Joi 16 iulie -Venetia ,voie buna si ...certuri

0 0 0
                                    

Cand razele soarelui au inceput sa intre in camera,am deschis ochii si Silvia nu mai era acolo in pat cu mine .

Ma intrebam unde s-a dus...

Ma ridicasem si eu sa intru in camera unde dormea Levi pentru ca uitasem sa iau un hanorac de acolo si sa il pun in șifonierul din camera aceasta pentru ca ma gandisem ca sifonierul unde doarme Levi sa il las Silviei si CMMPrieten.

Am intrat incet in camera unde dormea somnorosul si am reușit sa nu il trezesc si ma intorc inapoi in pat sa mai dorm puțin. Era 06:00 dimineața dar inainte sa ajung in pat,vad ceva miscare in partea cealaltă.

Balconul...si cine era pe balcon la 06:00 dimineața?

Leonardo cu Silvia.

Ea era aplecata pe balustrada cu un halat alb pe ea iar el era aplecat peste eaa tinand-l im brate si la fel,tot cu un halat alb. Chicpteau,habar nu am ce vorbeau intre ei acolo. I-am lasat...m-am intors in pat sa dorm.

Dar cand a plecat de aici? Cum n-am simțit nimic?

Aud dintr-o data usa de la intrare. Doamne dar nici Cristi nu misca? Ce o fi cu el.

M-am prefacut ca dorm si se strecoară Silvia inapoi in pat langa mine. N-a durat mult imbratisarea aia.

Am adormit amândouă acolo .

Csnd ne-am trezit amandoua era vreo 11:30 ...ma rog am fost trezite de Levi si Cristi care dadusera buzna cu niste tigai in care au început sa bată cu zgomot.

-TREZIREA! RUPETI PATUL AMÂNDOUĂ!

Silvia arunca cu perna in amandoi si m-am gandit sa arunc si eu in ei .
S-a transformat intr-o bataie cu perne autentica.

-Haideti,trezirea, amândouă! Hai! Sau trebuie sa tragem de voi?
-Lasati-ne,mars! Ieșiți!

Nu mi-am dat seama ca Silvia era intr-o bustiera si in chiloți.
Probabil i s-a facut cald la un moment dat.

Baietii iesira si ea isi trage o cămașă de noapte.
-Buna dimineata,Ale! Cum ai dormit?

Nu voiam sa ii spun ca m-am trezit la un moment dat si apoi i-am vazut dar probabil am fost observată . Am spus doar ca am dormit bine,neintoarsa si ea a spus acelasi lucru, n-a pomenit nimic de imbratisarea de dimineață.

Am coborat la masă si baietii se făcuseră bucătari. Leo nu era. Am intrebat eu in locul Silviei unde este si de ce n-a venit si el la noi sa facem mâncarea. Levi a spus ca inca doarme si voia sa se duca sa il trezească dar era pisica la mijloc.

Pisica...am si uitat de ea.

Cristi si cu Levi au pregatit omletă, la italieni fritata si ne-au trântit pe farfurie .

-Pofta buna! Dupa ce mâncați, iesim la plimbare ?
-Multumim,poate!

Mancam acolo in pofta si Silvia nu scoate nici un cuvânt si ma uitam la ea si ma gandeam ca o sa zica si ea ceva intr-un final.

Dispare putin Cristi din peisaj si Levi profita de momentul acesta si ma sărută dar nu dura mult momentul de singuratate ca reapare Cristi.

Incerca sa scoata de la ea cuvinte. ..sa spuna si ea ceva.
-Esti ok,Silvia?
-Mda...
-Sigur esti ok? Nu pari...nu iti place mâncarea? Iti dau altceva?

-Ok,w foarte buna,vreau sa fiu lăsată putin in pace.
-Silvia,suntem prieteni, ne ajutam unii pe ceilalți. Spune-ne ,ce ai pățit?

Scoate telefonul.

-Asta.

Sute de amenintari de la Stefan.

,,Te-ai refugiat in Italia cu Alexa si Cristi? Minunat,ce credeti ca nu va pot găsi? Nu imi e asa de greu, afurisit-o. Fugi cu trupa sa ii iei apararea noului tau iubitel. Dar ce e Cristi, cârpă? "

Ultimul an vol 3-Dupa o pauza de 6 luni 27mai-27iulieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum