Tie zážitky a vspomienky stoja zato stoja za tú snahu ich tu povedať..
Síce sme sa nedostali až tak ďaleko ale prvý dotyk hovorí za všetko...
Na naše prvé stretnutie nikdy nezabudnem...
Bolo krásne dokonca si mal aj príležitosť zoznámiť sa z mojom mamou ktorá ťa má rada..
Keď sme sa poprvé videli mali sme tú istú myšlienku padneme si do noty?...
Čo ak nám to nebude klapať tak ako v hovore či hrách?
Balí sme sa toho aj tak napriek tomu sme sa ľúbili a mali radi...
Mal celú tvár vysmiatu keď si ma uvidel...
To aj ja možno sme boli pár metrov od seba ale vzdal si to?...
Nie nevzdal dokonca si sa prekonal...
Prekonal si svoju hanblivosť a dotkol si sa môjho chrbta...
Prvý dotyk nádhera mohla som len závidieť sama sebe akého odvážneho a opetavého frajera mám...
Čo sa dokonca hanbí rovnako ako ja..
Bol to krásny pocit akokeby si sa o mňa bál aby som nespadla s tej terasy dolu...
Keď sme tam prišli...
Upozorňoval si ma aby som nespadla lebo keď tak spadnem ja tak aj ty a to už je len náznak opätavosti a odvahy...
To prvé stretnutie bolo krásne odohralo sa presne
15.6.2020
O 13:15
Vtedy sme pre teba prišli na aute pamätáš..
Milujem ťa
A nebude mi vadiť ak ma odmietneš znovu ja som pokročilá ďalej k prvému dotyku na chrbte až k dobrej nálade.
Ľúbim ťa ty môj zamilovanček.
A vždy budem.^^^^😋❤️😝^^^^
YOU ARE READING
;-𝔉𝔬𝔯𝔤𝔢𝔱 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔐𝔢-;
Romance𝔖𝔪𝔲𝔱𝔫𝔢́ 𝔞 𝔭𝔬𝔠𝔥𝔪𝔲̀𝔯𝔫𝔢̄ 𝔪𝔶𝔰̌𝔩𝔦𝔢𝔫𝔨𝔷 𝔰𝔱𝔯𝔞́𝔱 𝔩𝔞́𝔰𝔨𝔷 𝔟𝔶𝔳𝔞 𝔱𝔞𝔷̌𝔨𝔢́ 𝔞𝔧 𝔟𝔬𝔩𝔢𝔰𝔱𝔦𝔳𝔢̀. 𝔖𝔬𝔪 𝔱𝔯𝔬𝔰𝔨𝔞𝔠̌𝔬 𝔩𝔢𝔷̌𝔦 𝔫𝔞 𝔭𝔬𝔰𝔱𝔢𝔩𝔷 𝔞 𝔣𝔞𝔩𝔬𝔰̌𝔫𝔢 𝔰𝔞 𝔲𝔰𝔪𝔦𝔢𝔳𝔞. 𝔄𝔟𝔶 𝔰𝔬𝔪 𝔪𝔞𝔩𝔞 �...