Sny i sklepy

1.7K 90 95
                                    

8.34

Użytkownik Autor jest dostępny/a

Autor: Czy tylko ja mam pojebane sny!!!?

Durian i 11 innych użytkowników jest dostępnych


Durian: Jak ja cie zaraz pierodolne!!! Idź spać!!!

Aizawa-sensej: Pierwszy raz się zgodzę z Bakugou

Pikchu: Każdy ma jakieś pojebane sny

Autor: Ale mi się kuraw śniło, że byłam w ciele Deku, ale byłam sobą w swojej rodzinie itp. I jakiś typ jest u nas w domu ja spierdalam i skacze po drzewach i płotach (mieszkam na odludziu tu prawie domów nie ma!) Jeden mój skok to było takie 20m. Za pierwszym razem uciekłam i później znowu tak samo, ale to był jakby inny sen i znowu uciekam i skacze złapał mnie, ale udało mi się spierdolic do domu. Podrzucił wcześniej karty do wróżenia do mojego domu i coś jeszcze. Jakieś wróżbitki (coś takiego) to zbadały i powiedziały, że to podróbki. Ktoś powiedział (Chyba Todo), że specjalnie to zrobił by odrzucić do niego podejrzenia dając coś czym się nie zajmuje. Nagle zmiana scen. Bakugou, Todoroki i jacyś tam jeszcze grają w pokera w piwnicy jest takie czerwone światło jakby to było jakieś miejsce do wyłowywania zdjęć. Coś tam gadają, Todo zachowuje się jak nie Todo i Baku olśniło. Jebnął Todo w łeb i ściągnął mu peruke! Okazało się, że porywacz przebrał się za Todo, by zdobyć dane kogo podejrzewamy, itp.

Pikachu: Wygarłaś

Autroka: A to jeden z normalniejszych moich snów!

Durian: Dobra wszyscy wiedzą, że jesteś pojebana, ale KTO KURWA POZWOLIŁ CI DO MNIE MÓWIĆ "BAKU"!!!!!!!!!!!!?

Kirishima: Spokojnie Bakuś

Durian: ( ಠ ಠ )

Kirishima: (●◠‿◠●)

Stalker:  (¬‿¬)

Durian: A jeśli chodzi to ten sen, to mogę jebnąć mieszańca nawet bez podejrzeń porwania

Zamrażarka: Czemu jestem tym złym?

Autor: A czemu mi się śniła kotośmiotnica, dzieciak z wielkim łbem co wykupił moją podstawówkę i chciał wszystkich zajebać, czy to, że barakydowałam się w podstawówce z postaciami z kreskówek przed zombie lub sen, który mi się śnił w śnie?

Autor: Moje sny są pojebane!!!

Zamrażarka: Właśnie widzę

Durian: Ogólnie jesteś pojebana, a te sny to tego skutek

Autor: Ja pojebana?!

Autor: No w sumie 🐟 racja

Autor: Ale to nie ja mam dwa sklepy!!!

Pikachu: O czym tu mówisz?

Kirishima: Właśnie

Autor:

Autor:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
BNHA na messengerzeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz