Bölüm3

14 7 5
                                    

Züleyha kalkar ve üzerini değiştirip okula gider...
Ve sınıfa girer masasına oturur morali bozuk bir şekilde ve zil çalar öğretmen sınıfa girer ders ingilizcedir ve hoca anlar Züleyha nın morali bozuk olduğunu ve züleyha Ya sorar "neyin var senin züleyha" züleyha der ki " basım ağrıyor sadece hocam" der ve derse devam ederler ama züleyha nın morali bozuk olmasının sebebi sabah evden çıkmadan önce annesi ve babasının kavga sebebiydi ve bunu öğretmenine diyemedi ve zil çalar ders biter selin ve selim kantine inmek için züleyha yı da çağırır ama züleyha inmek istemez...
Basını sıraya koyar Ve içeriye aynur gelir züleyha'yla konuşmak için aralarında söyle bir konuşma geçer;

Aynur: neyin var kız senin

Züleyha: bişeyim yok

Aynur: var var anlat bakem

Züleyha: kız gerçekten yok olsa neden anlatmayayım, yusuf nasıl

Aynur: vay hemende merak eder sevgilisini

Züleyha: ne sevgilisi kız

Aynur: doğru söyle ama sende yusufu seviyorsun dimi

Züleyha: evet ve bunu yusufa dedim

Aynur: ciddimisin vayy yengemize bak sen

Züleyha: manyak sus duyacaklar

Der ve zil calar ve aynur sınıfına gider züleyha'nin ablası gelir ve onu okuldan alır acilen şehir dışına çıkmaları gerekiyormus ve okuldan ayrılır züleyha...
Yusuf onu bütün gün arar ama bulamaz çünkü züleyha çoktan gitmişti ama yusuf un haberi yoktu...

Ve züleyha 1 hafta boyunca okula gelmez yusuf onu merak eder ve ablasına mesaj atar ama o da cevap vermez yusuf daha çok merak eder aslında ablası mesajı görür ama züleyha istemez onun mesaja cevap vermesini sebebi ise " Züleyha, yusuf hakkın da herşeyi öğrenir yusuf ondan önce başkasıyla beraber olduğunu öğrenir ve Züleyha onunla konuşmak istemez" ve eve gelirler züleyha bütün gece bunu düşünür "acaba yusuf bana neden söylemedi?" Diye ve uykuya dalar sabah olur ve hazırlanıp okula gider yusuf onunla konuşmaya çalışır ama züleyha onu duyamazdan gelir ve yusuf yanından çeker gider...

Günler böyle ilerler yusuf ve züleyha birbirini görseler aynı yerde olsalar bile konuşmazlar züleyha yusufa çok kırılmıştır Ama sonra yine eskisinden daha iyi olmuştur araları...

Sizce diğer bölümde ne olacak?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin