~פרק 1~

3.8K 89 13
                                    

ישבתי על המיטה ופתאום האנה התקשרה :''היום אנחנו הולכות למועדון השכונתי ולא אכפת לי מה את אומרת ''...מזל שהיא לא רואה אותי וזה רק דרך הפלאפון כי עשיתי מבט מטומטם ולא מתחשב .. ''שוב פעם ללכת למועדון? ..כל פעם אותו  הסיפור .. אני הולכת איתך ובסוף את עסוקה בעניינים שלך ומשאירה אותי לבד עם המראה הלא נעים הזה שאני צריכה לראות ''.

האנה: ''אל תהיי כבדה .. אני יהיה איתך הפעם והכל יהיה בסדר בבקשה ...בבקשה אני מתחננת אני חייבת קצת כיף בחיים המרירים שלי ''. האנה היא החברה הכי טובה שלי , אבל היא ההפך הגמור ממני , היא אוהבת מסיבות , ריקודים,להשתולל, ושמה ** על כולם .היא תמיד הייתה נואשת לאהבה אמיתית אבל תמיד בדרך היא נשברת ומאבדת את זה ..במיוחד כשזה מגיע לענייני מסיבות .''טוב...ורק בגלל שהזכרת שיש לך חיים מרירים ואני באמת מרחמת עלייך '' .. נו טוב לא נורא נסבול עוד פעם אחת .''יש יש יש אני באה אלייך בשמונה ונתאפר ונתלבש ואת לא אומרת לא ! כי את צריכה את זה ''...''יש לי ברירה ? ניפגש בשמונה''.

 קמתי מהמיטה ..הסתכלי בפלאפון וכבר שלוש וחצי ...ירדתי במדרגות למטה ..''מה קרה עכשיו קייט ? ''.. והנה מתחילים ,אבא שלי הוא אחד הבני אדם הכי מבינים בעולם ואני מאוד אוהבת אותו ..הוא יודע תמיד לזהות מתי אני עצובה שזה נפלא.

אימי עזבה אותי ואת אבא כמה ימים אחריי שנולדתי או ככה אבא סיפר לי ..אבל אף פעם הוא לא באמת אמר לי למה , תמיד הוא ניסה להתחמק מזה ואפילו איך היא ניראת אני לא יודעת , אני מקווה שיבוא יום ואני יפגוש אותה .''הכל בסדר אבא .. מה יש היום לאכול ?''.... למרות שהרחתי כבר כשירדתי שזה עוף עם אורז שאלתי כדי שיחשוב שהכל טוב .''עוף ואורז .. ואני מזכיר לך שהיום בערב אני נוסע לאלסקה לפגישת עבודה ואני יודיע לך כמה ימים לפני שאני יחזור , אני עוד לא בטוח מתי ''.....''שוב פעם?'' צרחתי.שוב הפעם הוא משאיר אותי בבית ונמאס לי כבר כי אני לא רואה אותו הרבה .''תהיי עם דין ,הוא יבוא לפה עד שאחזור ''..דין זה אחי הגדול מנישואים קודמים שהיו לאבא שלי ..הוא האמת דומה לי אחרי הכל ,ואני מאוד אוהבת אותו , הוא בן 20 והוא סוג של שמרטף בשבילי וכרגע הוא לומד בקול'ג .''בסדר '' השבתי בקול מדוכדך ועצבני ... כבר לא היה לי חשק לאכול אחרי הבשורה הזאת ופשוט עליתי למעלה לחדר שלי ...חושבת על היום בערב איך יהיה ? יהיה לי כיף ? ואולי אפילו תצא לי מיזה אהבה חדשה .. ואם כבר מדברים על אהבה ,ליאם בדיוק התקשר אליי וישר חשבתי לעצמי שאין לי כוח אליו אחרי מה שהוא עשה לי .

ועניתי ..''קייט שלי אני כל כך שמח שענית לי סוף סוף אני באמת מצטער אני לא התכוונתי זה ההשפעה של האלכוהול בבקשה תסלחי לי''

''אתה יודע מה עשית לי ?הרסת אותי .. אתה שברת אותי למיליון חתיכות ואני מקווה שזה יחזור אלייך כמו בומרנג מה שעשית לי ''

כמו שכבר ניחשתם הוא בגד בי .. והלכתי לישון עכשיו כי אני מצפה ללילה ארוך היום .

בזז..בזזז....בזז ...שמעתי את הפלאפון רוטט והאנה שלחה לי הודעה שהיא בדרך .. טוב הרגע הגיע , ניכנסתי להתקלח ובדיוק קלטתי שקיבלתי מחזור .. תיזמון גרוע , למה דווקא עכשיו ? לעזאזל .

יצאתי מהמקלחת וראיתי את האנה יושבת על המיטה שלי ומחכה לי ,היא הייתה עם איפור כבד כמו בפורים ,שמה אודם בורדו בוהק,איפור מעושן בעיניים ואיך לא ? מסקרה ואיליינר .''סוף סוף יצאת, יאללה הגיע הזמן להתארגן למסיבה '' ..עוד לפני שהספקתי לענות כבר קלטתי אותה מורחת לי אודם בוהק כמו שלה ואיפור מעושן על העיניים .. משחקת לי בשיער ועושה לי בייביליס עדין שדווקא דיי חיבבתי . 

יצאנו ברכב שלה לכיוון המועדון השכונתי והיא הייתה מאוד נלהבת ...נכנסנו למועדון וישר קלטנו זוגות רוקדים ונלהבים .. לאחר חצי שעה של ריקודים התיישבתי על הבר ושתיתי קצת טקילה לעורר את האווירה .. ראיתי שמישהו מרחוק בוהה בי וזה החמיא לי מאוד .. הוא היה שרירי וגבוה עם עיניים ירוקות מושלמות וקלע לטעמי .

מקווה שתבינו את הפרק ותאהבו :) השקעתי מחשבה חח 

I need you-עבריתWhere stories live. Discover now