În mintea lui Scorpius: De ce n-am rămas acasă?! Ok...bați la ușă și dacă îți răspunde cineva o rogi să vorbești cu Polly! Simplu...
Scorpius bate la ușă
Delphiny: Oh...bună Scorpius! Ce te aduce pe-aici?
Scorpius: Am...bună ziua! Aș putea vorbi cu Polly?
Delphiny: Sigur! Intră! Scuze că te întreb dar ai venit s-o vezi pentru copil?
Scorpius: Și dumneavoastră știți de sarcină?
Delphiny: Mda...chear dacă Astoria...nu este de-acord cu acel copil...
Scorpius: Mda...nici părinții mei n-au avut o reacție prea bună...
Delphiny: Camera ei este accea!
Scorpius: Mulțumesc!
Polly: Scorpius? Ce faci aici?
Scorpius: Trebuie să vorbim ceva foarte serios!
Polly: Ce anume?
Scorpius: Uite...nu vreau să am grijă acel copil! Înțelege te rog! Nu te iubesc nici pe tine nici pe acel copil! Vreau...să îl avortezi...
Polly: Cum?! Tu te auzi?! Scor! Avortul este crimă! Nu pot face asta! Nu vreau să-l avortez! Îl iubesc! Nu poți veni tu acum și să-mi spui să-l avoztez când nici nu vrei să-l vezi măcar odată! Nu ai dreptul ăsta!
Scorpius: Ce nu înțelegi Polly?! O iubesc pe Rose!
Polly: Am înțeles asta! Am să te las în pace! Fii cu Rose! Dar eu copilul ăsta nu-l avortez!
Scorpius: Ce nu poți înțelege?! Acest copil mă va ține legat de tine pentru totdeauna! Vreau să fiu fericit!
Polly: Ai venit de geaba! N-am să-l avortez! Ieși afară!
Scorpius: Ok...dar vreau să știi! Nu te mai apropia de mine! Nu vreau să stric prietenia dintre părinții noștri!
Polly: Ușa este acolo! Nu te voi ține aici cu forța...
*Mai târziu*
Hugo: Deci? Cum a mers discuția cu Polly?
Scorpius: Nici cum! Nu vrea să avorteze! Dar~...cum a mers întâlnirea cu iubițelul tău?~
Hugo: Am decis împreună că ar trebui să le spunem părunților de relația noastră...
Scorpius: Te susțin!
Hugo: Îmi este așa frică, Scor!
Scorpius: Îl țin eu pe tata!
Hugo: "Haha"
Scorpius: Când vei face asta?
Hugo: În seara asta...
Scorpius: E clar no să iasă bine absolut deloc!
Hugo: Știu! Dar noi tot împreună rămânem!
Scorpius: Normal că rămâneți împreună! Eu nu vă las să vă despărțiți!
Hugo: Nici nu vrem asta! Eu și Eliot vom fii împreună indiferent ce spun ei!
Scorpius: Așa te vreau, Hugo! Acum te las am niște treabă!
În mintea lui Hugo: Ok...trebuie să fac cumva să le spun!
Dintr-o dată o bufniță întră pe geam.
În mintea lui Hugo: E de la Eliot!Hei, Hugo! Sper că citești asta înainte să le spui alortăi că vrei să mă prezinți! Nu mai putem să ajungem din păcate! Mamei i s-a făcut rău și tata mi-a sugerat să amânăm! Sper că o putem lăsa pe altă dată! Sper că nu te-ai spupărat...te iubesc!
În mintea lui Hugo: Ok...am să îi scriu și am să îi spun că totul este în regulă!
*Peste 10 minute*(Perspectiva Eliot)
În minte lui Eliot: Oare e de la Hugo?Hei, Eliot! Este totul în regulă nu mam supărat! Înțeleg...o putem lăsa pe altă dată chear e ok! Ai avut noroc că încă nu le-am spus alormei că vreau să te prezint! Păi...ne mai vedem poate la Hogsmade...într-o zi! Măcar acum nu mai trebuie să ascundem că ne întălnim! Te iubesc mult, by!
Cu drag Hugo
CITEȘTI
Rose si Scorpius o dragoste adevărată
RomanceO poveste de dragoste între Rose Weasley și Scorpius Malfoy