Bahardan:
Ben ekinin bi fani gibi biseydim aslinda. Ask bocegi felan degildi benim sevgim. Yani aska inanmayan birisi nasil sevebilir? Ama bu bi gercekki ekini gordugum her zaman bisey oluyodu bana. Yada bilmiyorum. Bi aliskanlik da olabilir.
Bugun yine okulda kantin sirasindaydim. Tabiki sicak cikolata ve caramiyo yiycem sacmalamayin;)
Ekin le konusmamizin ustunden 1 hafta gecmisti ve o hala kaldirim cicegiyle sevgiliydi. Ve o kiz benim sinif arkadasimdi. Adi mi hmmm neydi kiii? ? C ile basliyoduu.... haaa cemre ... ve bu kizz maalesefki guzel di yani baya baya guzeldi. Ekinin bu kizla sevgili olmasının amacida bu olmaliydi. Neden dige düşünüyorum yani neden? Olum bu hiz ne senin basina hiziniz 102 amq yavas yazasim var haaa. Yani ben yani bir bahar olaraktan ne bileyim garip geliyo yaa.
Bana saydirmasi da ayri bi ironiydi.
Sonucta tanimadigi bi kiza böyle seyler soylemeye hakki yoktu.'Bende o kadar mide yok' demişti bana.
Hakli çünkü o midesiz bi puşt.Bana inanmamasina mi uzuleyim yoksa saydirmasina mi?
Yoksa sevgilisinin olmasina mi?
Yoksaaa,,,
Yoksalar böyle uzayıp gidiyor;(Dusuncelerimden ayrilma sebebim umut abinin sesiydi
umut abiden sıcak cikolatamla cikolatami alip siradan ciktim.ya bu sira ne yaa bizansin surlari gibi mubarek. Bu ne kalabalık yani bekleyin arkadaşlar sira bu sonuçta yandan yandan sigismaya calsianlara iyi bo dayak atasim var bide sira bendeyken bu kisa boyumla yanima uzunnn birinin gelmesi beni deli ediyo;( elimde bardakla sinifa dogru cikmaya calisyorum- sadece calisiyorum- cunku beni sollayip geciyilar ve elime dökülmemesi icin ekstara yavas yurudugum icin mervdivelerde birer adet kaplumbaga var yani;)
Ve evet maraton sonuna gelip sinif kapimizi araladigimda - hocalar kapiyi acsada icerdeki muzik sesinin gitmemeis icin her seferinde disariya cikana KAPAAĞGGTT ŞU KAPIYIIIII adli konusma seansimiz vardi- birden onumde bi kararti belirdi. Laaannnn. Ve elimde hissettigim tarifsiz aci
;( yaaaa ben bu kahveye ne kadar para verdim haberin varmi mal? Bide 4 kat cikardim bu kahveyi yaaaahggggg. Aglicammmm. Karsimdakine bakinca elimdeki kahveyi silmeye calisan bi adet ekin.;)
Tabiki sakaydi o mal yapsa boyle biseyi birak ozur dilemeyi ne olmus diye bakmaya tenezzul etmez puşt.Elimdeki kahveyi silmeye çalışan bi adet cemre. Laaannn. Kiz iyi kiza benziyo aslinda -bana gore herkes iyi ama neyse- bana mahcuo bakislarini atip biseyler zirvalamya basladi. Tabikide onu dinlemiyordum.sadece aklim bir teneffus heba ettigim kahvemdeydi. Yani sicak cikolatamda.
Dusuncemden siyrilmamami saglayan sey cemrenin doruk demesiydi. Ne yani gercekten ekinin ikinci ismini bilecek kadarmi yakindilar. Yani neden bilmeisnki diyosunuz sizde haklsiniz ama ekin ona babasini hatirlattigi icin doruk ismini kullanmazdi. Ve bu bana gario hissettirdi. Yani onun hakkindaki seylerin özel kismink sadece ben biliyorum sanmistim. Ama goruyosumki yanilmisim. Ben dışardan gordugum kadariyla onun hayatini bilirken cre ise birinci kaynaktan ogrenmisti. Iste hayat....Cemreye donup "doruk mu doruk kim?" Diye sordum.
Cemrede cevap verdi tabiii " doruk benim sevgilim. Varya şu 12/a daki ekin o yani. Sende haklısın sonucta ekinin ikinci adini bilmemen cok dogal."
Bana bunlari soylerken içimden bi parca gitti sanki. Cemal sureya dan bi harf alan aşk bendende bi parça almisti artik. Tabi ya benim bilmem sacma olur zaten dimi cemre.
cemrenin yaninda ekini gördüm. Gercekten gördüm cemrenin omzuna elini atmis bi adet ekin.Cemre ekine bakip gulumsedei ardindan bana bakip " ya cok pardon gercekten daha dikkatli olurum artik. Kusra bakma elin yandi. Haa bu arada bahsettigim kisi bu yani benim sevgilim" dedi ve devam etti" tanistirayim bu sevgilim ekin doruk- duraksamasina neden olan sey ekinin cemreye olan bakisiydi. Cemre biran donakaldi. Toparlayinca kendini devam etti" sevgilim ekin buda sinif arkadasim bahar."
Ekin bakislarini cemreden ayirip bana bakmaya basladi. Daha somra elini uzatti bana. Cemre benim yerime ekinin eline saldirdi hemen. Ekin ilk once cemreye daha sonra bana bakti. memnun oldum. Dedi mirilti gibi. Bende yere bakarak cevap verdim ve orayi terkettim.
" bende .çok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En-gerek (Yarı Texting)
Short StoryKafa dağıtmak için eh iştee;))) İlk deneyimimiz olarak yanlışımız varsa affola... @mrvvetmavili◇ @ctnkyrbaa◇