2

374 9 2
                                    

"Beni merdivenlerden aşağıya itmişi sanırım ben... bacaklarımı hissetmiyorum. 


Sangwoo; Demek uyandın! Yarım saattir uyuyorsun iyi uyudunmu bari?

Moon; ...

Sangwoo; Görüşmeyeli sessizleşmişsin bakıyorum! Eskiden konuşan hep sen olurdun şimdi ne değişti? Ah evet rolleri değiştik gibi görünüyor artık patron benim ne dersem yapacaksın anladın mı?!

Moon; Evet.

Sangwoo; Güzel!! Şimdi soyun!! Kıyafetlerini yıkayacağım!

Moon; Gerek yok pis değiller.

Sangwoo; Az önce ne anlaşmıştık?

Moon; Beni çıplak görmemi istemiyorum!!

Sangwoo; Pffff nedenmiş? Önümde soyunmaya bayılırdın!

Moon; Ben değiştim artık eskisi gibi değilim.

Sangwoo; Değişmek mi?! İnsanlar değişmezler sadece değişmiş gibi yaparlar aslında özünde neyse odurlar doğduğundada öldüklerindede! O yüzden değişmiş gibi davranmayı kes!!

Moon; Öyleyse içinde bir yerlerde hala o nazik Sangwoo var mı!?


Sangwoo; Nazik mi? Benim gerçek kişiliğim bu! Senin gerçek kişiliğinde o 17 yaşındaki psikopat kız Bunu ne kadar istesen de değiştiremezsin anladın mı beni!!!

Moon; Belki değiştiremem ama en azından denerim!!! Sende aynını yapmalısın!!!


"Bunları dedikten sonra Sangwoo çok sinirli görünüyordu elindeki bıçak ile bana yaklaşmaya başlamıştı„

*Boynuna dayar

Sangwoo; Belkide sana nasıl uslu bir kız olacağını öğretmem gerekiyordur ha?!!

*Keser

Killing Dancing  18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin