3

304 10 14
                                    

"Boynumu kestikten yaklaşık 30 dakika sonra kadını gözlerimin önünde öldürmüştü„


1 HAFTA SONRA:



Sangwoo; Ewwww şu sürtüğün cesedi iğrenç kokuyor!! Şunu parçalamamda bana yardım et Moon.



Moon; Tamam.



Sangwoo; Tamam mı? İğrenip inkar edeceğini düşünmüştüm.


Moon; Burada iğrenç olan biri varsa o da benim neden o kadından iğreneyim ki?


Sangwoo; Neden iğrenç olduğunu düşünüyorsun?


Moon; Sana yaptığım onca o iğrenç şeyden sonra mı bunu soruyorsun?!


Sangwoo; Bak bana yaptıkaların benim için bir şey ifade etmiyor artık. Çoktan unutup gittim yani! Neden bu kadar önemsediğini anlamıyorum alt tarafı bana bir kaç kez tecavüz ettin o kadar.


Moon; Senin için bir şey ifade etmiyor olabilir ama benim için çok şey ifade ediyor. Ben tam 8 yıl boyunca her gün o bana korkmuş ve iğrenmiş gözlerle bakarken ki halini hatırladım. Öyle bir bakıyordun ki sanki ...ben... dünyadaki en iğrenç şeymişim gibi!! Ben o gözlerini hiç aklımdan çıkaramadım. Her gün her saniye bu suçluluk duygusuyla yaşadım ben.



Sangwoo; Senden iğrendiğim falan yok!! Bana dokunmanı istemediğim için öyle bakıyordum.


Moon; İğrenmiyor musun benden bile mi?


Sangwoo; İğrenmiyorum dedim ya!!



Moon; İyi, öp o zaman beni!! Öp ve iğrenmediğini kanıtla!!


Sangwoo; ...


Moon; Tch bak gördün mü!? Beni doğuran kadın bile benden iğreniyor sen mi iğrenmeyeceksin!!

*öper

Killing Dancing  18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin