Min Jung un Anlatımından
7 yıl sonra daha ne arkadaşım Jungkook u görebilmiştim ne de Annemi ve onlara dair hiçbir haber de alamamıştım en son Jungkook un babası beni benimle bazı şeyler konuşmak için yanına çağırdığında iki adam beni tutup bayıltmışlardı ama neden ? Ben onun babasına ne gibi bir kötülük yapmış olabilirim ki beni buraya kapattı ?
Şimdiki Zaman (7 yıl sonrası)
Şuan 17 yaşında olmama rağmen normal hayat yaşayacağıma yaşadığım şeylere bakın ...
O sırada Jungkook un babası beni kapattıkları odaya girdi ve konuşmaya başladı ...
(Jungkook un Babası = Jk B)
Jk B : Ben seni uyardığım zaman neden uyarımı hafife aldın ? Şimdi sonunu görüyorsun ? Ben sana Jungkook tan uzak dur dediğim de neden durmadın .?
O anda bakışlarımı yerden onun yüzüne doğru kaldırarak
Min Jung : Ben mi bırakmadım .!? Ben ondan uzak durmaya çalıştığım kadar uzak durdum ama Jungkook o beni bırakmadı benim üzülmeme göz yumamıyordu ben her ne kad-
Jk B : Kapa çeneni !!! Buradan kurtulmak için söylediğin yalanlara bak Jungkook böyle bir şey yapmaz . Bana ihanet etmez o !!!
Min Jung : İhanet etti ama .!!!
O en son söylediğim söz ile Jungkook un Babası bana sert bir tokat vurmuştu bu vurduğu tokat ile dudağım çatlamış hatta kanıyordu ...
Min Jung : Neden vurdun bana ? Neden beni yakalattırdın .? Ben ne yaptım sana .?
Jk B : Kimsenin bana yaşatamayacağı kadar büyük bir acı yaşattın bana ...
Sonrasında gözleri dolmuştu ama yine de konuşmasına devam etti ...
Jk B : Ben oğlumu aynı benim gibi acımasız , güçlü olmasını istedim başarıyordum taki siz Seul e taşınana kadar ...
Ağlamasını şiddetlendirdiğinde benim kalbim acımıştı ben ona ne yapmış olabilirdim ki gerçekten ? Bu merak beni öldürüyordu . Ama o kendisini teselli etmeye çalışır bir biçimde bana dönerek
Jk B : Mutlu musun he yaptığın onca şeyden sonra .!!??
Min Jung : Ben ne yapmışım ki üstüme bu kadar yükleniyorsun ve beni normal olan hayatımdan uzaklaştırıyorsun .!? Bana neden hapisler de yaşamam gibi olanak sağlıyorsun neden .!?!?!?
Jk B : Bir de nedenini mi soruyorsun .!? Sen benim acımasız olan Jungkook umu kendine aşık ettirdin daha ne yapacaktın he ? Mutlu musun bu yaptığından ?
En son duyduğum söz ile onun yüzüne " ne diyorsun sen ? " bakışı gönderirken bir anda ayağa kalkıp odadan çıkmasıyla kapıyı semsert çarpıp gitmesi aynı anda olmuşken ben de olanları anlamaya çalışıyordum . Ama o benim arkadaşımdı sevgilim değil .!! Galiba babası her şeyi yanlış anlamıştı o geldiği zaman ona Jungkook la sevgili olmadığımızı ve olayları yanlış anladığını söyleyecekken kapının bir anda sert bir şekilde açılmasıyla düşüncelerimden çıkmıştım ama bu Jungkook un Babası değil miydi .? Ama bu sefer neden elinde kırbaç a benzer bir şey ile gelmişti hayır hayır sakın bana azap çektirmek için geri dönmesin .!!?? Ahhh !!! Hayırrrr bu benim en büyük kabusum gibi bir şey .!!
Min Jung : Bakın her şeyi yanlış anlamışsınız biz sevgili değiliz arkadaşız sadece o kadar .
Jk B : Jungkook öyle düşünmüyor ama o seni gerçekten çok sevdi ve sevmeye devam ediyor senin yüzünden şuan aşk acısı çekiyor o zaman sen de onunla beraber neden acı çekmeyesin ki Jungkook senin yüzünden bu durumda sadece senin !!!
Min Jung : Biz sadece arkadaşız bunun neyini anlamıyorsun .!!!
Jk B : Kes sesini ve kimseye bir şey söylemeye kalktığını sakın görmeyeyim zaten söyleyemezsin de her neyse dediğim gibi ona göre davran yoksa ölürsün hem madem o kadar iddia ediyorsun ki Jungkook benim arkadaşım diye arkadaş arkadaşa zarar gelmesini engellemelidir değil mi ? Dediğim gibi ona göre davran oğlum Jungkook senin gibi zavallı bir insan için gözyaşı dökerse sen bittin şimdiden haberin olsun !.
Min Jung : Pardon ama bir şey demek istiyorum .
Nefesimi daha çok toparladım ve konuşmaya devam ettim .
Min Jung : Bir gün oğlun kendi kendine sevdiği kızı kendisinden uzaklaştıran babasının olduğunu öğrenince ne yapacaksın ?
Jk B : Öyle bir şey olmayacağı için sorun yok ama eğer öyle bir şey olursa emin ol ki onu ne kadar senden uzak tuttuysam o zaman da tutacağım tam 7 yıldır senin gibi zavallı bir insan için çabaladım ve işte emeğimin karşılığı haa farkettim de sen biraz fazla konuşmuyor musun sence o ağzını kapatmak lazım .!?
Min Jung : Ne oldu .!? Söylediklerim zoruna mı gitti yoksa .?
Jk B : Bana bak .!!!
O anda çenemden tutup sıktığı gibi yüzümü yan tarafa doğru çevirdi ben neden böyle bir şey yaptığını anlamak için onun yüzüne doğru yüzümü çevirdiğim de yanağımdan yediğim aşırı sert bir tokatla bağlı olduğum sandalyemle birlikte yere doğru düşmüşken Jungkook un babasının yaptığı tek şey ağzımı kapatmaya çalışmış olması ... Ağzımı kapattıktan sonra ise çekip gitmesi ...
Merhaba Arkadaşlar
Umarım Beğeneceğiniz bir bölüm yazabilmişimdir .
Sizleri Çok Seviyorum
Kendinize Çok İyi Bakın
2. Bölüm de görüşmek üzere
Bu arada lütfen beni takip etmeyi ve vote bırakmayı unutmayın ...Seviliyorsunuz ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jeon Jungkook İle Hayal Et
ActionJungkook ve bu çocukluk arkadaşı çok iyi dostlardı ama nereden bilebilirdi ki , ilk aşkı olduğu bu kızın kayıplara karışıp sonsuza dek hayatından çıkacağını ve onu bu dünya da yapayalnız bırakacağını ...