Początki

17 0 0
                                    

Liceum w Tokyoto podobno najlepsza szkoła w Japonii.
Chodzą tam wysportowani i przystojni chłopcy i przepiękne dziewczyny.
Niedawno do szkoły dołączyła nowa uczennica o imieniu Aiko. Przeprowadziła się do Tokyo ze względu na nowy związek jej mamy. Jednak nażyczony jej mamy dużo podróżuje i
Narazie nie ma go w Japonii.
Pierwszy poranek w nowym mieszkaniu był inny niż pozostałe. Aiko dostała nowy mundurek od szkoły. Był bardzo nudny i mało sexy. Podcięła spódniczkę i zamiast czarnego krawatu założyła czerwoną kokardę a zamiast białej koszuli założyła różową. W pasie zawiązała żółty sweter szkolny. W dość wyzywającym mundurku wyszła w pośpiechu z domu. Gdy weszła na teren szkoły wyjęła telefon i od razu zatrzymała ją jedna z samorządu uczniowskiego.
- Podaj mi swoje imię i nazwisko a potem oddaj mi swój telefon.
- Słucham? Po co ci mój telefon?
- W regulaminie szkolnym jest wyraźnie napisane, że jest zakaz używania telefonów komórkowych. Po za tym twój mundurek jest nieodpowiedni.
- Cooooo?!!!!!
- Prosze nie krzyczeć.
Aiko oddała telefon i udała się do Gabinetu przewodniczącej szkoły. Przewodnicząca była najpiękniejszą dziewczyną jaką kiedykolwiek spotkała. Miała długie, proste i czarne włosy i nieskazitelnie jasną i piękną cerę.
Aiko usiadła przy biurku, naprzeciwko niej usiadła przewodnicząca.
Po jej wyrazie twarzy było widać że nie zadowala ją obecna sytuacja. Po krótkim upomnieniu i uwadze do dzienniczka ucznia Uczennica poszła do klasy. Zobaczyła że jest w klasie razem z przewodniczącą.
Potem spojrzała na jej wychowawcę. Nie mogła oderwać wzroku pd niego. Pod koniec lekcji poszła odłożyć torbę do szatni i zaczęła szukać nauczyciela. Zauważyła go jak skręcał za budynek szkoły. Pobiegła za nim i zobaczyła jak sie całuje z przewodniczącą. Z krzykiem pobiegła do sali. Po skończonych lekcjach wróciła do domu. Niecałe 10 minut po niej weszła przewodnicząca. Okazało się, że facet z którym spotyka się jej mama to ojciec przewodniczącej. Mama krzyknęła do córki:
- Aiko poznaj Kayumi, twoją nową siostrzyczkę.
- Coooooo?!!!
Aiko z tego wszystkiego poszła się umyć do wanny. Siedziała w niej 15 minut aż wkońcu mama krzyknęła - Kayumi wskakuj do łazienki bo Aiko pewnie się jeszcze trochę zejdzie.
Kayumi weszła do łazienki i wzięła prysznic. Potem szybko wyszła i rozpakowała swoje rzeczy. Po 5 minutach do pokoju weszła Aiko. Zaczęła się pytać Dziewczynu o to czy jest z nauczycielem i jakie to uczucie całować się z kimś. Aiko zasypywała pytaniami i swoimi uwagami i nawet zauważyła że Kayumi podeszła do niej. Nagle z całej siły uderzyła ją w twarz. Aiko zaniemówiła. Nie wiedziała czemu jej przyszywaną siostra uderzyła ją.
Następnego dnia Aiko cały czas myślała o tym co się stało poprzedniego wieczora. Ubrała się w ten sam mundurek co wczoraj. Poszła do szkoły i ku lekkiemu zdziwieniu nikt nie zwrócił na nią uwagi. Na korytarzu zobaczyła Kayumi. Odrazu zawróciła, i wpadła na różowowłosą dziewczynę.
- Dokąd tak lecisz? - zapytała dziewczyna.
- Nieważne. Jak sie nazywasz? - odpowiedziała Aiko.
- Jestem Yuka a ty?
- Aiko.
- Jesteś nowa?
- Tak. Koszmar jakiś.
- znam ten ból.
- Hehe.
Obie poszły do kasy. Yuka powiedziała, że usiądzie przedemną. Aiko czuła, że wkońcu ma kogoś z kim może pogadać. Na następnej przerwie Yuka opowiedziała Aiko trochę o ich klasie. Moja klasa składała się z 10 uczniów + wychowawca który podoba się prawie każdej uczennicy w szkole.
1) Kayumi Yamamoto - przewodnicząca szkoły.
2) Aya Namakura - Bff Yuno, samotnicza, spokojna, podkochuje się w Akane.
3) Kim Tanaka - tsundere, kocha się w Akane, jest jego bliską przyjaciółką od dzieciństwa.
4) Yuka Gasai - przyjaciółka Ayi, urocza, inteligentna, podkochuje się w Yukkim
5) Aiko Yamamoto - nowa uczennica.
6) Yukki Kato - lubi pisać pamiętnik, przyjaciel Akane, podkochuje się w Yuce, nieśmiały
7) Akane Sato- spokojny, przyjaciel Yukkiego, lubi czytać w samotności
8) Megan Kobayashi - przewodnicząca klasy
9) Daiko Takayashi - wandal
10) Taeko Watanabe - wysoki i wysportowany przystojniak.
Nastał koniec szkoły. Aiko poszła do domu tam czekała na nią Kayumi. Przekazała jej informacje że ich mamy nie ma wróci jutro bo wzięła nadgodziny. Aiko próbowała unikać swojej siostry. Poszła do wanny i siedziała w niej około 10 minut. Gdy wyszła zobaczyła że jakimś cudem napisała do niej Yuka. Nie przejęła się tym po prostu zaczęła pisać z nią. Potem poszła spać. Spała do 12:30. Cóż, jest sobota. Aiko w sobotę śpi conajmniej do 12:00. Mamy jeszcze nie było. Kayumi przygotowała śniadanie i obie usiadły do stołu. Zapytała się czemu Aiko jej unika. Zawstydzona odpowiedziała, że nic takiego nie robi. Kayumi wstała, odeszła od stołu i poszła do pokoju. Aiko z zawahaniem poszła za nią. Siedziała na łóżku, więc Aiko usiadła obok niej i nagle uderzyła ją w twarz z grubej książki. Po chwili mama wróciła. Obie zachowały się jak gdyby nigdy nic. Aiko była jednak przygnembiona bała się swojej siostry, bała się czym ją uderzy następnym razem. Czuła się bezsilnie i była bezsilna. Uważała że nie jest potrzebna na tym świecie. Chciała zwiezyć się ze swoich problemów Yuce ale bała się że Yuka powie komuś i będzie duża afera. Nie wiedziała co ma dalej zrobić. Postanowiła poczekać do następnego razu. Została z takimi myślami do poniedziałku jednak i ten dzień był pełen rozczarowań.
Jak zawsze Aiko wybiegła pierwsza z domu i pobiegła się zobaczyć z Yuką. Na początku nie mogła jej nigdzie znaleźć. Jednak po 10 minutach szukania wkońcu ją znalazłam. Wyglądała i zachowywała się nie co inaczej niż ostatnią. Ale Aiko nie poruszała tematu. Zauważyła też czerwoną plamkę na tważy Yuki. Gdy jej o tym powiedziała Yuka zachowywała się jeszcze dziwniej. Co chwila mówiła o tym że to dżem. W drodze do toalety powiedziała to około 10 razy. Gdy weszły do łazienki Yuka wytarła się chusteczką i weszła do kabiny. Aiko wyjęła papier i powąchała. Ze względu na to że często leciała jej krew z kolana wiedziała jak pachnie i smakuje. Powąchała i od razu zorientowała się, że to krew. Zachwanie Yuki i ta krew zbierało się w całość. Aiko zrozumiała że Yuka ZABIŁA!!
Aiko ze strachu wybiegła z łazienki i pobiegła do klasy. Przez resztę dnia unikała wszystkich a szczegulnie Yuki. Bała się jej. Przez to wydarzenie Aiko przestała chodzić do szkoły. Udawała chorą i została w domu.

Pozdrawiam MikoSanOtaku

Love SICKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz