Diğer gün uyandığında üzerinden kamyon geçmiş gibi hissediyordu.Hakliydi Rüya resmen ezilmisti ve onu çiğneyen de sevdiği adamdı.Kalkar kalkmaz bu kötü şeyleri attı kafasından.Bugün ne yapacağını düşündü hayatını yoluna koymaliydi artık.Bir kaç kez can dostu Ada'yi aradı ama cevap alamadı . Bir saat sonra telefon çaldı Adaydi arayan
Ada"Biraz yavaş bizim gibi uykucular için gün daha yeni başlıyor."dedi .En sevdiği arkadasinin hiç morali yoktu normalde olsa alay ederdi.
Rüya"Beni aldattı."Bunu söylerken kalbine bişey saplaniyordu sanki.
Ada"Rüya sen ne diyorsun? Bu nasıl olur ?Bak eğer bir kuruntuysa..." Devam edemedi çünkü Rüya'nin ağladığını farketti ."Canım saat 2 de istiklal caddesine gel bir kafede otururuz bizimkilerde gelir."
Rüya"Aynen zaten bir kere tek anlatmak istiyorum hepiniz öğrenirsiniz o duygusuz insanın ne yaptığını"
Ada "Tamam o zaman bizimkileri arıyorum hadi bebeğim sende toparlan biraz." Ada'nin bizimkiler dediği en yakın arkadaslariydi;Rauf,Emre, Barış.
Emre , yıllardır Rüya'ya aşıktı.Ama Rüya hiçbir zaman farketmiyordu . Oysa Emre onun için 2 yil bilerek sınıfta kalmıştı.Sırf onla aynı yil mezun olmak için .Rauf, Rüya'nin liseden arkadaşıydı .Her zaman profesör gibi konuşur Ona öğütler verirdi.Tabi onun da içinde bazı sıkıntıları vardi.Universitede İlayda denilen "şeytan ruhlu", kendisinden başka hic kimseyi düşünmeyen , kalpsiz bir kıza aşık olmustu.İlayda'nin tek sevdiği şey gezmek,dolasmak, egelnmekti.Ama insan aşık olunca bunlari görmüyor.Resmen kör oluyor.Baris ise bütün kızların peşinde koşturduğu karizamtik ve sempatik bir gençti .O ela gözleri bile her zaman ve her ortamda ben burdayım diyordu .Saat 2 ye geliyordu Rüya bir kafede oturmuş arkadaslarinin gelmesini bekliyordu.Etrafindaki insanlara bakıp"yazık"diyordu içinden insanlar nasilda iki yüzlü olabiliyorlar.Surekli yaptıkları en iyi şeylerden bahsediyorlar hiçbir zaman yapamadıklarını soylemiyorlardi. Hepsi korkagin tekiydi onun için . Rüya bunların içinde kaybolmuştu Çıkmaz sokakları çok iyi bilirken şimdi bu geniş"ilişki" caddelerinde kayboluyordu.Birden omzunda bir el hissetti irkilerek arkasına baktı arkadaşları gelmişti.
Rüya "Emre ödumü koparttin."
Rauf"Asıl sen bizim ödumuzu koparttin bu ne "dedi. Üzgün bir sesle .Evet öyleydi Rüyanın gözleri kipkirmiziydi dün çok ağlamıştı,yediremiyordu bunları.
Barış"Ee konu ne bu saatte bizi buraya toparladiniz .Biseyden degilde kizlar bekliyor "dedi. Göz kırparak.
Emre"Oğlum biz buraya Rüya için geldik gitmek istiyorsan defol git şurada kizlar için ağlama.
Barış" Biz biliyoruz kimin hangi kız için agladigini "Barış bunu söyleyerek Emre' bin Rüya için ağladığını kasdetmisti .Rüya dışında herkes anlamisti. Bu aski gormeyen sadece Rüyaydı.Baris onu böyle vurmuştu .
Ada olay cikicagini anlayarak "Arkadaşlar lütfen Rüya sen anlat istemeyen dinlemesin."
Rüyanin içindeki nefret ve üzüntüyle gözleri doldu anlatamya başladı.
"2 gün önce beni çıldırttı bende sinirden bitsin dedim.Bana çok kızdı beni ne kadar sevdiğini neden böyle şeyler soyledigimi sordu.Bende yapamıyorum dedim .Bak yarına kadar düşün ben bu aşkın bitmesini istemiyorum dedi bende tamam dedim. Diğer gün dedimki aptallık ettim . Özür dilemek için evine gittim . Sürpriz yapmak istedim anahtarları paspasin altında olurdu hep aldım ve kapıyı açtım. İçerde 2 kişinin sesi geliyordu .Bir kız ve o...
Guluyolardi anladığım kadarıyla onun odasındalardi . O an başıma kaynar sular döküldü resmen hemen uzaklaşmak istedim ama vazgeçtim dinlemeye karar verdim." Aşkım 3 aydır birlikteyiz ve bana daha aileni tanitmadin "bunu diyen o kızdı . Anladığım kadar Şubat'ta çıkmaya başlamışlardı ozaman aklıma bir tarih geldi 04. 02 . WhatsApp ında yazıyordu . Ona sormuştum önceden . Cok büyük kavga etmiştik en son bana dediki amcamın ölüm tarihi hatırlamak istemiyorum oldumu ogrendinmi şimdi? Ne kadar salakmisim o zaman inandım ve hatta çok üzüldüm.Dayanamdim Allah belanızı versin diye haykırdım. Çıktım evden peşimden geldiHesap sordum yaptıkları için bana dediki sen dün ayrilalim dediğin için onla çıkmaya başladım.Yine yalandı bana ihanet etmişti.Kabul etti sonra özür diledi benden ...Rauf"Ben sana dedim ama çok tehlikeli biri kesinlikle .Sen çok sevdiğini söyledin bende seni üzmek istemedim .Sen nasil farketmeden bilmiyorum."
Rüya"Ben nerden bilebilirdim anlinda alçak mi yazıyordu?"
Barış"Güzelim böyle insanlar için o güzel gozlerini kahretmene gerek yok.Sen daha iyilerine layiksin .Bak ne dicem biraz kafa dağıtmak iyi gelir yeni bir klüp açılmış haftasonu istersen gideriz iyi gelir gerçekten ne dersin?"
Rüya"haklısın aslında iyi gelebilir"Biliyordu gelmeyeceğini ama arkadaşını üzmek istememişti."
Rauf"Siz gidin ben maalesef gelemicem önemli işlerim var kusura bakmayın gerçekten.
Ada"Hadi ama profesör hastan mi var ondan mı ?"Rauf psikologtu insanlara çok yardımcı oluyordu bir kendine yardımcı olmuyordu.İlayda konusuydu sorun olan ve eğlenmek istemiyordu kalbi aciyorken."Ben gelirim herturlu dedi Ada.
Rüya"Emre sen neden susuyorsun? Geldiğinden beri bir tuhafsin."
Emre"Neden mi susuyorum?"Rüya'nin gozlerinin içine baktı ."Ben anlatirimda sen anlarmisin acaba?O kalp var mı sende?"
Rauf Emre'nin sinirlendigini farkeder dokunmaya bile kiyamadigi kızı şimdi başkaları har vurup harman savuruyordu.onu ağlarken görmek Emre'yi deki ediyordu.O yüzden araya girmeye karar verir.
"Ruyacim onun kusuruna bakma biraz sinirleri tepesinde erken uyandığı için"
Rüya"Umarım öyledir başka bir açıklaması olamaz zaten dedi."Ee canım profesörün sen gelmemekte kararlimisin ?Rauf"Evet. Hem oralar bana göre değil biliyorsun.Hem işlerim de var "
Rüya "peki zorlamicam"Barış"kizlar biz erkeklerle kalkmak zorundayız bizim eve gidicezde sizde alışverişe gidin hem."
Ada"Bakıyorum da siz erkeklerin dedikodu kazanı kaynıyor yine hayırdır kimi cekistireceksiziniz.
Barış"Yok kızım ne dedikodusu ya "
.
.
.
.
İkiye bolunurler bir süre sonra kizlar tam 3 saat alışveriş yaparlar erkeklerde Barışın evinde sohbete dalarlarBarış"Emre sen ne yapıyorsun Rüya iyi değil ve sen bugün iyice sacamladin."
Emre"Biz kıza sevdigimizi söylemekten korkalim başkası gelsin kızın kalbini elinden alsin hi bu adaletmi ?Rüya görmüyormu onu ne kadar çok sevdiğimi?Benden ne istese yapmaya razıyım .Gidelim dese hiç duusnmem onla dünyanın diğer ucuna giderim. Aşk neden sadece acı veriyor bilmiyorum.Sen Rauf ilaydayi sevmekten hiç vazgectinmi ?cevabin"Hayır" degilmi?. O zaman benim sevgime karışmayın onu her türlü ve herzaman sevicem.
Rauf"Kardeşim biz senin sevgine laf atmadık ama kendini biraz dizginle elbet bir gün farkeder ona olan aşkını ."
Emre"Daha ne kadar beklicem 7 yol oldu bana gelip seni seviyorum demesi için yollarını gözlüyorum."
Bir süre sonra herkes sessizliğe gömüldü.Hepsi için hayat daha yeni basliyordu .Çünkü hayallerine gitmeleri için adım aticaklardi artık.Hayatin zor olduğunu başından ogrenmislerdi.Kimse bilemez bu hayatın bize neler doğuracağını.İste aşkta öyleydi o bilmediğin şeyin içinde sürekli yaşamak gibiydi.Biz insanlar aşkı düşünmekten korktuğumuz halde seviyoruz.Çünkü biz aşkı kendimiz gibi masum sanıyoruz .Oysa aşk bizim masumlugumuzdan faydalanıp büyüyor.En son elimizde kalan tek şey üzüntü ve yıkık hayaller oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Rüyası
Cerita PendekSürekli ihanete uğrayan güzel bir kızın hikayesi acaba gerçek aşkı bulucakmi