07. 15.
Mindent tökéletesen elterveztem! Az egész útvonal ki volt számolva és megtervezve, hogy 3 nap alatt mindent megnézhessünk.
Erre a két Barom, meg az Idióta, elszúrják.
Reggel, mikor lementünk Davevel a megbeszélt helyre, a földszintre, megvártuk, hogy mindenki leérjen. Elmentünk reggelizni, aztán ismertettem a tervet.
Ennek a közepén Zsolti csak úgy a semmiből kiszaladt. Mint kiderült, galambokat kergetett. A Barmok pedig követték. Nem is ők lettek volna!
Visszajöttek, egy kisebb balhé és elindultunk.
-És mikor érünk vissza? -Ricsi.
-Itt van meki? -Cortez.
-Én éhen döglök. -Barom1.
-Hány órája sétálunk már? -Idióta.
-Szerintem vagy 30! -Barom2.
Ilyen ostoba kérdésekkel kellett szembe néznem.
-Gyerekek, nem lehetne egy kicsit kevesebb szenvedéssel? -nézett szét Haller.
-A tanárúr tudja, hogy felnőtt emberek vagyunk?
-Az Idióta tudja, hogy nem úgy viselkedik? -szóltam vissza Zsoltinak, mikor visszakérdezett Haller teljesen jogos kérdésére.
-Jó van na'! Nem tehetek róla, még gyerek vagyok.
-Akkor mért kötsz bele Hallerbe? -kérdezte Ricsi.
-Mert, mér ne'? MUHAHAHA.
Mondom Idióta!
Megforgattam a szemem és tovább mentem. Semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy Zsolti hülyeségét hallgassam.
Láttam egy körhintát, ami össze vissza forgott és felcsillant a szemem.
-Jól van, aki nem akar tovább jönni velem, az felülhet arra a körhintára. Majd visszajövünk ide, ha végeztünk.
A Barom1 és Barom2, Idiótával együtt oda kapták a fejüket. Összenéztek és bólintottak. Vigyorogva fordultak körbe. Ricsi és Virág is csatlakozott hozzájuk. Macu gondolkozott rajta, hogy a városról vagy a hányó emberekről csináljon képet. Megjegyzem az utóbbi undorító!
Végül a másodikat választotta, így ők 6-an elindultak.
Kérdőn néztem Cortezre, aki fülhallgatóval a fülében velünk maradt.
Csak hanyagul Renátára mutatott és megfogta a kezét.
Chhh... szerelmesek.
Bár méltányolom benne, hogy nem hadja egyedül a terhes barátnőjét!
Tovább mentünk a látnivalók sokaságához és mindet megörökítettük. Akár csak a szemünkkel, vagy a fényképezőgépekkel.
Este 6 órára végeztünk és vissza indultunk a szórakozókhoz.
Egy padon ülve, valami cukros dolgot szopogatva, néztek minket közeledni.
-Sziasztoook! Milyen volt? -ugrott fel Virág a padról.
-Szuper. -mosolygott rá Renáta.
-És valójában C? -nézett az említettre Ricsi.
-Unalmas. -zárta le ennyivel.
-Nem volt unalmas! -vitázott Renáta.
-Neked minden ami számunkra unalmas, jó móka Ren!
-Nem igaz! -nevetett.
-Ja, sokat változott az elmúlt 4 évben. -védte Cortez.
Nyálas. Fjjjhh.
-Szóval Cortezesebb lett? -kérdezte Zsolti.
-Cortezesebb? -nézett Reni rá.
-Cortezesebb! -biccentett Cortez.
-Tényleg jobban hasonlítasz rá, Reni. -mondta Virág is.
-Ez nem igaz!
-De nyugi, Cortez is változott. A te írányodba! -kacsintott Dave.
Erre egy hatalmas vita keletkezett. Mindenki a saját igazát fújta. A párok azt bizonygatták, hogy nem hasonlítanak a másikra. A kívül állok pedig a tulajdonságokat sorolták, amiben változott az adott személy.
⭐⭐⭐
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG-Új Élet | ✔
FanficA SZJG szereplői a mindennapi gondokkal egy közös utázásba vágnak. ○○○○ Mindenki szemszögéből íródik. ,,Éppen a wc-ből szedtük ki a telónkat mikor Ricsi tólta be a képét hozzánk. -Mi a jó Istent csinál...