Sangwoo'dan
"Okuldan dönerken, komiser Park ile karşılaştım. Bana bir akrabamın evime girdiğini söyledi. Şaşkınlığımı gizleyerek evime yöneldim„
Moon'dan
"Sangwoo'ya bir mektup bırakmak için evine gizlice girdim. Evine girmek kolaydı ama Sangwoo'nun evinin önündeki polislerin sorgulaması beni biraz germişti! Aslında mektup yazmak yerine yüzüne söyleyebilirdim ama ona yaptığım onca utanç verici şeyden sonra... yüzüne bakmaya hakkım var mı bilmiyorum. Mektubu yatağının üstüne bırakıp gidecekken, dolaptan bir sesin geldiğini duydum. Başından beri bir ses duyuyordum sanki ama ses hiç bu kadar net değidi. Dolabı açtım yerde kilitli bir bodrumun olduğunu gördüm. Aslında anahtarı üstünde olmasaydı kurcalamazdım ama vardı işte. Açtığımda aşağıya inen uzun bir merdiven gördüm. Sesi takip ederek aşağıya indim. Çok karanlıktı, elime ipe benzer bir şeyin değmesi ile irkildim ipin ışık olabileceği aklıma gelince, ipi çektim. Çekmemle Önümde çıplak bir Kadın görmem bir oldu. Ne yani Sangwoo kadınları kaçırıp bodrumunda mu tutuyor?!
Kadın; mhmmmmm mhmmmm mhmmm
"Ağzında bant vardı ne dediği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Telefonumu çıkarıp saate baktım saat 4:58'di Siktir!! Sangwoo neredeyse eve gelir hemen buradan tüymem gerek!!! Merdivenlerden hızlıca yukarı çıktım. Sangwoo sanki benim çıkmamı bekliyormuş gibi merdivenlerin başında duruyordu„
Sangwoo; Yoo Moon mu? Senin burada ne işin var!!
Moon; ... b-ben
Sangwoo; Neden geri geldin?! Neden 8 yıl sonra şimdi?!!
Moon; B-ben sadec-
Sngwoo; Biliyor musun aslında gelmen iyi oldu. Ne zamandır seni rüyamda görüyordum beni kovalıyordun HAHAHAHA ne komik öyle değil mi?
Moon; Ben... özür dilerim.
Sangwoo; Ne için?
Moon; Gemişte sana yaptıklarım için. Biliyorum ben zamanı geri alamam ama alma şansım olsaydı inan bana aynı hataları tekrarlamazdım.
Sangwoo; Tabii!! Özürünü kabul ederim ama sen hala yürüyebiliyorken değil!!!
*yaklaşır
* iter
(Yoo Moon'un fotoğrafını atmayı düşünmüyorum Eti puflarım çünkü Yoo Moon'un sizin yarattığınız bir görünüşü olsun istiyorum o yüzden herkes Moon'u istediği gibi hayal edebilir hayal gücünüze kalmış bir şey şimdilik hoşçakalın bb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killing Dancing 18+
Short StoryKilling stalking'ten uyarlanmıştır (Hikayede Yoon Bum bulunmamaktadır)