07. 20.
-Reni, hagyd majd megcsinálom. -elvettem tőle a ruhákat és betettem a bőröndbe- Ülj le, ne emelgess meg hajolgass.
-Megtudom csinálni. Terhes vagyok, nem rokkant. -tárta szét a karját.
-Akkor sem engedem, megcsinálom egyedül, oké?
-Nálad ez azt jelenti, hogy mindent bedobálsz a bőröndbe. -sóhajtott.
Na és? Ez így gyors és precíz munka!
-Lehet, de neked legalább nem kell hajolgatni. -leültettem az ágyra és bepakoltam a ruhákat- Na kész is.
Unott arcal nézett rám Reni és valószínűleg kinyírna a ruhák miatt, szóval gyorsan kéne elterelni a témát.
-Megyünk enni?
Sóhajtva jelezte, hogy igen. Felállt és elindult velem együtt le az ebédlőbe.
-Megint 7 órát kell ülni? -kérdezte fájdalmas arcal.
-Hát, ha nem akarod itthagyni az autót, akkor igen. Azt kéne.
-És...
-Nem. -felnevetett a gyors reakciómon, de már nem válaszolt rá.
Leérve megkerestük a többieket, melyik asztalnál ülnek és csatlakoztunk hozzájuk.
-Sziasztok. -köszöntünk, majd helyet foglaltunk.
-Helló, épp arról beszéltünk, hogy elmennénk állatkertbe, már Magyarban.
-Ja, király lenne. -vihogott Robi.
-Állatkert? -kérdeztem.
Nem épp rajongok értük. Unalmas az egész és, ha gyerekem lesz, akkor sokat fogunk oda járni.
-Jaj, ne csináld már, buli lesz! -vihorászott Andris is.
Mire készülnek ezek?
-Ki van benne? -néztem szét.
-Hát mi tuti megyünk, Emó nem hagy ki egy ilyen alkalmat. -válaszolt Ricsi.
-Mi is megyünk! -mondta Robi.
-Én is mennék. -tájékoztatott Haller.
-Dave? -fordultam felé.
-Ezt már mi is hanyagolnánk, sok munka van így is amit pótolni... -kezdte Dave.
-Oké, Zsolti. -vágtam a szavába.
-Hát, attól függ ki megy. -rántott vállat.
-Szeretnél menni? -néztem Renire, aki bólogatott.
Szóval megyünk az állatkertbe, ez az!
-Mi is menni Gábor haza. -mondta Zsák, Gábor pedig helyeselt.
-Szerintem én is kihagyom. -válaszolt Macu is.
-Na akk én megyek, legalább egy okos ember menjen. -röhögött Zsolti.
○○○○
-Jííí, itt az állatkert. -visított Virág.
-Nyugi Emó. -nyugtatta Ricsi egyből.
Leparkoltam és kiszálltunk.
-Na ez nagy buli lesz! -ordította Andris.
Oda szaladtak a jegyárushoz és már toporzékoltak, mért nem gyorsabb a sor. Virág is csatlakozott hozzájuk, ezért Ricsi is hamar a sorban állt. Mi többiek pedig követtük őket.
Megvettem a jegyeinket, majd a csoportunkhoz állva vártam, hogy Zsolti is megérkezzen.
-Na, hova megyünk először? -kérdezte Virág.
-Mi leszakadunk, megyünk a lámákhoz. Lehet eltűnünk és nem találkozunk többet, de majd hívunk. -mondta Robi és Andrissal együtt már el is futottak.
-Mire készülhetnek? -jött oda hozzám Ricsi.
-Nem tudom, de nagyon gyanús. -válaszoltam.
-Csak ne csináljanak hülyeséget. -sóhajtva lemondott róla, majd Virággal együtt mellettünk sétálva elindultunk.
-De rég voltunk így öten. -Zsolti Reni mellett sétált és magához képest halkan ejtette ki a szavakat.
-Ja, de így 12 is rég voltunk. -csatlakozott Ricsi.
-Furcsa volt. Újra együtt, már senki sem olyan, mint régen, persze jó értelemben.
-Már majdnem mind felnőttünk. -mosolygott Reni.
-Majdnem? -értetlenkedett Virág.
-Igen, a rockerek nem. Most is biztos valami hülyeségre készülnek. -húzta el a száját, erre pedig pont láttuk Andris egy lámán lovagolni, Robit pedig utána futni.
Átvágtattak közöttünk, ahogy a gondozók is, Andris a lámán ülve próbálta felhúzni Robit, akinek ez annyira nem ment, hogy elesett. A gondozók oda értek hozzá, de kiszabadult és futott tovább a lámán lovagló Andris után.
-Na, erről beszéltem. -legyintett Reni.
-Mi a... Haller velük ment nem? -kérdezte Ricsi.
-De. Tényleg, ő hol van? -kapcsoltam én is.
-Lehet elkapták. -nevetett Zsolti.
-Csak nem... -aggódott Reni egyből.
A tömeg akik végig nézték a két idióta előadását kezdett eloszlani, mi meg Haller után keresgéltünk.
⭐⭐⭐
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SZJG-Új Élet | ✔
ФанфикA SZJG szereplői a mindennapi gondokkal egy közös utázásba vágnak. ○○○○ Mindenki szemszögéből íródik. ,,Éppen a wc-ből szedtük ki a telónkat mikor Ricsi tólta be a képét hozzánk. -Mi a jó Istent csinál...