She Is Mine

79 4 0
                                    

DI LUAR TINGKAP,kelihatan hujan lebat membasahi bumi,Drain memngemaskan kertas² kuliah Yang dipelajari nya siang tadi,"fuhh,penatnye!!!hari ni jam baru pukul 1:15am,awal lagi tapi kenape mate mcm kene ikat ngan berkilo² beras"rungut Drain dalam hati.Drain mengambil handphone dengan laju dan menghantar sms"Please wake me up"dan menekan button sent."Woi bilik sebelah je kan knp perlu mcg"jawab rakan serumah ku(Kwon jiyon).RUMAH SEWA YG DIDUDUKINYA ITU MEMPUNYAI 5 AHLI IAITU Choy Min Hoo,Kwon jiyon,Jungkook,Dongwoo&Drain(Kyru Izzaki)."My freindship,i'am so tired today"jawap Drain dengan perlahan.Drain menekan button off phone dan pejam kan mate dan TIDO.

     SEOUL UNIVERSITY,dari luar kedengaran suara studdent lain sedang melakukan aktiviti harian mereka seperti menari,menyanyi,dan banyak lagi.Drain terus bergegas ke cafe.Sampai saja di cafe Drain hanya pesan susu panas,sampai dimeja Drain terus mengeluarkan komputer ribanya.Tanpa disedari Dongwoo menyapa nya dari belakang,hampir tercabut jantung Drain dengan tepukkan yg mengena tepat pada belakang dada,"Kyru ko busy ke?"tanya sahabat Drain,jawab Drain"hari ni x maybe knp?".Dongwoo segera menjawab"adelah ko sahabat aq kan ko kne ikut aq".

Infinite Studio,"kenapa ko bawak aq ke sini?"Drain berkata,"Please tolong kitaorang"rayu Dongwoo dengan bersungguh-sungguh."yelah,tapi tolong ape?",tanya Drain kepada Rakannya itu."Please ganti kan tempat "Hoya" lgi pun ko menpunyai bakat rap dan suara ko pun hampir sama,please tolong kitaorang bap minggu depan ade show kt dewan sekolah"rayu Dongwoo sekali lagi."What!!!!ko gila ape ni dah salah la mne boleh mcm ni lain kali korang bagi la tau pihak sekolah yg Hoya kne balik kampung sebap mak die sakit,aq bukan ape aq........." .,belum sempat Drain menghabiskan kata "L" pula bersuara "Please la Tolong kitaorang"dengan menyusun sepuluh jari die mohon pada Drain."Okay dengar dulu aq bukan ape aq senanye x pandai menari"jawap Drain dengan nyesal sebap x dapat untuk tolong sahabatnya itu.Ruang studio diisi sunyi seketika.L terus bersuara "Ape la susah punya fikir,x pandai menari belajar la nnti kitaorang ajar la,rap nnti dongwoo bgi lirik,boleh kan please".

9:45PM,dah 7jam Drain berlatih baru tarian Back,Before the down & destiny.Rap Drain setakat ni boleh tangkap dengan baik."fuhh penatnya,izin kn aq rehat boleh?".Pertanyaan Drain itu tadi dijawab baik oleh "L"."Okay cukup la ni junior kite ni dah penat dah"kata kata L tadi mendatang kan sedikit lucu bgi Drain "JUNIOR hahaha maybe la" jwb Drain.Belum sempat mereka beredar Kai,Chen & Baekhyun dtng room dance practice infinite Drain yg sedar kehadiran mereka terus menoleh ke belakang kerana takut mereka terlihat muka nya dan pelik kerana ketidak adenya Hoya Kerna takut akan terbonkar Drain terus lihat ke seliling dan ternampak topeng separuh muka yg melindungi mata sahaja,Drain dengan pantas mengambilnya dan menyarung ke muka.

I Love YouWhere stories live. Discover now