<4.Bölüm>

98 7 3
                                    

En son iki seçim arasında kalmıştım ama ben olayları gelişine bırakmak yerine ona her şeyi anlatıp gerçeği anlamasını bekleyeceğim yani geldiği gibi ona olan bütün her şeyi anlatacağım ama akşam saat 18.39 geçmesine rağmen neden gelmedi ki bu şimdi ? Genellikle saat 18.30 oldu mu tam burada olurdu hatta bir dakika , bir saniye bir salise bile gecikmezken o nerede kalmıştı ? Umarım sabah gelir .
Ben de uyusam iyi olur en azından yarın için hem uykusuzluk çekmem hem de olanları Jungkook a daha iyi anlatabilirim yani Jungkook sandığım o adama ,

En iyisi ben gözlerimi kapatayım ...

~

Bir ses duymamla yerimden sıçradım ve direk kafamı saate kaldırdım .

Min Jung : Oha !!! Saat 18.41 di ne ara 02.09 olmuşşş .

Jk B : Demek 18.41 den beri uyuyorsun hmm , o zaman da biraz azap çek fazla uyku çok zararlı ...

Min Jung : Ne ! Senin burada ne işin var ? O Jung- yani 'KILLER JK' nerede ?

Jk B : Seni ilgilendirmez hem boyundan büyük işlere bulaşmazsan iyi edersin .

Min Jung : İyi o zaman sen boyundan küçük işlerle ilgilenmeye devam et .

Jk B : Bana bak küçük kız sanırım sana azaplar az geldi sorun değil ben de yöntemler çok .

Min Jung : B-bir dakika ne !?

Kafamı ona doğru çevirmeye çalıştığım o an boynumda ki kesik ile büyük bir çığlık atmıştım , boynumu kesti sanırım şerefsiz ben boynuma odaklanırken o 'KILLER JK' yazan kolumu almış harflerin üstünden geçmeye başlamıştı o E harfine geldiğim an gözümdeki birkaç damla yaş özgürlüğe kavuşmuş ve gözümü terk etmişti bile acı içinde kıvranırken bayılmak üzere olan vücudumla buldum kendimi ...

Jungkookun Anlatımından

Boynumda hissettiğim acıyla uyandığımda sanki boynuma bıçak yemişim gibi hissetmiştim ama yerimden kıpırdayamadım telefonuma uzanmaya çalıştım onu bile yapamadım başım çok kötü acıyordu ağaca çarptığım için sanırım hafif öne doğru uçtum ve kafamı arabanın ön camına çarptım cam parçaları hala daha kafamda olmalıydılar sanırım daha fazla kendimi tutamadım gözlerimi açık tutmaya çalıştıkça onlar daha çok kapanıyor ve bana sanki kendini sonsuz boşluğa bırak diyorlardı tam gözlerim kapanıyorken açılan kapıyla gözlerimi hafif açmıştım babam gelmişti ve eline direk telefonu alarak bir numara yazdı sonra da aradı , büyük ihtimal ambulans ı aramıştı telefonu hızlı bir şekilde kapattıktan sonra beni arabadan çıkarmaya çalıştı , arabadan çıkardıktan sonra başımı kucağına aldı ve konuşmaya başladı .

Jk B : Oğlum sakın gözlerini kapatma tamam mı ? Hem sana ne oldu ?

Killer Jk : Baba şey be...

Jk B : Şşşş konuşma oğlum , kendini daha fazla yorma ve gözlerini açık tutmaya dikkat et.

Killer Jk : Ama bab...

Jk B : Sana az önce ne dedim ben ? Sessiz ol ve kendini zorlama .

Hızlı Geçiş~{ 30 Dk Sonra }

Gözüme çarpan mavi ışığı hissedebiliyordum hemen yanıma birkaç kişi koştu ve konuştu .

( Doktor = Dk )

Dk : Biz gelene kadar hiç gözlerini uzun süre kapatıp , uykuya dalmadı değil mi ?

Jk B : H-hayır doktor hanım

Dk : Tamam bu iyi haber , eğer şu anda bile beyin kanaması geçiriyorsa hiç uyumadığı için ameliyat kolay geçecek bundan hiç şüpheniz olmasın , Bay Jeon

Jk B : Tamam şimdi ne yapıyoruz ? , ben oğlumu da kaybetmek istemiyorum .

Killer Jk : Hayır baba kaybetmeyeceksin .

Dk : Kendinizi zorlamayın , onu ambulansa bindirelim , sedye getirin hemen !

Doktorun sesine birkaç kişi daha gelip beni yavaş bir şekilde havaya kaldırdılar ve içi bembeyaz olan araca koydular yani ambulansa ve tam dalarken doktor yine konuşmaya başladı .

Dk : Başı çok parçalanmış , beyin zedelenmiş olabilir bu büyük bir risk demektir .

Jk B : B-bir d-dakika neee !?

Dk : Sakin olmalısınız eğer böyle zorluk çıkarırsanız işimizi yapamayız , odaklanamayız ve bu Jungkook u riske sokar .

Jk B : P-peki , yeter ki oğluma bir şey olmasın .

Babamın gözleri dolmaya başladığı zaman benimde gözlerim dolmaya başladı . Ama kendimi zor da olsa tutmak zorundaydım ve yolun sonuna geldikten sonra ambulanstan indirildim direk olarak ameliyathane ye doğru yol alınca babam daha fazla gözyaşlarını tutamamaya ve doktorlara zorluk çıkarmak için direnirken arkandan bir erkek hemşire babama sakinleştirici vermişti o anda ise ters yazan 'Ameliyethane' yazılı kapı üzerime kapatıldı ...

Evet Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu farkındayım bazı kötü olaylar yaşadığım için daha yazamadım hem de heyecanlı bir yerde bitiyordu umarım beğenirsiniz yorum yazıp vote atarsınız umarım diyeceğim ama yorum yazan yok lütfen yorum yazın üzülüyorum kitabım mı kötü yoksa ? Bana söylerseniz sevinirim .

İyi Geceler

Mafya Jeon Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin