Vanuit Sophie
Langzaam doe ik mijn ogen open. Ik zit hier vastgebonden op een stoel. Waar ben ik?
Vanuit Lynn
'YESSSS, het is weekend!' Schreeuw ik met Britney door de school. Vandaag ga ik naar Waalre met Britney, BECAUSE HE'S AWAKE!🎉We gaan hem verrassen. 'Is het niet raar dat wij bij Rein op bezoek gaan? Hij kent ons amper.' Vraagt Britney wanneer we in de trein zitten op weg naar Waalre. 'Hij kent mij wel, we hebben zelfs gezoend. I know, we hebben nog niks maar dat komt nog. We zijn gemaakt voor elkaar Brit.'
'SURPRISE!' Roepen we door de ziekenkamer. Ik zie dat Rein zich kapot schrikt. 'Wie zijn jullie?' Vraagt hij verbaasd. Ik schrik van zijn reactie. Herkent hij mij niet meer? Wat? Ik voel de tranen al komen maar met moeite hou ik ze in. 'Rein, ik ben je vriendin. Hoe kan je mij vergeten?' Zeg ik verdrietig. 'Sophie is mijn vriendin.' Nu de tranen er toch zijn kan ik ze best gebruiken, denk ik. 'Sophie is je ex.' Zeg ik snikkend. Ik zie Rein denken. 'Ik heb me altjjd al onzeker gevoeld door Sophie. Nu weet ik zeker dat je haar leuk vindt.' 'Sorry, het spijt me dat ik je niet herken.' Zegt Rein. 'Als ik jouw vriendin was, ben ik het nog steeds!❤️'
Yes, mijn acteertalent heeft gewerkt. Rein is eindelijk de mijne. Vrolijk lopen Britney en ik het ziekenhuis uit. Britney heeft al jaren gewacht op de selfie met mainstreet. Ze is al jarenlang mainiac. Nouja, dit is niet heel mainstreet maar toch iemand. Ik ben blij dat ik haar blij kon maken.De volgende dag....
Vanuit Cecile
Ik zit in de trein op weg naar Waalre. Vandaag is Rein ontslagen uit het ziekenhuis. Glimlachen kijk ik uit het raam. *Ting* 0611111111 heeft u een afbeelding gestuurd, verschijnt er op mijn iphone. Ik schrik. Ik durf hem haast niet te openen. Wat wil die idioot nu weer? Ik open het bericht. NEE, WAT IS DIT? Dat is een foto van Sss..sophie. Hoe komt hij/zij daaraan? Wat heb ik die persoon ooit misdaan? Normaal zou ik hem/haar moeten negeren maar ik besluit antwoord te geven. Wat wil je van me en wat heb ik je ooit misdaan? Je kan mij krijgen maar laat haar vrij.