Geçiş bölümü, bu yüzden kısa gelebilir, iyi eğlenceler 🤍
*
Taehyung, dalgalı saçlarıyla Jungkook'a sarılmış bir şekilde uyurken yoğun sıcaklıkla gözlerini açtı Jungkook. Hareket etmeye çalıştı ama yapamadı, çok sıkı bir şekilde sarmalanmıştı. Yatak odasının balkonu açıktı ve dün gece ikili banyo yapmıştı, Taehyung tarafından.
Taehyung yüzünden terlemesi, banyo ve kapının açık olma faktörleri jungkook'un hasta olma ihtimalini arttırıyordu ki hapşırığıyla beraber ihtimal ortadan kalkmıştı.. Ard arda küçük hapşırıklar firar ettirdi dudaklarından ve sonra da akan burnunu çekti. Yanında camış gibi yatan adamın uykusunu açtığını fark ettiğinde gülümsedi, en azından iyi şeyler de oluyordu.
**
Sıcak ıhlamur çayını yudumlarken kirpiklerinin arasından ayakta olan ve kendisine bakan adama bakıyordu. Bu durum onu biraz tedirgin etmişti, bilirsiniz ya. Yudumu biraz fazla kaçmış olacak ki acıyan boğazıyla kuru öksürükler meydana bıraktı ve gözlerini sımsıkı kapattı. Gözlerini açtığında karşısında tedirgin gözlerle kendine bakan bir adet Taehyung vardı, ani durum nedeniyle arkaya sıçradı ve gergince gülümsedi. "Ç-çok fazla yakınlaşmadınız mı Bay Kim?"
"Dün gece neler yaptığımızı unuttun sanırım, güzelim?" Taehyung sırıtırken Jungkook dehşet gözlerle kızarmıştı bile. Ne yapacaktı, bu olaylar ne zaman buraya gelmişti ve ona kızamıyordu bile. Ona kapıldığını biliyordu ama karşı çıkamamak başka bir boyuttu..
**
"Seni çok özlemişim, küçük bebeğim."
Taehyung, kucağında oturan miniğinin saçlarını alnından uzaklaştırırken söylüyordu bunu ona. Pişmandı ve onsuz yapamıyordu bunu çok iyi anlamıştı.
"Özür dilerim bebeğim, hepsi benim suçumdu." Jungkook'un başını omzuna yaslarken bu sefer saçında olan elleri sırtında buluştu, kucağındaki beden onun için yaratılmış gibiydi. Dediği gibi onu çok seviyordu.
"Kuralları konuşmak ister misin, bu sefer daha hoşgörülü olacağım; tamam mı güzelim?"
Jungkook'un en tedirgin olduğu şeyler sonuçlardı, çünkü belirsizlik çok fazlaydı. Ve önceden bilmediği şeyleri sevmezdi fakat yüzleşmek zorundaydı. "Evet.."
Taehyung onu kucağında zıplattı ve geriye doğru kaydırdı, yüzleri birbirine bakıyordu artık bebeğinin dudağına minicik bir öpücük kondurdu ve derin bir nefes alıp verdi.
"İlk olarak; bez, mama yeme şeklin, uyku saatlerin aynı şekilde bunları ayarlayacağım güzelim. Seni bu kadar sıkmamam ve özgür bırakmam gerekiyordu haklısın, okula gitmeye devam edeceksin ve derslerin için büyük alanına gireceksin ama evde beraberken küçük alanındasın benim minik bebeğim, tamam mı?"
Jungkook, aralık dudakları ve şaşırmış gözleriyle kafasını sallayıp onayladı. " Tamam!"
"Ders çalışma düzenlemeni ellerimle yapacağım, en iyisini kazanman için çalışacağız bebeğim, okulda büyük alanında olacaksın ve senin için haftada 3 gün okul yapmayı planlıyorum? Bunu müdürle konuşacağım eminim beni kırmayacaktır, okuldayken babacığım kesinlikle yok! Bay Kim anlaştık mı?"
"Hmhm."
"Aferin benim meleğime. Arkadaşlarınla haberin olduğu daim görüşebilirsin tabii izin verirsem ve iyi arkadaşlıklar edin meleğim, onlar yüzünden ceza almak istemezsin ve yeri gelmişken cezalar aynı şekilde, minik kıçının üzerinde oturmak istiyorsun uslu bir bebek olursun? Kim Jungkook anlaşıldı mı meleğim?"
Jungkook konuşma boyunca gözlerini ayırmadığı adama derince bakmaya devam etti ve kafasını salladı. "Anladım babacığım!"
Taehyung gülümsedi, "aferin benim meleğime." ve oğlanına şefkatle sarıldı. Yüzünün her yerine öpücük kondururken saçlarını okşamaya devam ediyor ve kook'un kahkaha ve kıkırtıları ile şenleniyordu, hayatına kaldığı yerden devam edebilirdi çünkü hayatı gelmişti.
****
AYOL AYOL AYOL, merhabalaaar, sonunda softluk 🥺🥺🥺🥺 ben bu kaosa hiç gelemiyorum ya, softluktan ağlayacağınız dönemler geldiiii ve sanırım final de :")
Kitap karmaşası için üzgünüm, geri döndüm~ diğer kitaplarımda yakında yayımda. İyi geceler dilerim 🤍🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Little Prince ×Taekook×
Fanfic°Ageplay° 'Babacığının minik prensi' Bottom! Jungkook Top! Taehyung