Tanıtım

357 9 12
                                    

Merhaba. Hikayemi okumaya başladığına göre tanıtım ilgini çekmiş olmalı. Belki de mavi ile siyahla mavi ve siyahın arasında ne fark olduğunu düşünüyorsundur. Çok fazla fark var. Düşünebileceğinden çok fazla.

Hiç aşık oldun mu? Seni tanımıyorum,bilemem. Belki de sen bile bilmiyorsundur. Gayet doğal, bazen hayatın bize ne sunduğunu anlayamayız. Bazen duyduğumuz aşk öyle acı vericidir ki aldırış etmeden, bulaşmadan ondan kaçmak isteriz. Bazense salak gibi o acının ardından güzel bişey geleceğini ümit ederek bekleriz. Ama bazen bunun da ötesine geçeriz. Aşkımızın peşinden koşmayı, ona sımsıkı tutunmayı, asla terk etmemeyi isteriz. Ben öyle istedim. Hiç kaybetmeyeyim istedim. Bu da şuan okuduğunuz hikayeyi yazmamı sağladı. Kaybedip kaybetmediğimi de zamanı geldiğinde sizle beraber öğreneceğim.

Okuduğun bir aşk romanı değil. Kızın oğlana, oğlanın kıza aşık olduğu bir hikaye değil. Ama böyle bir şey yok mudur dünyada? Tabiki var. Karşılıklı aşk olmasa dünya yaşanılmaz bir yer olurdu. Belki fark etmiyorsunuz ama bu dünyada herkesin tutunacak bir dala, bir umuda ihtiyacı var.Kimileri parayı, kimileri çocuk, kimileri hayvan sevgisini, kimileri işini seçer.Ancak emin olun çoğu insan, aşkı seçer. Çünkü aşk bu dünyada uğruna nefes alınabilecek tek duygudur.

Evet, sorularının cevapsız kalmasından memnun olmamalısın. Mavi ile siyah olmak için, mavi ve siyahın birbirine bağlandığı gibi olmak lazım. Onun diğer yarısı olman lazım. Kalbinden bir parça olman lazım

Mavi ve siyahsan, zaten tek başınasın. Kalbin ortadan ikiye bölünmüş. Yarısı umut, yarısı karanlık. Karanlığın kazanmasına izin verme. Bu dünyada herkes için bir umut vardır. Her ne olursa olsun o umudu kaybetme. Yoksa dünya bir uçurum kenarına dönüşür. Bir rüzgar eser, düşersin. Tutunacak dalın yoksa bir daha asla sevemezsin.

Ben gürültüde duyamadığınız bir isim, karanlıkta göremediğiniz bir gölgeyim. Işıkları açtığınızda beni ve hikayemi göreceksiniz. Tabii, eğer isterseniz.

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin