×TANITIM×

220 17 0
                                    

Tanıtım : Bu Tanıtım Birkaç yıl öncesini anlatıyor ( haber vereyim dedim )

Adım Min Jung şuan 17 yaşındayım ve annemle beraber yaşıyorum babam bir mafyaydı ve çok iyi bir mafya olmasına rağmen babamın patronu babam bir hata yaptığı için onu öldürmüştü babamın ölümünden sonra annem ve ben Seul , Güney Koreye taşınmıştık ve o zamandan beri annem hiçbir kişiyle arkadaş olmama izin vermemişti taki bu zamana kadar annem bir tek Jungkook la arkadaş olmama izin vermişti çünkü çok güvenilir insanlardı Jungkook un annesi ve babası Jungkook la arkadaş olmamıza rağmen onunla pek görüşemememiz beni üzüyordu ama Jungkook ise sırf ben üzüldüm diye babasının mafyalık derslerinden kaçmış ve benimle vakit geçirmek için daha çok çaba sarf etmişti ama bu durumu öğrenen babası sürekli Jungkook a azap çektirmişti ...

Şimdi Jungkook u Tanıtayım Size

Adım Jeon Jungkook ve 18 yaşındayım babam mafya olduğu için beni de mafya yapmak için ders veriyordu ve bende her dediğini yapıyordum ama birkaç yıl önce bizim yaşadığımız yere bir annesiyle kız yerleşmişti Annesi kızını eve hapsetmiş gibi dışarı çıkmasına izin vermiyor ve başkalarıyla iletişim kurmasını hep kısıtlamışken ben ve annem onlara yakınlık yapmış çok iyi komşu olmuştuk Min Jung un annesi bizimle çok samimiydi ama babam mafyalık dersleri yüzünden Min Jung la oyun oynamama izin vermemişti oysa ki çok tatlı ve sevimli bir kızdı Min Jung ise onunla oyun oynayamadığım için çok üzülüyordu ve ben de o üzülmesin diye sürekli babamın mafyalık derslerinden sürekli kaçtım ama babam bunun Min Jung olduğunu öğrendiği zaman beni çok kötü dövmeye ve öğrettiği şeyleri daha çok zorlaştırmaya başlamıştı bir şey farketmiştim o günden sonra , Min Jung un bir anda ortadan kaybolmasını onu ne kadar arasakta bulamamıştık ...

Evet Arkadaşlar
Umarım Beğenirsiniz bu tanıtım dı
1. Bölümde görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum sonra görüşürüz ...❤❤❤ Ve unutmadan beni takip etmeyi ve vote atmayı unutmayın hepiniz seviliyorsunuz ❤💙💚

Mafya Jeon Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin