3 gün çok hızlı geçmişti Rüya yavaş yavaş kendine geliyordu.Bugün cumaydi ve yarın klube gidiceklerdi arkadaşlarla.Sabah kahvaltısını yapıp doğru Adliyeye gitti . Rüya avukatti .Bir haftadır doğru dürüst çalışmıyordu.Bugun çok büyük bir davası vardı .Aslında Rüya bir büro acmak istiyordu . Arkadaşları yardım etmeyi teklif etsede kendi başarmak istiyordu.Neredeyse yarım gününü mahkemede geçirdi .Sonra aklına Emre geldi geçen gün kafede hiç iyi görünmüyordu.Rauf erken kalktığını soylesede pek ikna olmamıştı . Emre 'nin bahçede olduğunu tahmin ettiği için bahçe kapısından içeri girdi . Emre havuzdaydi.Bu yüzden Rüya'nin geldiğini fark etmedi.Ruyada bahçede bir sandalyede oturdu ve Emre'nin onu farketmesini bekledi . Sudan kafasını çıkarınca resmen şok olmuştu Emre.
Emre"Ne"dedi.Sasirmisti. Sonra havuzdan çıkıp Rüyanın yanına geldi.
Rüya"Seni merak ettim geçen gün pek iyi degildin ama şimdi iyi görünüyorsun."
Emre"O gün için kusura bakma lütfen.Ben seni üzecek bişey yapmam sinirliydim biraz ben asla bilerek yapmadım bunu biliyorsun dimi?"
Rüya sandalyeden kalkıp Emre'ye sarıldı.Rüya"Biliyorum beni ne kadar sevdiğini ve bana değer verdiğini"
Emre'nin bir an kalbi duracak gibi oldu. Sevdiği kız şimdi ona sarılmıştı ve Emre onun kokusunu farkettirmeden içine çekiyordu .Bir iki dakika böyle normal hayattan somutlasmis gibi kaldılar .Onları bozan Rüyanın konusmasi oldu.Rüya"Ee kardeşim yarın gece geliyon dimi?"
Emre o an yerin dibine girmek istedi."kardeşim"bu inanılmazdı.Her gün yavaş yavaş ölüyordu aşkından sanki.
Emre"Tabiki gelicem bensiz olurmu.Ya bişey dicem yemek yedinmi?"
Rüya"Hayır buraya gelirken senin birşeyler hazirliyacagini düşündüm"dedi.
Emre"Kesinlikle Ruyacim ama bir şartla ben yemek yaparken sende bana yardımcı olucaksin"
Rüya"Hmm benim yemek yapamadigimi bilip bu soruyu sorman ilginç"
Emre "Hadi canım çok uzatma mutfak bizi bekler."
Birlikte mutfağa girerler ve Emre Rüyaya ne yemek istediğini sorar.Rüya"Aslında basit bir şey olabilir mesela sebzeli spagettiye ne dersin?"
Emre"Bence mükemmel olur.
Rüya sebzeleri yikayip dograrken Emrede o arada spagettileri hasliyordu.Arada da Ruyayi izleyip çok uzaklara daliyordu.İnsan nasıl bu kadar güzel ve masum olabilirdi.Hayretler içinde bunu düşünüyordu.O uzun dalgali saçları arada açık pencereden gelen ruzgarin etkisiyle savruluyordu.Emreye bakıp gülerken o mavi gözlerinin ışıltısı sanki tüm eve yayılıyordu.Emre"Ruyacim tuzu sen eklermisin senin elinin lezzetinin yemeğe girmesini istiyorum."dedi alaycı bir sesle.
Rüya"Sen benle dalga geç .Aman hatrım kalır sonra."Eline iki kavanoz aldı hangisinin tuz olduğuna karar veremedi ama birinden bı kaşık yemeğe attı.Koydugu toz sekerdi ve yemeği yiyince anlicaklardi.Ruya sofrayı hazırladı birlikte oturdular. Önce yemeye Rüya başladı.
Emre"Ee nasil olmuş"
Rüya"Şekeri biraz az geldi tatlının çünkü baharat fazla olduğu için şekerin tadını bastırıyor."
Emre başta anlamadi ama tadına bakınca midesi bulandı."İyy bu ne?Rüya sakın yeme tadı çok kötü."
Rüya"O kadar da degil ya yeni bir tarif oldu bu da" gülme krizine girmisti.Emrede onu izliyordu.Onu böyle gülerken görmedigi uzun zaman olmuştu.1 saniye bile kaçırmak istemiyordu onun gülüşünü.
Rüya"Çok güldüm galiba gün sonunda aglamazsam iyidir."
Emre"Sacmalama niye aglicakmişsin?Sen hep gül.Gülünce daha bir şirin oluyorsun sanki."
Rüya"Niye ben şirin degilmiyim?"
Emre "yok canım sen şirine gibi kızsın"
Rüya "Sende somurtkan sirinsin. Neyse ben kalkiyim artık ."
Emre"Daha yemek bile yiyemedik nereye?"
Rüya"Aaa tatlı bile yedik sende sanki hafizanda sorun var. Neyse ben işin şakasindayim.Annemin yanına gitcem .Hem yarın gece klüpte görüşürüz."
Emre" Peki prenses Handan teyzeme selamlarımı da ilet. Bide yarın çok güzel olma adam dövmek istemiyorum."Bunu derken şaka yapmiyordu. Ama Rüya şaka sanıyordu.
Rüya"Peki abicikk hadi bye bye"
"Abicikk"Rüya kendince espri yapmıştı ama Emre'yi bir yıkıma sürüklüyordu.Ruya ne zaman sevicekti Emre'yi.Emrenin kalbinde yaşıyordu.Onu düşünmeden geçirdiği tek bir dakikası bile yoktu.
Ruya annesinin evine gitti çok özlemişti onu.Bu hayatta ailesinden sadece annesi vardı.Babasi Rüya doğduktan 2 yil sonra annesiyle boşanmış ve başka biriyle evlenmişti.Annesi babasının fotoğraflarını yakmamisti hep saklamisti ama Rüya ya göstermiyordu.Ruya hiç babasını görmemişti her bu eve geldiğinde icinde o hüzün beliriyordu.Emindi bir gün babası karşısına cikicakti.O zaman ona sarılmak isterdi herhalde ama bunca yılın özlemi ve üzüntüsuyle nasıl sarilicakti o adam Rüyanın yüzüne bakabilicekmiydi.Kucukken bütün çocuklar ona babasız diyordu.Surekli annesine sarılıp aglardi o zamanlar "Ben babasız miyim?"diye.
Gece olmuştu Rüya tam uyuyacakken Rauf aradı.
Rauf"Selam nasılsın "
Rüya "iyiyim sen nasılsın dicem ama sesin bı boğuk geliyor"
Rauf"Bugün ilaydayi gördüm bir AVM nin önünde . Yanıma kadar geldi ve konuşmaya başladı bana dediki "Sen ve buralar siz klinikten o delilerin yanından cikarmiydinz hiç?"bende sinirlendim dedimki çevremdeki insanların bazıları kliniğe yatması gerekiyor bence çünkü çevremdeki insanlar her gün yanıma gelipte sorunlarını paylaşan insanlardan daha deli. O da bana dediki "sen varya hayatın boyunca böyle kalicaksin mutsuz. Çok kabasin.Haklimi sence?
Rüya "Hayır dostum o ahmagin teki onu takma sen gördüğüm en naif insansin orda ona ders vermişsin sadece ve hakketmiste.
Bir iki saat böyle konuştular sonra Rüya Raufu kahvaltıya davet etti ve kendini derin bir uykuya bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Rüyası
ContoSürekli ihanete uğrayan güzel bir kızın hikayesi acaba gerçek aşkı bulucakmi