~פרק2~

1.9K 63 3
                                    

עמדתי שם ... מסתכלת ועוד בוחנת אותו הוא היה ניראה מאוד ביישן יחסית לאיך שהוא ניראה .. ובנות פשוט נדבקו אליו בלי סוף .. אבל היה כיף לראות איך הוא מייבש אותן ועדיין מחטיף כמה מבטים אליי ... ''וואו סתכלי איך הוא מסתכל עלייך ניראה לי נידלק עלייך '' אמרה האנה בלחשוש ... '' חחח כן ? '' הגבתי בביישנות .

הרגשתי מוזר ... אולי מהמחזור כאב לי הבטן והראש .. או אולי בעצם מהטקילה ששתיתי ? .. ''המסקרה שלך נמרחה קצת אני מציעה לך ללכת לשירותים ולתקן קצת עם מים '' אמרה האנה בביקורת ..כאילו שאני לא אחראית ... ''איפה השירותים?'' , ''בהמשך המסדרון'' היא אמרה.

כשהלכתי בדרך לשירותים כבר ידעתי שזה מתקרב .. הריח היה נוראי ותיארתי לעצמי שלא מנקים פה בתדירות גבוהה , לא היו שלטים על שני חדרי השירותים אז מפעם קודמת שהייתי פה ניסיתי להיזכר מה שירותי הבנות ומה שירותי הבנים ,ניכנסתי פנימה והייתה שם מראה שבורה ... בכל זאת הסתכלי ותיקנתי את האיפור ולפתע ניכנס איש ללא מעצורים שצרח ובעט לכל עבר .. זה רק מה שחסר לי עכשיו חשבתי לעצמי , הוא התחיל להרביץ לי ולגעת בי , זה היה מגעיל ומפחיד עד ...שהגיע הנער עם העיניים הירוקות שהבחין בי קודם לכן .. היה לו קול גברי וסקסי כשהוא אמר ''עזוב אותה מייד'' ...נמסתי ,זה היה חמוד מצידו להגן עליי, הוא דחף אותו לכיור ושטף את ראשו בדם .. זה אחרי הכל הגיע לו , האיש השיכור והמצוברח ברח והנער התקדם לעברי .... כשהייתי בהלם מוחלט ועמדתי על הקיר , הוא שם את ידיו בין צידי ראשי ושאל :''את בסדר ?'' ....לקח לי כמה דקה שתיים לענות לו ונשימותיו הואצו ''כ..ן..ן אני בסדר '' השבתי כאשר כולי מסמיקה ולא מבינה מאיפה הוא בא . ''אני מצטער על מה שראית פה ...אני מכיר את האיש הזה הוא השתכר ומזל שאני לא ניגררתי אחריו'' ....''אני מבינה .. חח טוב ..''הגבתי לו בביישנות מוחלטת .''ומה את עושה בשירותי הבנים ?''..הסמקתי ,מי היה מאמין שאני ייכנס לשירותי הבנים בטעות ? ..''חח אוי לא שמתי לב ,טוב אני עכשיו יילך וינסה לא להביך את עצמי עוד על מה שקרה עד עכשיו ..ביי ''

והלכתי לי מחוץ לשירותים ... חוזרת אל האנה , סיפרתי לה את הסיפור היא כמובן שאלה אותי הרבה שאלות מוזרות שבזכותן גם הבנתי שהיא שיכורה מתה והחלטתי לקחת אותה בחזרה הביתה לפני שתעשה משהו שתתחרט עליו... 

וזה סופו של היום .. ישבתי על המיטה וחשבתי על היום ,מה שקרה עם הבחור השיכור והנער המסתורי שהשאיר לי טעם של עוד .. אני הייתי רוצה לפגוש אותו שנית ולהודות לו ..מה שלא הספקתי לעשות באותו הרגע . 

הפרק קצר .. הפרק הבא יהיה יותר ארוך :) 

I need you-עבריתWhere stories live. Discover now