Aycan
Her zamanki gibi yine geç uyanmıştım.Buna aldırış etmeden yavaş bir şekilde şirkete gitmeye doğru hazırlandım.Aslında şirkete gitmeyi istemiyordum çünkü Burak 2 haftadır benim yanımdan ayrılmıyor.Bana olan ilgisini çok belli ediyordu.Bundan çok rahatsızdım.Bunları düşünürken şirkete varmıştım.Karşımda birden 2 metre civarlarında mavi gözlü çok yakışıklı bir adam gördüm.Gözlerimi ondan ayıramıyorken onun yanındaki Burak bana seslendi ve beni çağırmıştı.
Barış
Bugün yeni şirketimde ilk günümdü.1 aydır çalışmıyordum çünkü eski şirketimde sevgilim beni en yakın arkadaşımla aldatıyormuş.Bunu atlatmam uzun sürmüştü ama sonra düşünmüştüm bana kız mı yoktu:) Arabamdan inip şirkete giriş yaptım beni karşılamaya birisi gelmişti.5-10 dakika konuştuktan sonra Burak yanımıza bir kız çağırmıştı.Kız bakışlarıyla adeta beni süzüyordu.İçimden galiba şirketteki eğlencemi buldum dedim.
Aycan
Biraz korkarak biraz sevinerek onların yanına gitmiştim
Burak:Merhaba Aycancım seni Barışla tanıştırayım
İçimden Burak'a söverken elimi Barışa doğru uzatmıştım.Elimi tuttu ve uzunca bir şekilde salladık.
Burak:Tanışmanız bittiyse ben gidiyorum.Aycan sen Barışı odasına götür gezdir şirkette.Bu arada kendine dikkat et.
Bunu dedikten sonra yanağımı öptü ve gitti.Ben olayın şokundaydım.Bu kadarı fazlaydı.Birden duyduğum sesle irkildim
Barış:Sevgilinin öpücüğünün etkisinden çıktıysan beni odama götür yada sevgilinden rica et ben bu yakışıklı çocuğa bakmaktan odasına götüremiyorum sen götürür müsün de.
Ayy Barış nerden biliyor ona baktığımı yoksa o da bana mı bakıyordu.Aklımdaki düşünceleri kenara atıp ona cevap verdim.
Aycan:Nerden çıkardın yakışıklı olduğunu,sana baktığımı?Ayrıca Burak benim sevgilim değil.Gel takip et beni.
Barış:Gözlerin öyle söylemiyor ama:) Neyse geliyorum civciv
Aycan:Ben Burak'a mı bakıyorum gıdıklada güleyim bari bu arada civciv ne ya benim adım var.Odan burası bişey olursa şurdaki odadayım.Barış:Ben sana onu mu demeye çalıştım.Neyse civciv görüşürüz.Bu arada benim sana işim düşmez ama senin düşerse ben burdayım:)
Çok egolu bir arkadaşımız herhalde
Aycan:Benim mi sana işim düşücek görüşürüz bay ego.
Barış:Tabi görüşeceğiz:)
İKİ SAAT SONRA
Barış
İş yerime alışmaya çalışıyordum.Burda çok eğlenecektik.Birden kapı çaldı.Giren Aycandı.
Barış:Senin iki saate bir işin düşecekse durumumuz zor desene
Aycan:Şuna bak ya kendini ne sanıyorsun.
İyilik yapanda kabahat ben çıkıyorum.Çıkmasına izin vermeden kolunu tutmuştum.Onu kendime çevirdim aramızda az bir mesafe kalmıştı.Utancından yanakları kızarmış arkaya doğru gidiyordu ve sert bir şekilde kafasını duvara çarpmıştı.Ben kendimi gülmeden tutamadım.Ve küstahça ona;
Barış:Öpeyimde geçsin
Aycan:Allah allah burası sapıklar şirketimi ya
İçimden kim aycan'a sapıklık yapıyor diye düşündüm
Barış:Tamam tamam hemen kızma gel buz alalım
Buz aldıktan sonra sordum
Barış:Sen niye odama gelmiştin?
Aycan:Öğle yemeğine çağırmak için ama sen hakkını kaybettin
Barış:Hmm ne yaparsam kendini affettiririm küçük civciv?
Aycan:Bana civciv demezsen gidebiliriz:)
Barış:Peki küçük civc...
Aycan:Ya Barış öyle olsun
Barış:Ya bişey demedimki bu arada ilk günden trip yemeye başladıysak işimiz zor desene Aycan:) Eee hangi lokantaya gidiyoruz?
Aycan:Ne lokantası şirkette yiyecektik?
Barış:O zaman baş başa yiyemeyizki:(
Aycan:Hem baş başa yiyeceğimiz kim söyledi ama belki bir gün yiyebiliriz;)
Şirketin yemekhanesine doğru gittiler
Evet arkadaşlar 1. bölümün sonuna geldik.İlk defa yazıyorum sizce nasıl olmuş? Nerde hata yapmışım kısa mı olmuş uzun mu? Görüşleriniz bildirirseniz sevinirim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AYBAR HİKAYESİ
FanfictionBarış kendine bir eğlence bulmuştu ama o eğlence eğlenceden çıkıp başka bir şeye mi dönüşecekti?