Δεν έπρεπε να δεχτώ να παίζω μαζί τους νοιώθω πως κάτι δεν θα πάει καλά αλλά η γνώμη μου δεν έχει και τόσο σημασία. Θα της σπάσω τα νεύρα μετά της Στέλλα άλλωστε μόνη της είπε πως θα κάτσει μαζί μου δεν της το ζήτησα αλλά θα της το ζητούσα μετα όμως δεν τα λέμε αυτά.
Λούι- ωραία αφού θα μας κάνει την τιμή και η γκρινιάρα της παρέας και θα κάτσει μαζί μας μπορούμε να αρχίσουμε τώρα.
Arthur- Ναι
Missy- παιδάκια το ξεχνάτε πως δεν έχουμε το επιτραπέζιο;
Margot- Σωστό και αυτό!
Jonathan- Μπορούμε να φτιάξουμε αγάπη μου
Margot- Μην με λες έτσι
Κάτι συμβαίνει μεταξύ τους αλλά δεν μας έχουν πει τίποτα και η σουπιά η Margot κάθε φορά που την ρωτάω τι γίνετε αλλάζει θέμα.
Λούι- ρε τα έχετε και δεν μας έχετε πει τίποτα;
Margot- ο οχι πως σου ήρθε αυτό εμείς οι δύο με την καμία δεν θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί.
Είπε και άρχισε να γελάει μόνη της.Λούι- Με έπεισες τώρα
Jonathan- Τέλος πάντων. Missy που έχεις μαρκαδόρους και χαρτόνια;
Missy- Στο δωμάτιο μου στο γραφείο μου συγκεκριμένα.
Jonathan- Εντάξει.
Είπε και έφυγε απο το σαλόνι για να πάει στο δωμάτιο μου.Missy- Ξέρετε ακόμα προλαβαίνουμε να βάλουμε ταινία.
Τους λέω αλλά όλοι είναι απασχολημένοι με τα κινητά τους.Jonathan- Δεν γλυτώνεις για αυτό παράτα τις προσπάθειες να μας αλλάξεις γνώμη και έλα να με βοηθήσεις να το φτιάξω.
Missy- Πωωω καλά.
Είπα και σηκώθηκα βαριεστημένα απο τον μαλακό καναπεδακο μου και πήγα και έκατσα δίπλα του στο πάτωμα.Missy- Τι κανουμε τώρα;
Jonathan- Μπορείς να βρεις στο κινητό σου μια φωτογραφία για να δούμε πως ακριβώς είναι για να τον φτιάξουμε;
Missy- Οκκ
Πήρα το κινητό μου και άρχισα να ψάχνω για φωτογραφίες του ouija board. Πάτησα πανω στην πρώτη φωτογραφία που βρήκα και του την έδειξα.Μόλις τον έφτιαξε φώναξε και τα παιδιά για να έρθουν.
Στέλλα- Ποιος θα κάνει της ερωτήσεις;
Arthur- Εγώ θα τις κάνω.
Στέλλα- Ας αρχίσουμε τότε.
Λέτε να προλαβαίνω να τους αλλάξω γνώμη;
Οχι ε;Arthur- βάλτε όλοι τον δείκτη σας πανω στον δείκτη του πίνακα.
Κάναμε αυτό που είπε.Arthur- Αρχίζω τις ερωτήσεις.
Αν δεν θες μην αρχίσεις εγώ δεν έχω πρόβλημα.
Το ξέρουμε.
Οπα η φωνούλα χρόνια και ζαμάνια βρε. Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε;
Χθες μωρή μιλήσαμε που δεν ήξερες τι να παραγγείλεις.
Αν ναι το ξέχασα.
Arthur- Είναι κάποιο πνεύμα εδώ μαζί μας;
Ο δείκτης του πίνακα άρχισε μετακινείται στο Ναι και εγώ θέλω να φύγω και να πάω σπίτι μου... οπα κάτσε στο σπίτι μου είμαι αααααα.
Missy- εσείς το μετακινείται;
Όλοι- οχιι
Missy- Ετσι και το κάνετε εσείς δεν θα σας ξανα κάνω παρέα;
Όλοι- δεν το κάναμε εμείς!
Missy- καλά εντάξει.
Τους απάντησα ενω απο μέσα μου ήθελα να ακούσω πως εμείς το κάναμε.Arthur- Πως σε λένε;
Ο δείκτης του πίνακα έκανε μια διαδρομή πανω στον πίνακα και δημιούργησε το όνομα...
______________________
Γειά σαςςςΤι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά και να σας αρέσει το βιβλίο μου.
Θα με βοηθούσε πολύ αν αφήνατε σχόλια για να μου πείτε πως σας φαίνεται το βιβλίο μου και αν σας αρέσει μπορείτε να πατήσετε το αστεράκι ⭐.
Φιλάκια 💋💋💋💋
YOU ARE READING
My Demon
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν κανείς ότι θέλει η παρέα σου και παίζετε κάτι που δεν έπρεπε; Μια παρέα νέων ανθρώπων μετα την βραδυνή τους έξοδο πανε στο σπίτι της Missy για να συνεχίσουν το βράδυ τους εκεί και αποφασίζουν να παίξουν ενα παιχνίδι που δυστυχώς ή...