Şimdi Mona öldü birden herkes onu çok sevmeye başladı. Ama eğer başından beri A oysa. Ve öleceğini bilecek kadar zeki bir kız neden bu tuzağa düşsün ki belki de kendisi Ali ye bir tuzak kurdu.
Belki de Mona ölmedi. Çünkü ben Mona kadar zeki birinin o kadar basit bir şekilde öldürülebikeceğini düşünmüyorum. Ya arkasında bir iz bir yardımcı bırakır ya da ölümünü kendi planlar. Mona A ve Ali'den nefret ediyor. Ama Mona'nın da üstünde bir güç var. Red Coat. Mona Radley'deyken kırmızı ceketli gelmişti ve Mona 'Senden istediğini yaptım.' gibi bir şey demişti. Ki ben gelen kişinin Aria olduğunu düşünmüştüm. O zaman teorimi toparlıyorum:
''Mona başından beri A'di ama onun üzerinde de Red Coat vardı ve o kişi Aria veya ikizi. Ve Mona'ya emir veren o.
1.olasılık: Sonra Mona Paige ile birlikte kendi ölümünü planladı. Mona'nın evine iki kişinin girdiği belliydi. Paige sarı peruk takıp evine gitti. Her şey planlandığı gibiydi. Mona Paige yi bekliyordu. Ve yüzünde maske olacaktı sonra odasında bir bebek bıraktı gözünde kamera olan ve Paige'i yeterince Ali gibi davranması gerekiyordu. Mona beklerken Paige geldi ve Mona çığlık attı. Ama bu Paıge değildi. Paige olsa korkmaz sadece oyununu oynardı. Gelen kişi CeCe Hanna veya bir erkek idi. Ki herkes Hanna olduğunu düşündü çünkü Mona'nın tahmin edemeyeceği bir kişi olmalı ve CeCe'yi tahmin edebilir. Hanna Mona'yı öldürdü ve bedenini sakladı ölüm haberini alınca da ağlayıp durdu ve gözleri üstüne çekmemiş oldu. Ama bu teoride aksaklık şu ki Hanna Mrs. Grunwald'ın (yanlış yazmış olabilirim) iyi bir medyum olduğunu düşünüp ona gidiyor kendisi yapsa bunu cinciklemezdi. Bu kişi Red Coat'ın yani Aria'nın bir adamıydı ve bu kişi erkekti herkese Ali gibi görünmeye çalıştı ve peruğu sarı olduğu için ben dahil herkese Hanna,Ali veya CeCe gibi geldi ama vücudu taşımak bir Hanna bir CeCe değil bir Toby bir Caleb bir Ezra işi. Vücut tipi de erkekti zaten. O zaman Mona bir erkek tarafından öldürüldü.''
2.olasılık ise ''Baştaki gibi Mona herşeyi ayarladı ve etrafa kan fışkıttırıldı. Sonra Mona kameranın olduğunu bildiği yerde kavga ettiler. Ve Mona böylece kaçtı. Ve dışardan oyuna devam etti.''
Ve Mona öldüyse Aria diye düşünüyorum. Öldüren o olmasa da öldürten o. Mrs. Grunwald'ın sözlerine bakın -multimedia- ve bence Monanın bacakları da ayrı çünkü Ali rüyasında kendi ölüsünün bacaklarının olmadığını görmüştü belki de Mona'nın yoktur. Çünkü bir insan ne kadar kısa olsa da Mona en az 1.60-65 var ve bir bagaja o kadar rahat sığamaz. Başı ile bağajın ucunda da boşluk vardı biraz.
Siz Mona'nın ölümü hakkında ne düşünüyorsunuz ve sizce 1. Olasılık mı 2. Olasılık mı daha mantıklı?
Dip not: Okunma ve vote sayısı gittikçe düşüyor. Lütfen votesiz geçmeyin.