Niekdedy boli aj chvíle keď sme stáli obaja proti sebe..
Ale nikdy to nerozdelilo našu lásku..
Ani Erikova vojna to nezapričínila nikto..
Len sme mali zle informácie o sebe a taktiež bolo za našimi chrbtami ohováranie...
Erik nás chcel rozdeliť a ku koncu vojny sme sa obaja postavili proti nemu..
Nevzdali sme sa ani jeden a nikdy nás to neoslovilo ale len posílilo len ako som mala vedieť či to takto skončí ako som mala tomu zabrániť..?
Mala som pevnú vôľu a aj mám..
Pár rezných rán mám priamo na srdci páli ma len pomislenie natu bolesť...
Viem že si tomu hovoril že to boli blbosti prečo som tie rany schytala ale viem ako moc ťa tie výčitky boleli..
Bola som pri všetkých ranách a zraneniach s tebou nikdy som ti to nebrala za zlé ale akokeby si my to vyčítal že má to urazilo...
Každá jedna veta, myšlienka,výčitka,hnev,
Ale všetky tvoje rany som ti odpustila bol si rád aj ja som bola aj som neľutujem že som ti odpustila som rada že som napravila niečo čo som mala už dávno...
Ale ak to má byť koniec ver v to že ti v tvojom rozhodnutí nebudem brániť...
A ako som od teba počula ty mne tiež nie..
Milujem ťa Andrej
❤️
A budem navždy.. v mojom srdci
Ale nezabudnem na naše krásne vspomienky a chvíle čo sme spolu prežili a neľutujem že som ťa milovala práveže som s toho šťastná...
Bol si moje všetko moja slabina a vedel si to..
Taktiež sme si boli navzájom vždy otvorený a zraniteľný..
Ublížili sme si to minulosti párkrát ale to je preč...
Je to odpustené..
A môj Zamilovanček môže žiť svoj ďalší život..
S druhou osobou a dúfam že im to bude klapať ale nezabudni vždy ťa budem mať rada aj napriek tomu čo sa stalo...👁️+++++🤗+++++👁️
YOU ARE READING
;-𝔉𝔬𝔯𝔤𝔢𝔱 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔐𝔢-;
Romance𝔖𝔪𝔲𝔱𝔫𝔢́ 𝔞 𝔭𝔬𝔠𝔥𝔪𝔲̀𝔯𝔫𝔢̄ 𝔪𝔶𝔰̌𝔩𝔦𝔢𝔫𝔨𝔷 𝔰𝔱𝔯𝔞́𝔱 𝔩𝔞́𝔰𝔨𝔷 𝔟𝔶𝔳𝔞 𝔱𝔞𝔷̌𝔨𝔢́ 𝔞𝔧 𝔟𝔬𝔩𝔢𝔰𝔱𝔦𝔳𝔢̀. 𝔖𝔬𝔪 𝔱𝔯𝔬𝔰𝔨𝔞𝔠̌𝔬 𝔩𝔢𝔷̌𝔦 𝔫𝔞 𝔭𝔬𝔰𝔱𝔢𝔩𝔷 𝔞 𝔣𝔞𝔩𝔬𝔰̌𝔫𝔢 𝔰𝔞 𝔲𝔰𝔪𝔦𝔢𝔳𝔞. 𝔄𝔟𝔶 𝔰𝔬𝔪 𝔪𝔞𝔩𝔞 �...