Marti 21 iulie-Sunete de ,,Noapte Buna"

0 0 0
                                    

Dupa 00:00 noaptea ,iesi si mama in strada si observa ca ne place mult sa stam la discutii in plina strada.

Fata ei era atat de palida de parca nu ar fi dormit multe zile dar intotdeauna mama s-a pastrat eleganta chiar si in momentele dificile. Mereu incerca sa se pastreze bine,sa nu para ca sufera sau ca nu se simte bine,intotdeauna voia sa atraga atentia la cat de buna era ea si acum cu pierderea tatei ,incerca sa isi ascunda durerea fata de noi pentru a nu ne afecta.

Isi adusese un pahar de Prossecco si in timp ce tragea din tigare ,se juca si ea cu pisica lui Leo care de cum a vazut-o s-a si indragostit de ea.
-Ma bucur ca fiica mea are asemenea prieteni ! Prietenii vin si pleaca dovada ca prietenul vostru Cristi incearca sa se indeparteze din ce in ce mai mult de voi dar chiar daca nu prea reuseste...
-Mie mama imi pare nespus de rau ca s-a transformat in halul asta in asa fel sa fuga de noi si ca se gandea numai la el ...

-Asa-s unii oameni ...se gandesc numai la ei ...Nu ti se pare cunoscut?
-Mda...stiu ca uneori ma mai gandesc NUMAI LA MINE dar uneori ma pot gandi si la cei din jurul meu.

-Apreciez ! Nu vedeti ca s-a facut cam tarziu ? Mie una imi e asa de somn!!

I-am scris Silviei : Noaptea asta vi la mine orice ar fi ! Mama probabil ca o sa doarma in camera unde e un singur pat iar de Levi ,probabil pe canapea.

I-am scris si lui Levi : Noaptea asta dormi pe canapea ca sa nu zica mama ceva .Silvia va dormi cu mine.

Levi a fost de acord mai putin Silvia .

Ii scriu : Sa vi la mine ,orice ar fi !

Ceda la un moment dat si a venit la mine .

Leo saracul va dormi singur in casa vecina fara noi ...fara Silvia dar asta e...

Mama se culcusi in patul de o singura persoana din camera unde se afla calculatorul,Levi isi ocupa locul de pe canapea iar Silvia veni cu mine.

Ora 03:30

Levi mai avea putin si sari pe noi de frica .

-E cineva la noi in casa !!! Sunt sigur!
-Ce s-a intamplat?
-Se aud niste sunete !!
-Mie mi s-a parut ca s-a zguduit patul!
-Levi,ce pazesti,du-te la usa si vezi! Aprinde toate luminile!
-Ce cu zarva asta?

-NU E NIMENIII! DAR SE MISCA LAMPADARUL !
-A fost cutremur! a spus mama
-Eu inca mai simt ceva sub picioare!zise Silvia speriata
-Altul...nu pot sa cred !

-Asta e mare!
-Aoleo,cutremur!

Silvia alerga prin tot holul si isi pusese mainile in cap.
Isi face aparitia si Leo care sari pe mine si pe Silvia sa ne tina in brate pentru ca eram atat de speriate de ce se intampla.

-Cade acoperisul !
-Haideti afara ! Salvati ce vreti voi !Pe mine m-a sculat nenorocita de pisica!
-Da,haideti afara,e mai adapostit acolo.

Am iesit in graba ,noi fetele efectiv tipam de frica pentru ca inca nu se mai termina. Silvia era inca cu mainile in cap si Leo o tinea de mijloc iar pe mine si pe mama mea ne apucase Levi de o mana ca sa ne scoata in graba .

Ajunsesem afara,eu voiam sa imi mut masina mai la adapost dar cand voiam sa intru in casa sa iau cheia ZDRONG BONG si acoperisul casei unde trebuia sa locuim pe toata perioada facultatii a cazut si s-a distrus.

-Nu cred,nu cred ! Casa studenteasca s-a distrus!
-Macar mai e o casa de rezerva! Insa e spatiul super mic.

S-a oprit cutremurul .

Levi si cu Leo incercau sa inspecteze zona . Leo intra primul cu lanterna de la telefon in mana . Dupa ce s-au întors, au spus dezastrele.

-E dezastru! Noaptea asta dormiti toti 4 in casa noastra nu avem ce face !
-Televizorul e praf,calculatorul e praf macar sa putem salva Hard-ul ,paturile mai merg dar sunt pline de moloz ,bucataria e un dezastru ,geamurile,tot !!! Singurul lucru ce a ramas intact a fost cada de sus . Pana si cea de jos e distrusa.Imi pare rau ! Mai intai pierderea tatalui si acum pierderea acoperisului.

-Pe internet scrie ca acest cutremur a fost de 7.0 grade pe Richter !

-S-a vazut!
-Dar cum de a ramas casa noastra in picioare?
-Asta e mai veche,fratioare! Casa studenteasca e mai veche.
-Am înțeles!
-Macar sa vedem ce mai putem salva!

Am intrat si eu in casa si am luat fiecare camera

INTRARE
-usa nu mai exista, a picat de tot
-geamurile praf
-tevile praf

PRIMA CAMERA
-canapeaua plina de moloz si materialul s-a zgâriat
-televizorul este distrus impreuna cu boxele cele mari, tablourile care au cazut pe ele
-masuta din fata canapelei s-a rupt in doua bucati egale iar farfurioara ce era acolo s-a facut bucăți
-rafturile cu bibelouri si jucarii au căzut
-jumatate de tavan căzut

BAIA DE JOS
-cada distrusă
-chiuveta distrusă si mai iesea si niște apă din ea ca si cum era cascadă
-dulapioarele de sus erau picate si spart gemuletul
-tavanul a căzut

BUCĂTĂRIA
-distrus tot
-tavanul cazut

SCARA
-se mai poate urca dat mai greu

HOLUL DE SUS
-abia daca poti sa mergi pe acolo

PRIMA CAMERA (cu calculatorul )
-patul plin de moloz
-calculatorul este distrus
-cartile au căzut pe pat
-dulapul a căzut si el

BAIA DE SUS
-cada intacta decat doar niste moloz pe ea
-chiuveta se mai poate folosi
-dulapurile au căzut

A DOUA CAMERA
-dulapul a căzut
-patul plin de moloz
-biroul a cazut si el

CONCLUZIA ==>totul e un dezastru



Ultimul an vol 3-Dupa o pauza de 6 luni 27mai-27iulieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum