2.Bölüm:
"Ben gece"Sabah alarmımin çalmasıyla uyandım. Yanağımdaki yaşları silip ayağa kalktım. Saat 07.00 di hemen hızlıca banyoya gittim. Aynaya baktım. "Anne baba bugün üç ay sekiz gün oldu yani 188" gün gözlerimden birer birer yaşlar akmaya başladı. "Ağlama" dedim kısık sesle neden gittiniz yapamıyorum teyzemlere yalandan gülümsüyorum ben bunu istemiyorum yalandan gülümsemek istemiyorum artık. Gözlerimdeki yaşları ellerimle sildim ve aklıma o olay geldi 188 gün öncesine
Annem ve babam Ankaraya gitmek için yola çıkmışlardı ben gitmemiştim bana 3 gün sonra dönücez dediler ama dönmediler telefonum çaldı tanımadığım birisiydi açtım dediği bana "annen ve baban öldü " telefonu yere düşürdüm ilk başlarda inanamadım ama inandım işte zaten ben o gün öldüm o gün ruhum öldü dünyada sadece bedenim kaldı sonra teyzemlerde kalmaya başladım.
Musluğu açıp iyice yüzümüz yıkadım. "Kendine gel teyzemlere böyle görünme onları üzme, zaten onlara çok yük oldun ağlama" gözlerimi kapatıp biraz durdum. Lavabodan çıkıp odama girdim hızlıca üstlerimi degistirdim. Aynadan kendime baktım çok yorulmuştum artık darmadağın siyah saçlarımı düzensiz bir şekilde at kuyruğu yapıp biraz lip balm sürdüm. Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Teyzem kahvaltıyı hazırlamış domates kesiyordu. Yüzümde buruk bi gülümsemeyle
"Günaydın teyze" deyip masaya oturdum. Teyzem Gerçekten de çok iyi birisiydi onlar olmazsa ne yapardım onlara çok yük oluyordum."Günaydın" mutfağa bağıra bağıra teyzemin kızı damla girdi. Kuzenim di çok iyi anlaşamasak da seviyordum. Damlayla kahvaltı yapıp odama çıktım hemen okul çantamı alıp kapıya yöneldim. Damla ile birlikte otobüse bindik. Kulaklığımı takıp dışarıyı izlemeye başladım. Okul ve ev arası mesafe çok uzundu. Telefonumdan bildirim gelmesiyle hemen instagrama girdim ben gece atmıştı. Hemen mesaj yerine girdim.
Ben gece= şey özür dilerim dün gece sarhoştum
Demiştim size sarhoştu. Yüzümde istemsizce bir tebessüm oluştu
Rüyalarınkızı= sorun değil
Rüyalarınkızı= komikti
Yazıp çıktım instagram dan ve şarkı dinlemeye devam ettim. Yanımda oturan damla bana şaşkınlıkla baktığında ne oluyor bakışı attım."Seni telefonda biriyle mesajlaşırken güldüğünü görüyorum aşık mı oldun sen" "Evet evet oldun" diye ekledi. Ben ona boş bir bakış attıktan sonra "her güldüğümde aşık mı olmuş oluyorum"dedim sakinliğimi bozmadan "uf tamam ya sana bir şey diyende kabahat" küçük gülümsemeyle önüme döndüm. Bir yandan şarkının sözlerini mırıldanip bir yandan da dışarıyı izliyordum. Otobüsün durmasıyla otobüsten çıkıp okula girdik. Damla hızlı adımlarla sınıfa çıktı. "Uf çok enerjik" diye mırıldanip yavaş adımlarla sınıfa girdim. Sınıf resmen birbirine karışmıştı. Herkes heryer de sırama geçene kadar resmen herkese çarpmış olabilirim. Sırama oturup sınıfı izledim. Hoca içeri girdiğinde eli ile kalkın oturun yaptı. Ama sınıfın yarısı kalmamıştı bile. Derste birşeyler işledik birşeyler not aldık. Okulu hiç sevmiyordum hem de hiç üç dersin ardında öğle arasındaydık. Hızlıca Sıramdan kalkıp kulağıma kulaklığımı taktım ve yürümeye başladım şarkı sözlerini mırıldanip yürüyordum. Son feci bisiklet gece şarkısını dinlediğimde aklıma sarhoş çocuk geldi.
Kantine geldiğimde hemen bir masaya oturup instagrama girdim. Yazmamıştı hicbirsey ,geri telefonu kapatıp müzik dinlemeye devam ettim.
Telefonumdaki yansımama baktım ve boş gözlerime, okadar çok boş bakıyordum ki sanki yaşamıyordum bu dünyada ,gözümden bir damla yaş dudağıma aktığında hemen geri sildim. Artık gözlerim ağrıyordu ağlamaktan, her kendime baktığımda bu boş gözlerimi gördüğümde annem ve babam geliyordu aklıma derslerin hepsi bittiğinde damla koluma girmiş otobüse bindik. En arka koltuğa oturdum Damlada yanıma oturdu. Telefonumu açıp instagrama girdim. İstemsizce dünkü sarhoş çocuğun profiline girdim neden giriyordum ki. Fotoğraflarına baktım neden baktığımı sorgulamayın. Baktım fotoğraflarına ,aktif değildi "ne yapıyorum" diye mırıldanip telefonu kapattım. Damla bana baktığında ne olduğunu anlamayıp telefonumu elimden aldı.
"ver damla ne yapıyorsun" dediğimde beni dinlemeyip sarhoş çocuğun profiline girdi
"Buna bakıyordun değil mi" dedi "Söyle yoksa vermem" Biraz durduktan sonra "evet ya" deyip elime aldım telefonumu, Damla bana gülüyordu "önüme çıktığı için baktım başka birşey için baktığımı sanma" dedim sankinligimi bozmadan
"Öyledir öyledir" deyip güldü. Hemen önüme dönüp müzik açıp dinlemeye başladım. Her açışımda gece şarkısı çıkıyordu. Ya da herzaman onu dinliyordum. Eve geldiğimizi gördüğümde hemen önden çıkıp indim. Damla hala bana bakıp gülüyordu. Hızlıca kapıyı çaldım. Teyzem gülümsemeyle açtığında teyzeme gülümseyip ceketimi astım."Rüya bak senin sevdiğin böreği yaptım gelin yiyin"
"Tamam teyze geliyoruz" Hızlıca odama çıkıp rahat üstlerimi giydim. Mutfağa girdigimde damla oturmuş yiyordu. Bana baktığında daha gülüyordu ona boş bir bakış attıktan sonra oturdum masaya biraz yedikten sonra odama çıktım. Elime bir kitap alıp okumaya başladım akşama kadar, daha sonra yemeğimizi yedikten sonra odama çıkıp telefonumu elime alıp instagrama girdim mesaj kutumda 2 mesaj yazısını görünce hemen girdim ben gece dendi mesajlar2.Bölüm karsinizda umarım beğenirsiniz 🌌 beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🌌
3. Bölümde görüşürüz bb💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌙SARHOŞUM🌙
Romance"sarhoş olmak için illa içmeye gerek yok ki sen "sar" ben oluyum "hoş" Başlama tarihi:🌙25.06.2020🌙 (Devam ediyor..)