Tanrı'nın, gücü vardır. Gücü vardır ki, evreni yaratmıştır. Gücü vardır ki, O'na tapacak melekleri, cinleri ve insanları vardır. Gücü vardır ki, yarattığı her canlının içinde, inanma duygusu vardır. Her canlının, her insanın, her cinin, her şeytanın, her meleğin, her yaprağın, her rüzgarın, yalnızca tek bir yaratanı vardır.
O, insanı yaratmadan önce dünyanın her yerinden bir kısım toprak (balçık) toplandı, Tanrı onu kendi dilediğince şekillendirdi. Melekleri, cinleri ve tüm yarattıklarını huzuruna topladı. Adem'i; ilk insanı yaratmıştı ve huzurundaki tüm yarattıkları, ruhu üflenince O'na secde ettiler. Ancak bir yaratılan, O'na secde etmedi.
İblis.
Tanrı buyurdu: "Ey İblis! Ne oluyor sana da, secde edenlerle beraber olmuyorsun?"
İblis şöyle dedi: "Kuru bir çamurdan, şekillenmiş bir balçıktan yarattığın insana secde edemezdim."
Tanrı tekrar buyurdu: "Öyleyse oradan çık! Sen, artık kovulmuş birisin. Kıyamet gününe kadar lanetim senin üzerindedir!"
İblis: "Yüce Rabbim! Öyle ise insanların kabirlerinden kaldırılacakları güne (kıyamete) kadar bana mühlet ver" dedi.
Tanrı buyurdu ki: "Sen mühlet verilenlerdensin. Benim katımda bilinen vaktin gününe kadar..."
İblis şöyle dedi: "Yüce Rabbim! Beni saptırdığın için, mutlaka bende yeryüzünde onlara günahları süsleyeceğim ve onların hepsini mutlaka azdıracağım!"
O zaman Tanrı buyurdu: "Sana emrettiğim zaman, seni secde etmekten alıkoyan nedir?" İblis karşılık verdi: "Ben," dedi. "Ondan hayırlıyım; beni ateşten, O'nu çamurdan yarattın!"
Tanrı buyurdu: "Öyleyse oradan in, orada büyüklük taslamak senin haddin değildir. Çık, çünkü sen aşağılıklardansın."
İblis tekrar karşılık verdi: "Bari bana insanların tekrar diriltilecekleri güne kadar süre ver."
Tanrı buyurdu: "Haydi, sen süre verilmişlerdensin."
İblis, Tanrı'ya son sözlerini söyledi: "Öyleyse," dedi. "Beni azdırmana karşılık, and içerim ki, bende onları saptırmak için senin doğru yolunun üstüne oturacağım! Sonra (onların) önlerinden ve arkalarından, sağlarından ve sollarından sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden bulmayacaksın!"
Tanrı İblis'e son defa buyurdu: "Haydi, sen yerilmiş ve kovulmuş olarak oradan (cennetten) çık! And olsun ki, onlardan sana kim uyarsa, (bilin ki) sizin hepinizden (derleyip) cehennemi dolduracağım!" ... (Kur'an-ı Kerim)
❌ ❌ ❌ ❌
Ve İblis, cennetten kovuldu.
Bazı dillerde Akuma (Şeytan) olarak bilinen İblis, Tanrı'ya and içtiği üzere insanlara musallat olmaya, onları bulundukları yoldan itmeye başladı.
Bu hikaye böyle başlıyor. İnsan vücudundan geçebilecek türdeki ateşten yaratılmış cinlerle, onların başı İblis, ve diğerleriyle.
İnsanların başı dertte.
Farkında olmadan yaptığımız her yanlış davranış, bizi O'nun (İblis'in) yoluna daha çok yakınlaştırıyor.
Tanrı buyuruyor: "Şeytan sizlere (insanlara) vaad eder ve sizleri boş umutlarla oyalar. Oysa şeytanın onlara vaadi, aldatmadan başka bir şey değildir."
AKUMA (Şeytanın Oyunları Serisi 1)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKUMA (Şeytanın Oyunları Serisi 1)
General FictionŞEYTANIN OYUNLARI SERİSİ - 1- Akuma'nın kurbanlarından bir genç kız. Neslihan'ın tek gecelik bir ilişkisinden ve başına gelen olaydan sonra yaşadığı hayatı çok değişti. Yolda eline fal baktırdığı kadın, onun elini bıraktıktan 1 gün sonra katledilmi...