sitede var ben de bunun için tek tek onları yazip sıkılmanizi istemedim.
Eveet bu sizin de akliniza muhtemen geldi ama ilk başta anlattığim konuşma bana bunu çağırıştırdı. Sizin de düşünceleriniz varsa yorum/mesaj olarak yollayabilirsiniz.
Yazım hatalarim olabilir telefondan yaziyorum. Lutfen kusura bakmayin. Yorumlarınızi bekliyorum.Bir dahaki bolumde Aria Ikiz Teori mi yazacagim. :)))