Un sacrificiu

60 2 1
                                    

Au trecut săptămâni întregi de când Scorpius nu s-a mai trezit. Rose avea dubi nu știa dacă se va mai trezi vreodată. Era speriată mereu spunând că este doar vina ei dar Hugo și Eliot încercau să o liniștească și să îi spună că nu a fost vina ei. Din fericire pentru toți Polly n-a mai apărut în peisaj de când a înțeles că Scorpius nu o mai vrea pe ea și că el defapt o vrea pe Rose însă Polly nu știa că Scorpius e în comă și nici că s-a drogat s-au că a început să bea.
În mintea lui Rose: Ce mă fac? Dacă Scorpius nu se mai trezește? Dacă moare?
Polly: Hai că am văzut-o și pe-asta!
Rose: Lasă-mă!
Polly: E vorba de Scorpius?
Rose: Tu de unde ști?
Polly: Am auzit doar...ce e cu el?
Rose: Are probleme grave la plămâni...
Polly: Mai exact?
Rose: Nu știu mai multe!
Polly: Vreau să...fim prietene...sincer
Rose: Sigur...
În mintea lui Polly: Trebuie să fac ceva! Dar ce? Cred că aș putea să...dar e prea periculos! Însă trebuie s-o fac!
Hugo: Rose!
Rose: Da?
Hugo: Ne-a chemat asistenta!
Rose: Poate Scorpius e bine!
*La cabinet*
Asistenta: V-am chemat aici pentru că am o veste proastă...Scorpius are nevoie de un donator altfel va muri...
Rose: Există cineva compatibil?
Asistenta: Putem afla dacă face niște teste...
Toți prietenii lui Scorpius au făcut testul.
Asistenta: Îmi pare rău dar nici nici unul nu este compatibil...
Rose: Asta înseamnă că...
Asistenta: Înseamnă că dacă pacientul nu se tezește într-o săptămână...va trebui să-l deconectez de la aparate...
Hugo: Dar trebuie să existe o soluție!
Asistenta: Din păcate nu...
*Seara*
În mintea lui Polly: Trebuie să fie aici adică pe bune sunt în pădurea interzisă trebuie să găsești niște sânge de unicorn!...bingo!

Rose si Scorpius o dragoste adevăratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum