3. De berichten

252 20 1
                                    

Happy new year iedereen en bedankt voor het lezen van me boek!!

Oke ik weet het zeker ik ga al de berichtjes bekijken. Wanneer ik me telefoon open zie ik tot me verbazich dat ik 5678 berichten in 38 gespreken.

Wow hoe kan bet dat het er zo veel zijn. ik heb nog nooit zoveel berichten gehad. Misschien geeft iedereen uit mijn klas ook echt om me.

Maar dan realiseer ik me dat als ik zoveel berichten krijg het niet alleen maar goed nieuws hoeft te zijn. Het zou ook kunnen dat in al die berichten gemenen dingen staan.

Ik besluit gewoon mijn WhatsApp te openen en te kijken naar alle berichten.

Na nog wat te aarzelen open ik toch me WhatsApp. En meteen zie ik allemaal berichten van heel veel onbekende nummers.

Ik open het eerste bericht ik zie dat het van een onbekend nummer ze stuurde een paar berichten zie ik.

Ik heb gehoord wat Alison heeft gedaan met je haar en das echt niet normaal

en dat alleen maar omdat ze jaloers is dat doe je toch niet.

Ik heb ook gehoord dat ze wel vaker van zulke streken uithaalt en dat het niemand wat booit zelfs je mentor niet.

Als je erover wilt praten je hebt me nummer x Elenor Swang

Btw niemand vind het kunnen wat ze heeft gedaan.

WAT!!! Dat was was gewoon Elenor Swang die me net apte. Dat is het populairste meisje in de examen klas, zij is gewoon soort van de koninging van de school. Iedereen is jaloers op haar omdat ze knap en populair is en toch zo goed hart heeft. Elonor is de enige bij wie Alison altijd slijmt en tegen op kijkt. En als de koninging al medelijden met me heeft dan zal de rest van de school dat ook zijn.

Snel app ik der terug.

Dankje dat je me dit alles verteld dat je me steund enzo dat doet me echt goed. Tevreden lees ik alle andere berichten. En ik zie allemaal berichten dat mensen me steunen enzo.

Opeens zie ik dat Mercedes me ook heeft geapt. Oow nee dat is een van de beste vrienden van Alison. Wat zeg ik nou het is de beste vriendin van Alison. Die is vast kwaad op mij, dat weet ik zeker. Die gaat vast drijgen dat ik spijt ga krijgen ofzo.

Aarzelend druk ik op der naam en begin te lezen.

Heyy Christine Mercedes hier

Ik wil gewoon zeggen dat het me spijt dat ik weet dat ik wat ik heb gedaan verkeerd is. Ik deed altijd maar mee met de pesterijen van Alison. Ik heb het nooit gewild, want ik weet hoenhet is om geworden gepest. Dit weet je misschien niet maar vroeger werdt ik ook altijd gepest omdat ik rood haar heb en sproeten. Ze noemde me altijd vuurtoren en trokken aan me haar. Gelukkig had ik een meester die er voor zorgden dat het stopten, ik kreeg zelfs veel vrienden. Toen ik naar de brugklas ging was ik bang dat ik weer gepest werdt. Daarom toen Alison begon met jou te pesten deed ik mee eigenlijk omdat ik bang was dat ik zelf weer gepest wordt. En daar schaam ik me echt voor. De directeur kwam ook naar de klas toe en heeft iedereen aangesproken. Best wel heftig gesprek de hele klas is een week geschorst omdat er nooit wat aan de pesterijen is gedaan en Alison is van school gestuurd. Dat lucht op he dat je haar niet meer hoeft te zien.

Maar als je niet meer boos op me bent app me dan.

Omg ik hen nooit geweten dat Mercedes werdt gepest. Ze lijkt altijd zo meeloperig, wist niet dat ze zo deed omdat ze zelf gepest werdt. Eigenlijk heb ik wel medelijden met haar. Maar weet ze deed blijft fout. En wtf is de hele klas geschorst. Ben wel blij dat ik Alison nooit hoef te zien. Na wat geaarzeld te hebben besluit ik Mercedes toch terug te appen.

The Mermaids IslandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu