Mineły około 3 tygodnie a Aiko nadal nie pojawiła się w szkole. Yuka zaczęła się o nią martwić bała się, że Aiko już nie wróci. Yuka zwróciła się do swojej najlepszej przyjaciółki Ayi. Aya poradziła jej aby się z nią spotkała. Yuka posłuchała się jej i urwała się z lekcji. Aya wróciła do swoich obowiązków. Poszła do klasy i obserwowała ludzi. Usłyszała krótką rozmowę Megan i Kayumi.
M: Kayumi! Muszę mieć raport od ciebie na temat tych ludzi co mają nas przygotować do festiwalu.
K: A tak wybacz zapomniałam ci ich dać. Ostatnio mam za dużo na głowie.
M: Ja też przepraszam, że zawracam ci głowę tym ale to są bardzo ważni ludzie, chyba rozumiesz.
K: Jasne, że rozumiem. To jest naprawdę duże wyróżnienie takie warsztaty tylko dla naszej klasy.
M: Masz racje, nasza klasa jest troche nie ogarnięta.
K: Właśnie tego się obawiam. Ten facet jest podobno troche agresywny.
Aya z zaciekawienie słuchała. Nie wiedziała o czym dokładnie rozmawiały ale to był pretekst aby powiedzieć o tym swojemu ukochanemu. Dziewczyna podeszła do Akane i opowiedziała mu o warsztatach. Rozmawiali przez całą przerwę. Ona rumieniła się jak buraczek. Akane zobaczył to ale nie pytał o nic ponieważ dobrze mu się z nią gadało. Niestety przerwa się skończyła a lekcja zaczęła.
Na następnej przerwie Aya podglądała Akane jak gada z jego przyjaciółką, Kim. Zaczęła myśleć o tym jak się jej pozbyć. Z pewnych źródeł dowiedziała się paru przydatnych informacji. Jeśli pozbędzie się jej w sposób "tradycyjni" Akane załamie się, ale jeśli wyrzucą ją ze szkoły Akane ją znienawidzi.
Aya ułożyła kilkufazowy plan.
Faza 1 - zaprzyjaźnienie się z Kim.
A: Hej.
K: O hej Aya.
A: Co tam u ciebie?
K: Nawet dobrze. A u ciebie?
A: Nie mogło być lepiej. Widzę, że masz więcej niż jedno bento. Zjesz aż dwa?
K: Nie no co ty, jedno jest dla mojego przyjaciela. Na przerwie śniadaniowej zjemy razem na dachu.
A: Jak słodko. Taka przyjaźń.
K: Muszę iść. Do zobaczenia.
A: Do zobaczenia.
Faza 2 - doprawienie śniadanka.
Aya szybko pobiegła do schowku w ogrodzie po trutkę na szczury. Szybko wróciła do klasy. Ku jej szczęściu nie było nikogo. Szybko dodała truciznę do bento, które było dla Akane. Na koniec zamknęła pudełko i podrzuciła do torby Kim.
Faza 3 - zdjęcia.
Na następnej przerwie Aya śledziła Kim i Akane. Oboje usiedli na ławce gdzie zaczęli jeść bento. Aya przygotowała telefon i zaczęła robić zdjęcia. Nagle Akane upadł na podłogę i zwymiotował na środek korytarza. Aya uchwyciła cały moment wymiotującego Chłopaka. Potem udała się do klasy i zrobiła zdjęcia wnętrza torby Kim.
Faza 4 - doniesienie
Szybko pobiegła do Dyrektora. Pokazała mu zdjęcia i powiedziała, że Kim chciała otruć Akane. Poprosiła również o dyskrecję.
Faza 5 - kradzież
Następnie Aya udała się na dach gdzie jadły lunch dwie bardzo popularne i bogate dziewczyny. Jedna z nich przechwalała się swoim nowym pierścionkiem. Z obawy że go pobrudzi zdjęła go i położyła na ławce. Aya szybko wzięła go nie wzbudzając żadnych podejżeń.
Wróciła do klasy i włożyła pierścionek.
Faza 6 - opiernicz
Nagle Kim została wezwana do gabinetu dyrektora razem z torbą. Aya podsłuchiwała całą rozmowę. Po chwili do gabinetu weszła właścicielka pierścionka. Krzyczała na dyrektora że ktoś ukradł jej pierścionek. Jednak zauważyła go na biórka mężczyzny. Krzyknęła że to jest jej. Kim przez to wpadła w jeszcze większe tarapaty.
Faza 7 - Koniec zabawy.
Kim została wyrzucona ze szkoły. Akane przestał się do niej odzywać i zostawił ją. Aya była coraz bliżej jego serca.
Wróciła do domu.
Nie chciała kolacji. Odrazu pobiegła do swojego pokoju. Odrobiła lekcje i poszła spać. Śniła o Akane. Jednak z jej snu wybudziła ją pewna myśl. O kim mówiły przewodniczące. Agresywny facet? Co jeśli uderzy Akane? Jest starszy nie pozbędzie się go! Aya przez resztę nocy modliła się o dobro Akane.
Rano drżała cała ze strachu. Gdy pzyszła do klasy widząc ją w takim stanie podbiegł do niej jej ukochany. Zawstydziło ją to jeszcze bardziej. Więc odpowiedziała to co myśli.
Akane: Aya? Co się stało?
Aya: Pamiętasz jak ci wczoraj mówiłam o festiwalu?
Akane: Tak. A co?
Aya: Nie powiedziałam ci jednej rzeczy.
Akane: Jakiej?
Aya: Ten facet... On... Jest....
Akane: Hm?
Aya: AGRESYWNY!!! PROSZE UWAŻAJ NA NIEGO NIE CHCE ABY CI SIĘ COŚ STAŁO!!! KOCHAM CIĘ I CHCE ABYŚ BYŁ BEZPIECZNY!!!
Akane: Em... Aya... Ja... Ciebie też...
Wszyscy w klasie zaniemówili. Aya była zdziwiona, powoli dochodziła do siebie. Jednak im była bliższa Akane tym bardziej się o niego bała, a im bardziej się o niego bała tym większa rządza krwi tego kto zrani jej nowego chłopaka. Jak widać miłość tych dwojga była pisana. Ale. Czy pozbycie się Kim było konieczne? Na to pytanie pojawiają się aż dwie odpowiedzi. Pierwsza - Jasne, inaczej Aya i Akane nie zbliżyli by się tak bardzo do siebie a w obecności Kim, Aya nie wyznałaby mu miłości.
Druga - Niebyło to potrzebne, ponieważ Aya i Akane są w tej samej klasie o festiwalu mogli porozmawiać we trójkę a jeśli chciała mu coś powiedzieć mogła go poprosić na stronę. Oba te rozwiązania wymagają czasu czy wysiłku. Nie ważne co Aya by wybrała oba wybory byłyby dobre. Jednak nie wiemy jeszcze jedenej rzeczy. Czy Akane kocha Aye? Czy kocha ją bo brakuje mu Kim? Czy kocha ją bo się zbliżyli? A może kocha ją od początku? Nie znamy prawdziwych uczuć Akane.
Akane i Aya codziennie rano razem szli do szkoły. Gdy spotykali na drodze Kim szybko jej unikali. (Jeśli ktoś uważa, że lepsza była opcja pierwsza to teraz pewnie zmieni zdanie).
Jak widać miłość Ayi się udała. Jest szczęśliwa. Przy nim czuje się bezpiecznie. Jedyna jej obawa to obawa przed wykryciem niewinności Kim.Pozdrawiam Senpaia MikoSanOtaku
CZYTASZ
Love SICK
RomanceWydaje się że miłoś to tylko uczucie skrywane do drugiej osoby. Jednak to nie to. W tej historii miłość obiera się i na stosunkach damsko męskich i na siostrach. Miłego czytania