=Trápenie=

0 0 0
                                    

V poslednej dobe sa trápim,
Trápim sa preto lebo nepíšeš,nevoláš,
Chodíš von a nedáš mi o Tom vedieť,
Ako sa mám potom nebáť o teba a tvoje bezpečie mi ide najviac a tvoj úsmev ma počúva ďalej...
Niekedy premýšľam že si ublížim ale tiež počúvam svoje srdce a aj mozog...
Srdce si pamätá ako si ma prosil aby som si neublížila...
Bál by si sa a nechcel by si ma stratiť pre svoju blbosť...
Ale potom prečo sa rozhodnem keď nie pre smrť môj navrh je smrť a nič viac ale keď to chceš počuť už som mala predstavu o Tom ako sa režem ubližujem si ako ostatný ..
Pretože chalan ktorý ma nechce sa somnou rozíde a potom si ja budem ubližovať..?
Čo som sprostá si ubližovať kvôli chalanovi ktorý si moju lásku ani nezaslúžil?..
Áno hovorím o vás
(Marek,Pepa,Martin,Daniel,Erik)
Vy ste ten pocit bezmocnosti a ostatných veci nič iné ste nechceli len ma využiť v real a potom odkopnúť a to je všetko a ja tam niekde tehotná v depresiách a nvm čo si mám počať...
No Andrej bol z vás jediný čo priznal pravdu a povedal že by ma zobral pod vlastné krídla a stále mu to verím a keby urobil to isté čo vy ...
Nemala by som ho rada zato ale on nemôže zato...
Je to teneger rovnako ako my všetci ale aj tak ho stále ľúbim...
🙂_______🙂

;-𝔉𝔬𝔯𝔤𝔢𝔱 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔐𝔢-;Where stories live. Discover now